جدیدترین لپ تاپ گیمینگ لنوو با نام کامل Lenovo Legion Pro 7i Gen 8 معرفی شده است. این لپ تاپ نسبت به نسل های قبلی سازگاری بیشتری با فناوری های هوش مصنوعی دارد و به قصد ارتقای تجربه گیمینگ کاربران عرضه شده است. لازم به ذکر است که علاوه بر گیمرهای حرفه ای، طراحان گرافیکی، ادیتورها و استریمرها نیز می توانند بر روی این لپ تاپ حساب ویژه ای باز کنند.

به طور کلی کالکشن Legion برند لنوو شامل لپ تاپ های گیمینگ رده بالای این برند می شود. این لپ تاپ ها معمولاً به سخت افزار داخلی قدرتمند و صفحه نمایش های با کیفیت مجهزند و عملکردی سریع و روان را در اجرای انواع گیم پلی ارائه می دهند. لپ تاپ لنوو Legion Pro 7i Gen 8 با بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی، سطح این دسته از لپ تاپ های گیمینگ را بالاتر می برد.

لپ تاپ جدید لنوو Legion Pro 7i Gen 8 با گیمینگ مبتنی بر هوش مصنوعی سازگار است

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 16 اینچ اختصاصی Lenovo PureSight Gaming است که رزولوشن عالی و نرخ نوسازی بالا را با هم تلفیق کرده است. لنوو ادعا کرده است که فناوری هوش مصنوعی باعث می شود تا سنسورهای به کار رفته در صفحه نمایش این لپ تاپ قادر باشند تا بازی ها را برای نمایش به صورت HDR بهینه سازی کنند.

لپتاپ لنوو Legion Pro 7i Gen 8 طراحی ظاهری زیبایی نیز دارد و کیبورد آن از قابلیت نورپردازی RGB بهره می برد. همچنین این لپ تاپ از تکنولوژی خنک سازی Legion ColdFront 5.0 بهره می برد که به خوبی از عهده تنظیم دمای قطعات قدرتمند به کار رفته در آن بر می آید.

لپ تاپ جدید لنوو Legion Pro 7i Gen 8 با گیمینگ مبتنی بر هوش مصنوعی سازگار است

لنوو بر روی پایداری و دوام لپتاپ Legion Pro 7i Gen 8 تأکید زیادی داشته است. این شرکت در ساخت بدنه این لپتاپ از آلومینیوم بازیافتی و پلیمرهای ارگانیک استفاده کرده و عنوان نموده است که این دستگاه، با دوام ترین مدل در سری Legion خواهد بود. پس کاربران می توانند بر روی عملکرد چند ساله این دستگاه حساب کنند.

از لحاظ مشخصات سخت افزاری باید گفت که لپتاپ لنوو Legion Pro 7i Gen 8 از پردازنده های نسل 13 اینتل سری Core و کارت گرافیک های سری RTX 40 انویدیا قدرت می گیرد. این لپ تاپ از فناوری های گرافیکی مربوط به رهگیری پرتو (Ray Tracing) هم پشتیبانی می کند و تجربه ای ناب و بی نظیر از گیمینگ را برای کاربر خویش به ارمغان می آورد.

لپ تاپ جدید لنوو Legion Pro 7i Gen 8 با گیمینگ مبتنی بر هوش مصنوعی سازگار است

قیمت لپتاپ لنوو Legion Pro 7i Gen 8 حدود 3364 دلار اعلام شده است. درست است که این قیمت کمی بالا به نظر می رسد، اما در بازار امروز اکثر لپ تاپ های گیمینگ با مشخصات مشابه، با قیمتی در همین محدوده به فروش می رسند. ضمن اینکه این لپتاپ صرفاً برای گیمرها کاربرد ندارد و می توان از آن برای کارهای گرافیکی حرفه ای (مثل رندرهای سنگین، ادیت ویدئو و...) هم بهره برد. پس با در نظر گرفتن کاربردهای متنوع این لپ تاپ، قیمت آن را باید منصفانه و منطقی تلقی کرد!

منبع: gizmochina