برای کاربران حرفه ای که به دنبال مانیتوری هستند تا با استفاده از آن به انجام کارهای روزانه، ادیت عکس و فیلم و یا حتی بازی بپردازند، مانیتور LG مدل 24MP400-B می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه باشد! این مدل مانیتور با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد می تواند تصاویر را با رنگ های واقعی و وضوح فوق العاده به نمایش دربیاورد. وضوح 1920x1080 و روشنایی 200 cd/m2 نیز از دیگر ویژگی های مهم و مثبتی است که شرکت LG در طراحی و ساخت این مدل از مانیتور خود استفاده کرده است. طراحان این مدل مانیتور از پورت های متعدد نیز استفاده شده تا کاربر برای متصل کردن دستگاه های دیجیتال با هیچ جالشی روبرو نشود. در ضمن با توجه به بهره مندی از فناوری های متعدد می تواند تصاویر را با سرعت بالا و بدون لگ به نمایش در بیاورد! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور LG مدل 24MP400-B خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

قابلیت ارائه باکیفیت ترین تصاویر در زوایای مختلف با مانیتور LG مدل 24MP400-B

قابلیت ارائه تصاویری با بالاترین کیفیت!

از ویژگی ها و قابلیت های مهمی که عکاسان، گیمرها و یا ادیتورهای حرفه ای در هنگام انتخاب مانیتور به دنبال آن هستند می توان به وضوح و دقت بالای محتوای به نمایش درآمده اشاره کرد. مانیتور LG مدل 24MP400-B یکی از نمونه مانیتورهایی است که می تواند محتوا را با بالاترین دقت و وضوح به نمایش دربیاورد. قابلیت ها و ویژگی های متعدد این مدل مانیتور به این چند مورد ختم نشده و با توجه به بهره مندی از رزولوشن مناسب می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات همراه با عمقی فوق العاده را به معرض نمایش دربیاورد. میزان وضوح مانیتور LG مدل 24MP400-B برابر با (1920x1080) پیکسل بوده و می تواند تصاویری با کیفیت Full HD را به وجود آورد. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 5 میلی ثانیه ای که این مدل مانیتور در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. شرکت LG به منظور بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت تصاویر و محافظت از چشمان کاربران، فناوری های متعددی را در مانیتور 24MP400-B اضافه کرده است. فناوری های استفاده شده در این مدل مانیتور شامل فناوری Flicker Safe، FreeSync، Dynamic Action Sync، Black Stabilizer، Color Weakness، Super Resolution+، Reader Mode، Crosshair و Smart Energy Saving می شود.

  • FreeSync: فناوری FreeSync وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود.
  • Crosshair: LG این فناوری را جهت شخصی سازی هدف گیری اضافه کرده تا با تنظیم هدف گیری بتوانید در بازی های شوتر عملکردی با مراتب سریع تر و بادقت تری داشته باشید!
  • Black Stabilizer: این فناوری نیز به منظور نمایش بهتر و واضح تر تصاویر تاریک اضافه شده تا کاربران اقدام به شناسایی دشمنان خود در بازی هایی که گیم پلی آن ها بیشتر در نقاط تاریک سپری می شود کنند!
  • Color Weakness: شرکت LG به منظور راحت تر کردن افرادی که دچار کور رنگی هستند از این فناوری استفاده کرده است. این فناوری وظیفه متمایز کردن رنگ ها از طریق فیلتر سرخ و سبز را بر عهده دارد. فناوری استفاده کرده است. این فناوری وظیفه متمایز کردن رنگ ها از طریق فیلتر سرخ و سبز را بر عهده دارد.
  • Dynamic Action Sync: با وجود این فناوری می توان گفت که کاربر هنگام انجام کارهای مختلف از جمله ادیت، کارهای روزانه، انجام بازی و ... از کاهش تاخیر ورودی بهره مند خواهد شد!
  • Super Resolution+: این فناوری نیز با بالا بردن میزان رزولوشن تصاویر در حال پخش می توان تجربه هیجان انگیزی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

قابلیت ارائه باکیفیت ترین تصاویر در زوایای مختلف با مانیتور LG مدل 24MP400-B

زاویه دید مناسب به همراه نور پس زمینه W-LED

کنتراست استاندارد 1000:1 مانیتور LG مدل 24MP400-B نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید 178 درجه ای شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! این مدل از مانیتور شرکت LG دارای روشنایی 200 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه W-LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد. در ضمن این مدل مانیتور با توجه به قابلیت پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ می تواند رنگ ها را به صورت زنده و وضوح بالا به نمایش دربیاورد.

قابلیت ارائه باکیفیت ترین تصاویر در زوایای مختلف با مانیتور LG مدل 24MP400-B

شرکت LG جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، مانیتور 24MP400-B خود را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل 1 عدد پورت HDMI 1.4 و 1 عدد پورت D-SUB می شود. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت D-SUB نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. در ضمن با استفاده از پورت HDMI می توانید به نرخ به روز رسانی 75 هرتز و با استفاده از پورت D-SUB نیز می توانید به نرخ به روز رسانی 60 هرتزی دست پیدا کنید. این مانیتور با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 60 و 75 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا تماشای فیلم بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک و کیفیت را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در تصاویر را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که مانیتور LG مدل 24MP400-B در سایز 24 اینچ طراحی شده و با توجه به ابعاد مناسب 539.9x414.4x190 میلی متری (با پایه) فضای زیادی از میز کاربر را اشغال نخواهد کرد!

منبع: lg