برند لنوو اخیراً دو مانیتور جدید از سری Legion را با مدل های R27q-30 و R27i-30 معرفی کرده است. این مانیتورها به طور اختصاصی برای گیمرها و کاربران حرفه ای طراحی شده اند و امکانات متعددی را در خود جای داده اند. علاوه بر ویژگی های رده بالا، می توان به طراحی ظاهری مدرن مانیتورهای جدید لنوو اشاره کرد که باعث شده تا آنها برای استفادۀ طیف وسیعی از کاربران مناسب باشند. در ادامه با مشخصات مانیتورهای جدید لنوو بیشتر آشنا می شوید.

بررسی مانیتور لنوو Legion R27q-30

مشخصات مانیتور لنوو Legion R27q-30

مانیتور لنوو Legion R27q-30 با سایز 27 اینچ عرضه شده و از یک پنل IPS قدرت می گیرد. این مانیتور توانایی دستیابی به رزولوشن 2K (معادل با 2560x1440 پیکسل) را دارد و تصاویری شارپ همراه با جزئیات کامل را ارائه می دهد. نکته قابل توجه در رابطه با این مانیتور، ارائه نرخ نوسازی تصویر 180 هرتز است که باعث می شود تا بتوانید از یک گیم پلی سریع و روان لذت ببرید. این ویژگی به خصوص برای گیمرها و ادیتورهای ویدئو اهمیت زیادی دارد و تجربۀ آنها از کار کردن با مانیتور را ارتقا می دهد.

مانیتور لنوو Legion R27q-30 از روشنایی حداکثر 400 نیت برخوردار است و رنگ هایی طبیعی و با کیفیت را ارائه می دهد. به طور دقیق تر باید گفت که این مانیتور 99 درصد از محدوده رنگ sRGB و 90 درصد از محدوده رنگ DCI-P3 را پوشش می دهد و دقت رنگ بالایی دارد. از این جهت می توان این مانیتور را برای طراحان و عکاسان نیز گزینه مناسبی دانست.

بررسی مانیتور لنوو Legion R27q-30

در نهایت باید به این نکته هم اشاره کنیم که مانیتور لنوو Legion R27q-30 دارای یک پایه قابل تنظیم و قابل چرخش است و طراحی ارگونومیکی دارد. به این ترتیب می توانید این مانیتور را برای دستیابی به بهترین زاویه دید تنظیم کنید. مانیتور 27 اینچ جدید لنوو به دو اسپیکر 3 وات هم مجهز است و برای کاربردهای مالتی مدیا هم مناسب است.

مشخصات مانیتور لنوو Legion R27i-30

در طرف مقابل، مانیتور لنوو Legion R27i-30 از رزولوشن فول اچ دی (معادل با 1920x1080 پیکسل) برخوردار است و همانند مدل R27q-30 توانایی دستیابی به نرخ تازه سازی 180 هرتز را دارد. به این ترتیب می توان گفت که لنوو در طراحی این مانیتور سرعت را بر رزولوشن بالا اولویت داده است.

بررسی مانیتور لنوو Legion R27q-30

دقت رنگ مانیتور لنوو Legion R27i-30 نیز عالی است و با استفاده از آن می توانید از رنگ هایی طبیعی و با کیفیت بهره مند شوید. این مانیتور 99 درصد از محدوده رنگ sRGB و 90 درصد از محدوده رنگ DCI-P3 را پوشش می دهد و همانند مدل قبلی به یک پایه قابل تنظیم مجهز است. از دیگر ویژگی های این مانیتور 27 اینچ می توان به یک جفت اسپیکر 3 وات اشاره کرد که تجربه صوتی شما را ارتقا می دهند.

قیمت مانیتورهای جدید لنوو از سری Legion هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. با توجه به کاربردهای متنوع این مانیتورها برای گیمرها، طراحان، تولید کنندگان محتوا، ادیتورهای ویدئو و کاربران حرفه ای، می توان از فروش ایده آل آنها در بازار مطمئن بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم این پیش بینی تا چه اندازه صحیح خواهد بود.

منبع: gizmochina