به دنبال یک تبلت بزرگ هستید که هم برای کار و هم برای سرگرمی کاربرد داشته باشد؟ تبلت Lenovo Tab Extreme یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این تبلت برای گیمرها و طرفداران فیلم و سریال گزینه جذابی است و در عین حال به شما این امکان را می دهد تا کارهای روزمره تان را با بالاترین کیفیت با آن به پیش ببرید. بیایید با تبلت لنوو Tab Extreme کمی بیشتر آشنا شویم.

معرفی تبلت قدرتمند لنوو Lenovo Tab Extreme

تا به اینجا کسانی که قصد خرید تبلت بزرگ برای ارتقای بهره وری کاری خود بودند و در عین حال نمی خواستند با ویندوز کار کنند، باید یکی از مدل های آیپد پرو 12.9 یا سامسونگ گلکسی Tab S8 Ultra را انتخاب می کردند. اما اکنون یک مدل دیگر نیز به این جمع اضافه شده است: Lenovo Tab Extreme.

این تبلت غول پیکر به صفحه نمایش 14.5 اینچ مجهز است و از قلم لمسی پشتیبانی می کند. نکته قابل توجه در مورد این تبلت آن است که لنوو در بسته بندی این دستگاه یک کاور، یک پایه و یک استایلوس هم قرار داده است. کسانی که از اپل و سامسونگ خرید می کنند باید تک تک این لوازم جانبی را به طور جداگانه تهیه کنند و هزینه بیشتری را بپردازند. حتی برخی از شرکت های تولید کننده تبلت شارژر را از بسته بندی آن حذف کرده اند! این موضوع می تواند یک برگ برنده برای لنوو باشد و افراد بیشتری را به خرید تبلت Tab Extreme ترغیب کند.

معرفی تبلت قدرتمند لنوو Lenovo Tab Extreme

تبلت لنوو Tab Extreme به همراه تقریباً تمام لوازم جانبی مورد نیاز کاربر با قیمت حدود 1000 دلار به فروش می رسد. کسانی که این تبلت را خریداری کرده و طرفدار محیط زیست هستند، احتمالاً از عدم استفاده از پلاستیک در بسته بندی آن خوشحال خواهند شد! ضمن اینکه پنل پشتی این تبلت از آلومینیوم بازیافتی ساخته شده است.

دو پورت USB در کنارۀ بدنه تبلت لنوو Tab Extreme تعبیه شده است. یکی از این پورت ها از استاندارد USB 3.0 پشتیبانی می کند و توانایی ارائه خروجی تصویر برای اتصال به مانیتور را دارد. پورت دیگر نیز از نوع USB 2.0 است و از قابلیت انتقال دیتا و شارژ دستگاه به صورت هم زمان برخوردار است.

چهار اسپیکر قدرتمند به شما اجازه می دهند تا چشمانتان را ببندید و از صدای موزیک تبلت لنوو Tab Extreme لذت ببرید! لنوو در طراحی این تبلت فقط موضوعات کاری و حرفه ای را در نظر نداشته است و به جنبه های سرگرمی نیز اهمیت زیادی داده است. در همین راستا این تبلت به یک سیستم صوتی خوب و حتی عالی مجهز شده است. صفحه نمایش تبلت لنوو Tab Extreme نیز از قابلیت Widevine L1 بهره می برد و برای نمایش فیلم و سریال با کیفیت HD از سرویس های استریم مانند نتفلیکس و یوتیوب کاملاً مناسب است. در نهایت باید گفت که تبلت جدید لنوو حتی برای بازی و گیمینگ نیز قابل استفاده است.

معرفی تبلت قدرتمند لنوو Lenovo Tab Extreme

با تمام این اوصاف، دو نقطه ضعف را نیز می توان متوجه تبلت لنوو Tab Extreme دانست. از یک طرف، مجهز بودن این تبلت به وای فای و یک ماژول ردیابی اقدام قابل توجهی از جانب لنوو بوده است. اما این ماژول در اغلب موارد عملکرد دقیقی را در مکان یابی کاربر ارائه نمی دهد و حتی در برخی موارد اصلاً کار نمی کند! نقطه ضعف دیگر هم به سو سو زدن های گاه و بیگاه صفحه نمایش آن مربوط می شود.
در مجموع تبلت لنوو Tab Extreme با صفحه نمایش بزرگ 14.5 اینچی می تواند به گزینه محبوبی در میان کاربران تبدیل شود.

منبع: notebookcheck