لنوو به عنوان یکی از معتبرترین برندها در بازار جهانی PC، از یک شارژر دیواری جدید با نام کامل Xiaoxin 105W three-port GaN رونمایی کرده است. این شارژر از ویژگی های مدرن و پیشرفته ای برخوردار است و پتانسیل جابجا کردن استانداردهای شارژدهی به گجت های هوشمند را دارد! این شارژر رده بالا هم اکنون با قیمت 23 دلار برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. بیایید با مشخصات آن بیشتر آشنا شویم.

مشخصات شارژر دیواری لنوو Xiaoxin 105W

شارژر دیواری سه پورت لنوو Xiaoxin 105W GaN با بهره بردن از ویژگی های چشمگیر و طراحی مدرن خود، می تواند انقلابی در بازار تجهیزات شارژینگ به پا کند! این دستگاه تنها 173 گرم وزن دارد و به عنوان یکی از جمع و جور ترین شارژرهای موجود در دنیا شناخته می شود. وزن این گجت حتی از شارژرهای استاندارد 100 وات نیز کمتر است و کاربر برای حمل آن کار فوق العاده آسانی در پیش خواهد داشت. البته وزن کمتر و ابعاد کوچکتر، به معنای کاهش توان شارژدهی این گجت نبوده است.

چیزی که در درجه اول شارژر لنوو Xiaoxin 105W را از رقبایش متمایز می کند، بهره مندی از نسل سوم تکنولوژی نیمه هادی GaN با آمپدانس فوق العاده پایین است. این تکنولوژی خلاقانه مزایای متعددی دارد که از اصلی ترین آنها می توان به بهبود رسانایی حرارتی، افزایش مقاومت در دمای بالا و ارتقای مقاومت اسیدی و قلیایی اشاره کرد که در نتیجۀ آنها ابعاد نهایی دستگاه کاهش پیدا کرده و بازدهی آن فوق العاده بالاتر رفته است. نسل سوم تکنولوژی GaN تمام دغدغه های شرکت های تولید کننده تجهیزات شارژینگ در مورد افزایش دمای دستگاه در سرعت های شارژ بالا را از بین می برد و لنوو به بهترین شکل از این قابلیت در شارژر جدید Xiaoxin 105W بهره برده است.

مشخصات شارژر دیواری لنوو Xiaoxin 105W

بر روی شارژر لنوو Xiaoxin 105W GaN دو پورت USB-C و یک پورت USB-A مشاهده می کنید. یک پورت USB-C این شارژر (استفاده به صورت تکی) قادر است تا توان خروجی 100 وات را ارائه دهد که برای شارژ دستگاه های پر مصرفی مانند لپ تاپ کاملاً ایده آل است. در این شارژر، شاهد شاهکار مهندسی لنوو هستیم! چرا که این گجت با طیف وسیعی از پروتکل های شارژ سازگاری دارد که از میان آنها می توان به PD 3.0، QC 3.0، PPS، FCP، SCP، AFC، SFCP و DCP اشاره کرد. پس می توان گفت که شما می توانید هر نوع دستگاهی را که با فناوری فست شارژ سازگار است، با شارژر لنوو شیائوشین 105 وات شارژ کنید! حتی می توانید سه دستگاه از برندهای مختلف با فناوری های فست شارژ متفاوت را به طور هم زمان به این شارژر متصل کنید.

مشخصات شارژر دیواری لنوو Xiaoxin 105W

در بسته بندی شارژر دیواری لنوو Xiaoxin 105W three-port GaN یک پورت تایپ سی به تایپ سی با طول 1.5 متر نیز قرار دارد. این کابل به چیپ داخلی Emark مجهز است و کیفیت شارژدهی را بهینه سازی می کند. لازم به ذکر است که دو شاخه این شارژر قابل تا شدن است که به حمل آسان تر آن کمک می کند. شارژر جدید لنوو با رنگ های سفید و مشکی هم اکنون در بازار چین موجود است.

منبع: gizmochina