برند چینی معتبر لنوو از جدیدترین مانیتور منحنی خود از سری ThinkVision با مدل P49w رونمایی کرده است. این مانیتور از نسبت تصویر 32:9 برخوردار است و مجموعه ای از ویژگی های کاربردی و رده بالا را در خود جای داده است. در ادامه می توانید با مانیتور خمیده جدید لنوو بیشتر آشنا شوید.

مانیتور فوق عریض لنوو مدل P49W

ویژگی های کلیدی مانیتور لنوو Lenovo ThinkVision P49w

مانیتور جدید لنوو 49 اینچ سایز دارد و از رزولوشن Dual QHD (معادل با 5120x1440 پیکسل) پشتیبانی می کند. این مانیتور از پنل IPS Black قدرت می گیرد و تصاویری شارپ و با کیفیت را می دهد. با توجه به مشخصاتی مانند نسبت کنتراست 2000:1، چگالی پیکسل 109ppi، نرخ تازه سازی 60 هرتز و درجه انحنای 3800 می توان از کیفیت تصویر ایده آل مانیتور لنوو P49w اطمینان داشت. شما می توانید موقعیت این قرارگیری این مانیتور را متناسب با شرایط خود تنظیم کنید و از قابلیت های تغییر شیب صفحه نمایش و چرخش آن بهره مند شوید.

مانیتور فوق عریض لنوو مدل P49W

مانیتور لنوو ThinkVision P49w از ویژگی های کاربردی مانند PIP (تصویر در تصویر) و PBP (تصویر در کنار تصویر) برخوردار است و به شما این امکان را می دهد تا صفحه نمایش آن را به چند بخش تقسیم کنید. در این حالت می توانید چند دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به این مانیتور متصل نمایید و تصاویر آنها را در کنار هم به نمایش بگذارید. مانیتور جدید لنوو به سوئیچ KVM نیز مجهز است که به شما در جابجایی بین دستگاه های متصل به آن کمک زیادی می کند.

رنگ ها به همان شکلی که در طبیعت دیده می شوند بر روی مانیتور لنوو ThinkVision P49w به نمایش گذاشته می شوند. این مانیتور 100 درصد از محدوده رنگ sRGB، 100 درصد از محدوده رنگ Rec.709 و 98 درصد از محدوده رنگ DCI-P3 را پوشش می دهد و دلتا E آن از 2 کمتر است. همچنین این مانیتور از قابلیت های HDR و نوردهی DC پشتیبانی می کند و موفق به دریافت استانداردهای کاهش نور آبی، حذف پرش تصویر و EyeSafe 2.0 شده است.

در زمینه امکانات ارتباطی باید گفت که مانیتور لنوو ThinkVision P49w دارای 13 پورت است! از میان این پورت ها می توان به تاندربولت 4 (برای دستیابی به بالاترین سرعت در انتقال دیتا و اتصال زنجیره ای چند مانیتور به یکدیگر)، پورت USB-C با قابلیت شارژدهی با سرعت 100 وات، 5 پورت USB-A، HDMI 2.1 و DP 1.4 اشاره کرد. این مانیتور به یک داک و دو اسپیکر داخلی 5 وات نیز مجهز است و نیاز شما به لوازم جانبی را از بین می برد. لازم به ذکر است که با توجه به سازگاری مانیتور لنوو تینک ویژن P49w با استاندارد VESA، می توانید آن را به سادگی بر روی دیوار نصب کنید.

مانیتور فوق عریض لنوو مدل P49W

قیمت مانیتور منحنی لنوو ThinkVision P49w برابر با 1234 دلار اعلام شده است. این مانیتور یک پکیج کامل برای کاربران حرفه ای است و هم برای کار و هم برای سرگرمی می توان بر روی آن حساب باز کرد. این محصول با گارانتی سه ساله راهی بازار شده است.

منبع: gizmochina