جدیدترین ابتکارات لنوو این بار در قالب ویدئو پروژکتور هوشمند Xiaoxin 365 Smart Projector به دنیا معرفی شده است. این پروژکتور قابل حمل تجربۀ شما از تماشای تصویر را زیر و رو می کند و می توان آن را یکی از خلاقانه ترین گجت های بازار دانست! به عبارت دیگر لنوو در این ویدئو پروژکتور از تکنولوژی به عنوان یک هنر استفاده کرده و آن را با توقعات اساسی کاربران از یک پروژکتور در هم آمیخته است؛ به طوری که Xiaoxin 365 کارایی یک ویدئو پروژکتور را از نو تعریف کرده و پتانسیل های جدیدی را به این دستگاه اضافه کرده است!

مشخصات فنی پروژکتور لنوو Xiaoxin 365

ویدئو پروژکتور لنوو Xiaoxin 365 Smart با روشنایی 450CVIA، معادل با 1500 انسی لومن راهی بازار شده است و در محیط هایی با میزان نور استاندارد، تصاویری شفاف و درخشان را ارائه می دهد. این گجت به طور طبیعی از رزولوشن 1080p پشتیبانی می کند و با رزولوشن های ورودی 4K و حتی 8K هم سازگاری دارد. همچنین این دستگاه از فناوری HDR10 به منظور دیکود سیگنال های ورودی به داینامیک ترین شکل ممکن بهره می برد.

پروژکتور قابل حمل جدید لنوو از موتور ارتقای تصویر Hi-Imprex VI مبتنی بر هوش مصنوعی قدرت می گیرد و بهینه ترین کیفیت تصویر را متناسب با سیگنال های ورودی ارائه می دهد. همچنین این پروژکتور از قابلیت هایی مانند کنترل اتوماتیک نور تصویر و تشخیص رنگ هم بهره می برد و کیفیت تصویر را نوع محتوای مورد نظر شما تطبیق می دهد. به این ترتیب در هر سناریویی که از ویدئو پروژکتور هوشمند لنوو Xiaoxin 365 استفاده کنید، از بهترین کیفیت تصویر موجود بهره مند خواهید شد. لازم به ذکر است که این دستگاه به قابلیت کاهش نور آبی در سطح سخت افزار مجهز است و به طور کامل از چشمان شما در طول تماشای تصاویر محافظت می کند.

مشخصات فنی پروژکتور لنوو Xiaoxin 365

در پروژکتور لنوو Xiaoxin 365 از چیپ HiSilicon Hi-V560 نیز استفاده شده که یک چیپ قدرتمند برای دیکود کردن سیگنال های 4K است. در کنار این پردازنده از 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز استفاده شده است. همچنین این گجت از وای فای دو بانده برخوردار است و فرکانس های 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز برای برقراری اتصال وایرلس با سایر دستگاه ها پشتیبانی می کند. این ویژگی، پایداری اتصال و سرعت عالی در انتقال محتوا بین دستگاه منبع پخش و پروژکتور لنوو Xiaoxin 365 را تضمین می کند و نیاز شما به کابل های دست و پا گیر را از بین می برد!

طراحی اپتیکال خارج از محور منبع نوری به همراه یک هد فشرده و کوچک باعث شده تا پروژکتور لنوو Xiaoxin 365 ابعاد جمع و جوری داشته باشد و به راحتی راه اندازی شود. زاویه پرتاب تصویر این پروژکتور بین 5 تا 8 درجه قابل تنظیم است و این موضوع نصب آن را برای شما آسان تر می کند. ضمن اینکه ابعاد و طراحی ظاهری این گجت به گونه ای است که بدون نیاز به تجهیزات و لوازم جانبی اضافی، می توانید از آن در هر اتاقی استفاده کنید.

پروژکتور هوشمند لنوو Xiaoxin 365 به یک منبع نوری سفارشی سازی شده و مدرن مجهز است. این منبع نوری به طور کامل مهر و موم شده و در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم است. همچنین این دستگاه دارای درجه حفاظتی IP5X است و در آن از یک سیستم خنک سازی پربازده و کم صدا (با نویز فقط 28 دسی بل) استفاده شده است. به این ترتیب می توانید بر روی استفادۀ چندین ساله از این دستگاه حساب باز کنید!

مشخصات فنی پروژکتور لنوو Xiaoxin 365

امکانات ارتباطی پروژکتور هوشمند لنوو Xiaoxin 365 نیز به جز وای فای، شامل پورت های HDMI 2.0، USB 2.0 و جک هدفون 3.5 میلی متری می شود. این گجت با سیستم هوشمند ZUI سازگاری دارد و کاربر به سادگی به بخش های مختلف تنظیمات آن دسترسی خواهد داشت. در حال حاضر قیمت پروژکتور هوشمند لنوو Xiaoxin 365 برای عرضه در بازارهای چین 208 دلار اعلام شده است.

منبع: gizmochina