شرکت LG اعلام کرده است که از مجموعه رستوران های مک دونالد در کشور آلمان سفارش ساخت 4000 دیجیتال ساینیج با بالاترین میزان روشنایی را گرفته است. ال جی قصد دارد تا این دیجیتال ساینیج های تبلیغاتی را با کمک شرکت Acrelec که در زمینه بررسی رفتار کاربران در خرده فروشی ها و رستوران ها و ارتقای تجربه کاربری آنان فعالیت دارد، عرضه کند. همچنین در این دیجیتال ساینیج ال جی از نرم افزار MDT Medientechnik GmbH استفاده می شود.

LG برای مجموعه رستوران های مک دونالد 4000 نمایشگر تبلیغاتی می سازد!

شرکت LG از دیجیتال ساینیج سری XE4F برای این منظور استفاده می کند. این دستگاه ها از رزولوشن فول اچ دی و نسبت تصویر 16:9 بهره می برند و مک دونالد قصد دارد تا در هر رستوران خود از حداقل سه عدد از آنها استفاده کند. این دیجیتال ساینیج ها به صورت عمودی در کنار هم یا در پشت سر هم در ورودی رستوران نصب خواهد شد. همچنین در هر رستوران یک دیجیتال ساینیج 49 اینچ نیز به کار گرفته خواهد شد. بر روی تمامی این دیجیتال ساینیج ها منوی مک دونالد به صورت داینامیک نمایش داده خواهد شد.

مدیر مجموعه رستوران های مک دونالد در آلمان در مصاحبه ای که با وب سایت ال جی در همین رابطه انجام داده ذکر کرده است: «شرکت LG با تکنولوژی های برتر و تیم حرفه ای خود مسئولیت ساخت دیجیتال ساینیج های مورد نظر ما را بر عهده گرفته است. ما در کنار هم به راه حل هایی ایده آل برای هر چه بیشتر دیجیتالی کردن رستوران های McDrive در آلمان دست پیدا کرده ایم».

یکی دیگر از مدیران فروش مک دونالد در این باره اظهار کرده است: «مک دونالد و LG به عنوان دو برند پیشرو در حوزه های کاری خود قصد دارند تا با همکاری یکدیگر سیگنال های مثبتی را به محیط فروشگاهی آسیب دیده از شرایط سخت دوران کرونا مخابره کنند. این حقیقت که ما موفق شده ایم تا از کاهش میزان سفارش ها جلوگیری کنیم، یک بار دیگر نشان می دهد که در دو سال اخیر مسیر درستی را در پیش گرفته ایم. حال برای امتداد این مسیر، با کمک فناوری های ال جی در ساخت دستگاه ساینیج هوشمند، قصد جلب نظر هر چه بیشتر مراجعین حضوری به رستوران های خود را داریم».

LG برای مجموعه رستوران های مک دونالد 4000 نمایشگر تبلیغاتی می سازد!

به هر حال دیجیتال ساینیج در رستوران یکی از ابزارهای کلیدی است که امکانات متعددی را فراهم می آورد. درست است که مک دونالد قصد دارد تا از دیجیتال ساینیج های LG برای نمایش منو در رستوران های خود استفاده کند، اما این دستگاه قابلیت های متنوع دیگری را نیز در اختیار رستوران داران قرار می دهد. هیچ چیز بیشتر از تصاویری پر زرق و برق و با کیفیت از غذا نمی تواند توجه افراد را جلب کند! نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج این امکان را ایجاد می کند تا با نمایش تصاویر متحرک و جذاب، هوس مشتریان خود را برانگیخته کرده و آنها را به سفارش دادن ترغیب کنید! 

از دیگر امکاناتی که Digital Signage در رستوران ایجاد می کند، می توان به نمایش زمان انتظار برای آماده شدن سفارش مشتریان اشاره کرد. همچنین شما می توانید از مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج به طور خلاقانه تری هم استفاده کنید و از آن برای بالا بردن اعتبار برند خود نزد مشتریان بهره ببرید! به عنوان مثال می توانید از درون آشپزخانه رستوران و مراحل آماده شدن غذا ویدئو تهیه کرده و آن را بر روی ساینیج هوشمند نمایش دهید!

LG برای مجموعه رستوران های مک دونالد 4000 نمایشگر تبلیغاتی می سازد!

به هر حال آن طور که به نظر می رسد، با عادی شدن تدریجی شرایط با واکسیناسیون سراسری، شرکت های بزرگ مجدداً به فکر توسعه کسب و کارهای حضوری خود افتاده اند. در دوران کرونا و اعمال قرنطینه بیشتر افراد به خرید اینترنتی روی آورده و مراجعه به مکان هایی مانند رستوران ها بسیار کمتر از قبل شده بود. حال غول های دنیای فست فود مانند مک دونالد در صدد هستند تا دوباره به خرید حضوری نیز بها داده و رستوران های خود را به تجهیزات جدید مجهز کنند. سفارش تولید 4000 تابلو تبلیغاتی دیجیتال به LG نکته ای است که مؤید این ادعا است! به هر حال باید منتظر ماند و دید که سایر غول های دنیای فست فود مانند برگر کینگ، کی اف سی و پیتزا هات برای توسعه رستوران های خود چه برنامه ای دارند. چیزی که مسلم است این است که این شرکت ها به هیچ عنوان دوست ندارند تا از مک دونالد عقب بیفتند و به همین دلیل پیش بینی می شود که آنها نیز به زودی در صدد ارتقای تجهیزات تبلیغاتی خود برآیند! از این جهت آینده بازار دیجیتال ساینیج و نمایشگرهای تبلیغاتی فوق العاده روشن تصور می شود!

منبع: avinteractive