جدیدترین اسپیکر پرتابل ایستاده LG با طراحی ظاهری خاص و منحصر به فرد خود رونمایی شد. این اسپیکر بلوتوثی از سری XBOOM راهی بازار شده است و نورپردازی LED آن از به شکل ایموجی های نوستالژیک و خاطره انگیز طراحی شده است! در همان نگاه اول به اسپیکر ال جی XBOOM، حلقه نورانی بزرگ مرکزی آن توجه شما را به خود جلب کرده است. این حلقه دور تا دور درایور اصلی اسپیکر را احاطه کرده و بر روی پنل جلویی آن تعبیه شده است. در بالای این حلقه بزرگ نیز یک نوار ماتریسی LED قرار دارد که امکان نمایش ایموجی های انیمیشنی، پیام های متنی و دیگر افکت ها بر روی آن وجود دارد. کاربران می توانند برخی افکت های قابل نمایش بر روی این نوار LED را از طریق اپلیکیشن موبایل شخصی سازی کنند. جدیدترین اسپیکر سری LG XBOOM که با مدل XL7 شناخته می شود، هم اکنون در بازارهای کشور آمریکا در دسترس قرار گرفته است.

اسپیکر پرتابل ال جی XBOOM با طراحی ال ای دی نوستالژیک رونمایی شد

به نظر می رسد که لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 یار و همراه صوتی ایده آل خود را پیدا کرده است! جدیدترین اسپیکر سری XBOOM ال جی تمام مشخصات لازم برای استفاده در کنار لپ تاپ های گیمینگ را دارد و یک پکیج جذاب و هیجان انگیز را برای گیمرها فراهم می آورد. علاوه بر این LG عنوان کرده است که اسپیکر XBOOM یک دستگاه همه کاره برای استفاده در مهمانی ها و جشن ها است و نمایشگر ال ای دی Dot Matrix آن به کاربران اجازه می دهد تا ظاهر اسپیکر خود را متناسب با تم مهمانی تغییر دهند. همچنین حرکات و افکت های حلقه نورانی مرکزی این اسپیکر باعث هیجان انگیزتر شدنِ پخش موسیقی با آن می شود.

حلقه نورانی اسپیکر LG XBOOM از دایره ای متشکل از لامپ های LED تشکیل شده است که دور تا دور درایور اصلی قرار گرفته اند. همان طور که اشاره شد، در بالای این حلقه یک ردیف دیگر از لامپ های LED قرار دارند که قادر به نمایش تصاویر کاراکترهای بازی خاطره انگیز «مهاجمان فضایی» یا Space Invaders هستند. این نوار ال ای دی به صورت تمام رنگی طراحی شده است.

اسپیکر پرتابل ال جی XBOOM با طراحی ال ای دی نوستالژیک رونمایی شد

علاوه بر کاراکترهای بازی مهاجمان فضایی، کاربران می توانند متن های دلخواه خود را بر روی نوار LED بالای اسپیکر ال جی XBOOM به نمایش درآورند. همچنین امکان نمایش افکت های کاملاً اورجینال و طراحی شده توسط کاربر بر روی این نوار وجود دارد.

لازم به ذکر است که اسپیکر ایستاده ال جی XBOOM صدای 2.1 کاناله را به ارمغان می آورد و حداکثر توان خروجی صوتی آن 250 وات اعلام شده است. برای این منظور این اسپیکر به یک ووفر 8 اینچیِ «فول رنج» و توییتر 2.5 اینچی مجهز شده است.

ال جی در اسپیکر جدید XBOOM خود از فناوری Dynamic Bass Optimizer بهره برده است. این فناوری باعث می شود تا بیس صدای خروجی این اسپیکر به صورت داینامیک و متناسب با نوع سیگنال های صوتی و شدت آنها بهینه سازی شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این گجت دارای درجه حفاظتی IPX4 است و در برابر پاشیده شدن قطرات آب و نفوذ گرد و غبار مقاوم است. یک دستگیره تلسکوپی و چند چرخ کوچک و روان نیز بر روی بدنه این اسپیکر قرار دارد که به کاربر در جابجایی آن کمک می کنند.

اسپیکر پرتابل ال جی XBOOM با طراحی ال ای دی نوستالژیک رونمایی شد

اسپیکر ال جی XBOOM از طریق دکمه های فیزیکی تعبیه شده در قسمت بالایی بدنه قابل کنترل است. ضمن اینکه کاربران می توانند تنظیمات مدنظر خود را از طریق اپلیکیشن موبایل XBOOM بر روی آن اعمال کنند. این اپلیکیشن امکان شخصی سازی محتوای قابل نمایش در نوار LED ماتریسی بالای اسپیکر را در اختیار کاربر قرار می دهد. اسپیکر ال جی XBOOM از هر دو نوع اتصال با سیم (از طریق کابل AUX) و بی سیم (از طریق بلوتوث) به دستگاه های دیگر پشتیبانی می کند.

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که باتری به کار رفته در اسپیکر جدید LG XBOOM توانایی شارژدهی به مدت 20 ساعت را دارد. البته برای دستیابی به این میزان شارژدهی، باید LED های اسپیکر خاموش و اتصال بلوتوثی آن بهینه باشد.

قیمت اسپیکر ال جی XBOOM XL7 در بازارهای کشور آمریکا 599 دلار اعلام شده است. این اسپیکر به عنوان مدل پرچم دار LG در سال 2023 معرفی شده است و قیمت بالای آن چندان تعجب برانگیز نیست!

منبع: notebookcheck