شرکت لنوو با قدرت به توسعه محصولات خود ادامه می دهد! در همین راستا این غول چینی دنیای تکنولوژی از یک مانیتور 34 اینچی با پنل Mini LED از سری Y رونمایی کرده است. این مانیتور جدید از مشخصات فنی قابل توجهی برخوردار است که از میان آنها می توان به رزولوشن WQHD، نرخ نوسازی تصویر 180 هرتز در حالت اورکلاک و استاندارد DisplayHDR 1000 اشاره کرد. در ادامه با مشخصات مانیتور جدید لنوو Y Series Mini LED بیشتر آشنا خواهید شد.

رونمایی لنوو از سری Y مانیتور Mini LED

تکنولوژی Mini LED روز به روز در حال توسعه است و شرکت های شناخته شدۀ بیشتری از آن در محصولات خود بهره می برند. این تکنولوژی با بهره بردن از LED های کوچکتر در مقایسه با پنل های LED معمولی، روشنایی به مراتب بهتری را ارائه می دهد و نور پس زمینه را بهتر کنترل می کند. در نتیجه رنگ مشکی بر روی پنل Mini LED با عمق بیشتری به نمایش گذاشته می شود و رنگ سفید بر روی آن شفاف تر دیده می شود.

پنل های مینی ال ای دی هنوز نسبتاً جدید هستند، اما سرعت رشد آنها به دلیل کیفیت تصویر و کنتراست عالی بسیار بالاست. مزیت های این نوع پنل به اندازه ای بوده است که لنوو به عنوان یکی از پیشگامان دنیای سخت افزار، از آنها در مانیتور جدید سری Y خود استفاده کند!

رونمایی لنوو از سری Y مانیتور Mini LED

این سری از مانیتور لنوو با بهره بردن از پنل Mini LED قادر است تا 125 درصد از محدوده رنگ sRGB و 95 درصد از محدوده رنگ DCI-P3 را پوشش دهد و عمق رنگ 10 بیت را به ارمغان آورد. با توجه به اینکه دلتا E این مانیتور از 2 کمتر است، انتظار می رود که دقت رنگ این مانیتور کاملاً نگاه ها را به خود خیره کند!

در زمینه امکانات ارتباطی، مانیتور مینی ال ای دی لنوو سری Y به پورت های HDMI 2.1، DisplayPort 1.4 و USB-C مجهز شده است. پورت تایپ سی این مانیتور کاربردی چند منظوره دارد و علاوه بر انتقال دیتا، برای شارژدهی به دستگاه های دیگر با سرعت 140 وات نیز قابل استفاده است.

رونمایی لنوو از سری Y مانیتور Mini LED

به احتمال بسیار زیاد این مانیتور جدید با مدل Legion Y34wz-30 و با قیمت 1199.99 دلار راهی بازار خواهد شد. به طور کلی مانیتورهای سری Y لنوو به کیفیت تصویر عالی مشهورند و قطعاً این مدل جدید نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. در مجموع این محصول جدید برای گیمرها و کسانی که به دنبال تجربه بهترین کیفیت بصری هستند انتخاب ایده آلی خواهد بود. در ادامه می توانید مشخصات کلیدی جدیدترین عضو خانواده مانیتورهای سری Y لنوو را به طور خلاصه مشاهده کنید:

  • پنل عریض 34 اینچ با رزولوشن WQHD (معادل با 3440x1440 پیکسل)
  • نرخ نوسازی تصویر 180 هرتز (اورکلاک شده)
  • نور پس زمینه Mini LED
  • استاندارد DisplayHDR 1000 (نمای محتوای HDR با روشنایی حداکثر 1000 نیت)
  • پوشش دهی 125 درصد از محدوده رنگ sRGB
  • پوشش دهی 95 درصد از محدوده رنگ DCI-P3
  • عمق رنگ 10 بیت
  • دقت رنگ عالی (دلتا E کمتر از 2)
  • پورت های به روز شامل HDMI 2.1، DisplayPort 1.4 و USB-C
  • شارژدهی 140 وات از طریق پورت تایپ سی

منبع: gizmochina