لنوو به توسعه محصولات خود ادامه می دهد و در چند وقت اخیر به خصوص بر روی برند شیائوشین خود توجه ویژه ای داشته است. در همین راستا این شرکت شناخته شده چینی به تازگی از کیبورد مکانیکال Xiaoxin K3 رونمایی کرده است. این کیبورد علی رغم قیمت مقرون به صرفۀ 30 دلاری، به مجموعه ای از امکانات پیشرفته مجهز است و می توان آن را یکی از بهترین گزینه ها برای گیمرها دانست. در ادامه به مشخصات و امکانات کیبورد لنوو شیائوشین K3 نگاه دقیق تری انداخته ایم؛ با ما همراه باشید.

کیبورد مکانیکال لنوو شیائوشین K3 با مجموعه ای از امکانات پیشرفته به بازار عرضه شد

کیبورد مکانیکال لنوو Xiaoxin K3 در سه رنگ مختلف، شامل بنفش، آبی آسمانی و خاکستری تیره راهی بازار شده است. این کیبورد طراحی جمع و جوری دارد و از 91 کلید تشکیل شده است. لنوو با بهینه سازی اندازه کلیدهای اعداد (نامبر پد)، اندازه کلی کیبورد جدید خود را تا 20 درصد نسبت به نمونه های مشابه کاهش داده است. به این ترتیب این کیبورد فضای زیادی از میز شما را اشغال نمی کند و می توانید بدون هیچ مشکلی در کنار آن از لوازم جانبی و سایر تجهیزات گیمینگ استفاده کنید. لازم به ذکر است که کیبورد لنوو K3 از طراحی کلید پله ای بهره می برد و پایه های آن در دو ارتفاع مختلف قابل تنظیم است. این موارد باعث شده تا این صفحه کلید از طراحی ارگونومیکی برخوردار باشد و حس خوبی را در هنگام بازی به گیمر القا کند.

کیبورد مکانیکال لنوو شیائوشین K3 با مجموعه ای از امکانات پیشرفته به بازار عرضه شد

کیبورد مکانیکال لنوو K3 به سوئیچ های قابل شخصی سازی مجهز است و بر روی کلیدهای آن از روکش ABS استفاده شده است. این نوع طراحی باعث افزایش عمر ضربه پذیری کلیدها و ارتقای طول عمر کیبورد می شود. همچنین کیبورد شیائوشین K3 در برابر آسیب های احتمالی مانند سقوط از ارتفاع، ضربه و خراشیدگی مقاومت مناسبی دارد و در صورت استفاده صحیح، برای چند سال پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

برای اتصال کیبورد لنوو K3 به دستگاه مورد نظر خود سه روش پیش روی شما است. این روش ها شامل بلوتوث، دانگل 2.4G و کابل می شود. در صورت استفاده از این کیبورد به صورت وایرلس، انرژی مورد نیاز آن از باتری داخلی تأمین می شود. باتری به کار رفته در این کیبورد 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و شارژ آن تا چندین روز دوام می آورد. توجه داشته باشید در رابطه با میزان شارژدهی باتری کیبورد K3، اطلاعات دقیقی از جانب لنوو ارائه نشده است.

کیبورد مکانیکال لنوو شیائوشین K3 با مجموعه ای از امکانات پیشرفته به بازار عرضه شد

کیبورد مکانیکال لنوو شیائوشین K3 با هر دو سیستم عامل ویندوز و macOS سازگار است و از هشت افکت نوری سفید پشتیبانی می کند. همچنین وزن و ابعاد این کیبورد به ترتیب 908.5 گرم و 356.2x124.7x42 میلی متر اعلام شده است. در جدول زیر می توانید مشخصات کیبورد جدید لنوو را به صورت خلاصه مشاهده کنید:

کیبورد مکانیکال لنوو شیائوشین K3 با مجموعه ای از امکانات پیشرفته به بازار عرضه شد

همان طور که اشاره شد، قیمت کیبورد مکانیکال لنوو شیائوشین K3 تنها 30 دلار است و این موضوع می تواند به افزایش فروش آن کمک کند. این صفحه کلید در حال حاضر در بازارهای کشور چین توزیع شده، اما مشخص نیست چه زمانی به بازارهای جهانی وارد خواهد شد.

منبع: gizmochina