کاربرانی که به ابعاد صفحه نمایش خود اهمیت می دهند و قصد تهیه مانیتوری را دارند که از صفحه نمایش عریض برخوردار است، مانیتور UltraWide ال جی مدل 29WN600-W را پیشنهاد می کنیم. این مدل می تواند بهترین و مناسب ترین مانیتور برای کاربرانی باشد که به طراحی گرافیکی و یا حتی مشغول ویرایش ویدئو به وسیله نرم افزارهای خاص هستند! WFHD کیفیتی است که این مدل مانیتور در اختیار کاربران قرار داده و با توجه به قابلیت پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ می تواند رضایت کاربر را جلب کند! پنل استفاده شده در 29WN600-W از نوع IPS بوده و با وجود فناوری های کاربردی، محتوا با بالاترین کیفیت خود پخش خواهند شد! جهت ایجاد بهترین زاویه دید نیز از یک پایه قابل تنظیم استفاده شده تا کاربر نسبت به دید خود اقدام به تغییر زاویه مانیتور کند. شرکت LG به منظور ایجاد تجربه بی نظیر در ساخت این مدل مانیتور از حاشیه های ناچیز استفاده کرده است! لازم به ذکر است که مانیتور UltraWide ال جی مدل 29WN600-W با توجه به برخورداری از رزولوشن WFHD نسبت به دیگر مانیتورهایی که از رزولوشن FHD برخوردار هستند وضوح بسیار بیشتری را به ارمغان خواهد آورد! از دیگر ویژگی های مهم این مانیتور نیز می توان به اسپیکر باکیفیت، نرخ تازه سازی، نرخ پاسخگویی و زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از مانیتور شرکت LG خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

معرفی مانیتور اولترا ال جی LG 29WN600-W

مجهز به پنل IPS و رزولوشن WFHD

مانیتور UltraWide ال جی مدل 29WN600-W دارای قابلیت نور پس زمینه پیشرفته نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر خواهد داشت. این مدل مانیتور از پنل IPS در ابعاد 29 اینچی بهره برده تا جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (2560x1080) پیکسل و رزولوشن WFHD لذت ببرید. رزولوشن موجود در پنل این مانیتور ال جی نسبت به دیگر مانیتورهایی که از رزولوشن FHD برخوردار هستند وضوح بسیار بیشتری (33 درصد بیشتر) را به ارمغان بیاورد! نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 5 میلی ثانیه ای (GTG at Faster) که مانیتور UltraWide ال جی مدل 29WN600-W در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید.

این مانیتور با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 75 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا فعالیت های گرافیکی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت روان پخش کرده تا کاربر بتواند بیشتر جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید 178 درجه ای شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! کنتراست 1000:1 (استاتیک) مانیتور UltraWide ال جی مدل 29WN600-W نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد.

معرفی مانیتور اولترا ال جی LG 29WN600-W

مجهز به پورت های متعدد و فناوری های پیشرفته!

شرکت ال جی به منظور برقراری ارتباط مانیتور UltraWide ال جی مدل 29WN600-W از پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت هایی که در ساخت این مدل از مانیتور شرکت ال جی استفاده شده پورتHDMI ، پورتDisplayPort  و ورودی هدفون می شود. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال داده و از رزولوشن به همراه نرخ تازه سازی بالا بهره مند شوید. با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. در ضمن پورت DisplayPort نسبت به پورت HDMI از سرعت انتقال داده بالاتری برخوردار است. وجود ورودی هدفون نیز می تواند این امکان را به کاربر دهد تا جهت متصل کردن هدست، هدفون، اسپیکرهای رومیزی و ... اقدام کنید! از امکانات مثبت دیگری که در ساخت این مانیتور استفاده شده نیز می توان به اسپیکرهای قدرتمند و باکیفیت اشاره کرد. طراحان ال جی از 2 اسپیکر 7 واتی در دو طرف پنل استفاده کرده اند که با توجه به قدرت و کیفیت بالا می تواند کاربر را از تهیه اسپیکر جداگانه و صرفه هزینه های اضافی بازدارد!

معرفی مانیتور اولترا ال جی LG 29WN600-W

شرکت LG به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر از فناوری مدرن و حالت های مختلف استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی از بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی و آسیب دیدن چشم قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های استفاده شده در مانیتور UltraWide ال جی مدل 29WN600-W شامل فناوری Adaptive Sync، Crosshair، HDR10، Smart Energy Saving، Black Stabilizer، Dual Controller، Super Resolution+، Color Calibrated، Dynamic Action Sync، OnScreen Control (OSC)، Color Weakness Mode، Flicker Safe و Reader Mode می شود!

Flicker Safe: این حالت مخصوص کسانی است که قصد استفاده طولانی مدت از مانیتور را داشته تا با راحتی کامل اقدام به مشاهده محتوای خود در مانیتور کنند. این حالت با کاهش قابل ملاحظه میزان نور مانیتور می توان تجربه راحت را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

Crosshair: قابلیت LG این فناوری را جهت شخصی سازی هدف گیری اضافه کرده تا با تنظیم هدف گیری بتوانید در بازی های شوتر عملکردی به مراتب سریع تر و با دقت تری داشته باشید!

Mode Reader: این حالت با توجه به ایجاد موقعیت خاص می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا بدون کوچک ترین چالش و خستگی اقدام به خواندن و مطالعه مطالب به راحت ترین شکل ممکن کند. در واقع این حالت با توجه به قابلیت کاهش میزان نور آبی اقدام به ایجاد بهینه ترین شرایط جهت مطالعه خواهد کرد.

Black Stabilizer: این فناوری نیز به منظور نمایش بهتر و واضح تر تصاویر تاریک اضافه شده تا کاربران اقدام به شناسایی دشمنان خود در بازی هایی که گیم پلی آن ها بیشتر در نقاط تاریک سپری می شود کنند!

OSC: این حالت نیز به مانیتور این امکان را خواهد داد تا قادر به اجرای چندین وظیفه به صورت همزمان باشد. با وجود این قابلیت می توان گفت که کاربر قادر به مشاهده چندین برنامه به صورت همزمان بوده تا به بالاترین میزان بهره وری دست پیدا کند. لازم به ذکر است که جهت دسترسی به آخرین نسخه از این حالت می بایست به سایت اصلی شرکت LG مراجعه کنید!

Dynamic Action Sync: با وجود این فناوری می توان گفت که کاربر هنگام انجام کارهای مختلف از جمله ادیت، کارهای روزانه، انجام بازی و ... از کاهش تاخیر ورودی بهره مند خواهد شد!

+Super Resolution: این فناوری نیز با بالا بردن میزان رزولوشن تصاویر در حال پخش می توان تجربه هیجان انگیزی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

HDR10: این فناوری با بهبود شدت روشنایی و کنتراست می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات و بالاترین کیفیت را به ارمغان بیاورد. در ضمن با توجه به این که استانداردهای موجود در HDR بر اساس طیف رنگی 99 درصدی sRGB هستند می توان گفت که رنگ ها با واقعی ترین و بی نظیرترین حالت خود به نمایش گذاشته خواهند شد!

Color Weakness: شرکت LG به منظور راحت تر کردن افرادی که دچار کور رنگی هستند از این حالت استفاده کرده است. این فناوری وظیفه متمایز کردن رنگ ها از طریق فیلتر سرخ و سبز را بر عهده دارد.

Adaptive Sync: این فناوری نیز وظیفه توسعه نرخ فریم پایین و جلوگیری از بریدگی تصاویر را برعهده داشته و می تواند از لکنت و لگ ورودی را نیز به کم ترین میزان خود برساند.

منبع: sheltech