شرکت نام آشنای لنوو اخیراً یک ماوس جدید را به خانواده محصولات گیمینگ خود اضافه کرده است. این ماوس با نام دقیق Lenovo Legion M5 Wireless Gaming Mouse عرضه شده و در دسته ماوس های وایرلس جای دارد. ماوس لنوو Legion M5 به طور اختصاصی برای گیمرها طراحی شده است و از طراحی ارگونومیک و جذابی بهره می برد. با استفاده از این ماوس می توانید برای ساعت های متمادی به بازی کردن ادامه دهید، بدون اینکه دست شما دچار ناراحتی یا احساس خستگی شود!

ماوس لنوو Legion M5

ماوس لنوو Legion M5 از جدیدترین تکنولوژی های روز بهره می برد. در همین راستا در این ماوس از سنسور PixArt PAW3370 استفاده شده است که جزء قدرتمند ترین سنسورهای فعلی در صنعت تولید ماوس به شمار می آید. این سنسور از حساسیت 19000dpi پشتیبانی می کند و در تک تک لحظات بازی، دقیق ترین عملکرد ممکن را به شما ارائه می دهد. همچنین ماوس وایرلس جدید لنوو از زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه برخوردار است و به شما این امکان را می دهد تا نسبت به اتفاقات در حال وقوع در بازی، سریع ترین واکنش را از خود نشان دهید.

ماوس گیمینگ لنوو Legion M5 دارای 10 دکمه قابل برنامه ریزی است. شما می توانید متناسب با نیازهای خود، عملکرد این دکمه ها را شخصی سازی کنید و به هر یک از آنها شورت کات دلخواه خود را اختصاص دهید. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا پیچیده ترین فرمان ها را تنها با فشار دادن یک دکمه اجرا کنید.

ماوس لنوو Legion M5

از دیگر ویژگی های ماوس لنوو لژیون M5 باید به نورپردازی RGB با قابلیت شخصی سازی اشاره کنیم. این ماوس از افکت ها و رقص نورهای مختلف پشتیبانی می کند و به سیستم گیمینگ شما رنگ و بوی متفاوتی می بخشد.

برای اتصال ماوس گیمینگ لنوو Legion M5 به دستگاه مورد نظر خود دو راه پیش روی شما قرار دارد: یکی استفاده از بلوتوث و دیگری استفاده از دانگل وایرلس 2.4 گیگاهرتز. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ماوس وایرلس جدید لنوو از طول عمر باتری فوق العاده ای برخوردار است و تنها با یک بار شارژ، تا 180 ساعت قابل استفاده خواهد بود. به این ترتیب می تواند خیالتان راحت باشد که شارژ باتری این ماوس وسط بازی تمام نخواهد شد!

ماوس لنوو Legion M5

از لحاظ کیفیت ساخت نیز ماوس لنوو Legion M5 جزء مدل های با کیفیت بازار به حساب می آید. این ماوس دارای ساختار محکمی است و حتی زیر دست گیمرهای پر جنب و جوش و پر حرارت هم دوام می آورد! بر روی بدنه ماوس M5 از یک روکش رنگ مات استفاده شده که جذابیت های آن را دو چندان کرده است. ضمن اینکه این روکش باعث می شود تا چسبندگی ماوس با دست گیمر بیشتر شود و در هنگام بازی با مشکلاتی مانند لیز خوردن یا لغزیدن ماوس مواجه نشوید.

در حال حاضر ماوس گیمینگ وایرلس لنوو Legion M5 برای خرید عمومی در کشور چین در دسترس قرار گرفته است. قیمت این ماوس 19 دلار اعلام شده است که با توجه به امکانات متعددی که دارد، کاملاً مناسب و جذاب به نظر می رسد! باید ببینیم لنوو برنامه ای برای توزیع محصول جدید خود در بازار کشورهای دیگر هم دارد یا نه.

منبع: gizmochina