ال جی الکترونیکز یک ابزار هوشمند پایش خواب جدید را به نام Breeze معرفی کرده است. هدف از عرضه این دستگاه، ارتقای تجربه خوابیدن برای کاربران بوده است. ابزار Breeze توسط شرکت SleepWave طراحی و توسط واحد CIC شرکت LG عرضه شده است. این ابزار در واقع یک ایرفون وایرلس است که به یک اپلیکیشن اختصاصی متصل شده است.

این ایرفون در هنگام خواب درون گوش قرار می گیرد و از تکنولوژی اسکن امواج مغزی برای پخش صداهای متناسب با هر مرحله از خواب بهره می برد. در واقع صداهای پخش شده توسط این ایرفون کاملاً با فعالیت مغزی کاربر در هر لحظه از طول خواب سازگاری دارد و باعث می شود تا کاربر راحت تر به خواب برود و کیفیت خواب بهتری را تجربه کند. ایرفون Breeze طراحی ارگونومیکی نیز دارد و هیچ گونه مزاحمتی را برای گوش کاربر در هنگام خواب ایجاد نمی کند. همچنین در ساخت آن از تکنولوژی نانو استفاده شده است تا آلودگی های محیطی از آن دفع شوند.

ابزار پایش خواب جدید Breeze ال جی به شما در بهبود کیفیت خواب کمک می کند

در ایرفون Breeze مجموعه ای از صداها شامل صداهای مربوط به امواج مغزی، آهنگ های ملایم مانند لالایی و صداهای طبیعت به صورت پیش فرض تعبیه شده است. علاوه بر این امکان سینک کردن این ابزار با پلی لیست موزیک دلخواه کاربر و ویدئوهای یوتیوب هم وجود دارد. اپلیکیشن همراه ایرفون دیتای جمع آوری شده از خواب کاربر را آنالیز می کند و یک سری توصیه های شخصی سازی شده را به هر کاربر ارائه می دهد. این توصیه ها به کاربر در تنظیم روتین خواب خود و برنامه زمان بندی آن کمک می کند. این اپلیکیشن همچنین می تواند گام های طی شده کاربر در طول روز را بشمارد و زمان به خواب رفتن و بیدار شدن او را ثبت کند.

ابزار پایش خواب جدید Breeze ال جی به شما در بهبود کیفیت خواب کمک می کند

ابزار Breeze با بررسی لحظه به لحظه امواج مغزی کاربر، قادر است تا مرحله هیپنوسیس (آخرین مرحله خودآگاهی و هشیاری قبل از به خواب رفتن) را به صورت کاملاً دقیق تشخیص دهد. همچنین این ابزار توانایی تشخیص خواب سبک، خواب عمیق و حتی حرکت سریع چشم در هنگام خواب را دارد و توصیه هایی کاملاً منطبق بر الگوی خواب کاربر و احتیاجات او را آماده می کند.

در مجموع هدف از عرضه Breeze بهبود تجربه خواب و ایجاد یک برنامه خواب مناسب برای کاربران است تا افراد در هنگام بیدار شدن حس تازگی و سلامتی داشته باشند. این ابزار با بررسی و کنترل لحظه ای هر لحظه از خواب کاربر، باعث می شود تا او سریع تر به خواب رود و خواب پایدار و همراه با آرامشی را تجربه کند. به طوری که کاربر در طول شب کمتر از خواب بیدار می شود و به اصطلاح «بد خواب» نمی شود.

ابزار پایش خواب جدید Breeze ال جی به شما در بهبود کیفیت خواب کمک می کند

باید به این نکته هم اشاره کنیم که فعالیت های LG در چند هفته اخیر فقط به ابزار پایش خواب Breeze مربوط نبوده است. این شرکت به تازگی دو ساندبار SC9 و SE6 را هم معرفی کرده است که هر دوی آنها از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می کنند.

منبع: gizmochina