لنوو خود را برای عرضه جدیدترین نوت بوک پرچم دار خود با نام Xiaoxin Pro 2023 به بازار آماده می کند. در همین راستا این شرکت شناخته شدۀ چینی به تازگی یک تیزر تبلیغاتی برای نسخه Ryzen این لپ تاپ منتشر کرده است. با بررسی این تیزر می توان به مشخصات فنی لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro 2023 Ryzen Edition دست پیدا کرد. بیایید این مشخصات را با هم مرور کنیم.

آشنایی با مشخصات فنی لپ تاپ Lenovo Xiaoxin Pro 2023

مشخصات فنی لپ تاپ لنوو شیائوشین پرو 2023 (نسخه رایزن)

همان طور که اشاره شد غول چینی دنیای تکنولوژی به تازگی تیزرهای جدیدی را برای معرفی لپ تاپ رده بالای نسل آیندۀ خود منتشر کرده است. با مشاهده این تیزرها می توان گفت که لپ تاپ شیائوشین پرو 2023 طراحی باریک و سبکی دارد و بدنه آن تماماً از فلز ساخته شده است. بر اساس اطلاعات رسمی ارائه شده از جانب شرکت لنوو این لپ تاپ تنها 1.446 کیلوگرم وزن و 15.99 میلی متر ضخامت دارد و صفحه نمایش آن 14 اینچی است.
صفحه نمایش لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro 2023 توانایی نمایش تصاویر با رزولوشن 2.8K را دارد و از مشخصاتی مانند نرخ تازه سازی 120 هرتز و نسبت تصویر 16:10 بهره می برد. همچنین این صفحه نمایش 100 درصد از محدوده رنگ sRGB را پوشش می دهد.

آشنایی با مشخصات فنی لپ تاپ Lenovo Xiaoxin Pro 2023

داخل بدنه لپ تاپ Xiaoxin Pro 2023 شاهد استفاده از پردازنده AMD Ryzen 7 7840HS هستیم که جزء مدل های موبایل قدرتمند و پرسرعت به شمار می آید. این پردازنده به 8 هسته و 16 ترد مجهز است و حداکثر فرکانس 5.1 گیگاهرتز است. همچنین این مدل از لپ تاپ لنوو به 32 گیگابایت رم LPDDR4 (با فرکانس 6400 مگاهرتز) و 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی PCIe Gen 4 است و بالاترین سرعت پردازشی و محاسباتی را به ارمغان می آورد.
باتری به کار رفته در لپ تاپ لنوو شیائوشین پرو 2023 (نسخه رایزن) از ظرفیتی معادل با 75 وات ساعت برخوردار است. این باتری از فناوری فست شارژ با سرعت 60 وات پشتیبانی می کند. برای دستیابی به این میزان سرعت شارژ باید از پورت USB-C موجود بر روی بدنه دستگاه بهره ببرید.

آشنایی با مشخصات فنی لپ تاپ Lenovo Xiaoxin Pro 2023

از دیگر ویژگی های قابل توجه لپ تاپ Xiaoxin Pro 2023 Ryzen Edition می توان به وب کم 1080p، سنسور IR با قابلیت Windows Hello، پورت HDMI و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد. لازم به ذکر است که در کنار این لپ تاپ، Lenovo از یک سری محصولات دیگر نیز رونمایی کرده است که از میان آنها می توان به تبلت Xiaoxin Pad Pro، پروژکتور هوشمند Xiaoxin 365 و شارژر سه پورته Xiaoxin 105W GaN اشاره کرد. جالب اینجاست که در تیزر تبلیغاتی این لپ تاپ شاهد استفادۀ لنوو از مانیتور مینی ال ای دی سری Legion Y با سایز 34 اینچ هستیم که همین محصول نیز به تازگی از جانب این شرکت به بازار معرفی شده است! این طور که به نظر می رسد لنوو روزها و هفته های شلوغی را پیش رو دارد و اخبار بیشتری از محصولات جدید آن منتشر خواهد شد.

منبع: gizmochina