لنوو، غول چینی دنیای تکنولوژی و یکی از شرکت های پیشرو در بازار جهانی PC، اخیراً از یکی از جدیدترین محصولات خود در بازار لوازم جانبی گیمینگ رونمایی کرده است. این محصول جدید، ماوس با سیم Legion M3 است و به تمام امکانات مورد نظر گیمرها مجهز شده است. شرکت لنوو تضمین کرده است که استفاده از این ماوس تجربه شما از انجام بازی را چندین سطح ارتقا می دهد! بیایید با مشخصات ماوس لنوو Legion M3 بیشتر آشنا شویم.

رونمایی شرکت لنوو از ماوس گیمینگ جدید Legion M3

قلب تپندۀ ماوس گیمینگ با سیم Legion M3 را سنسور PAW 3327 تشکیل می دهد. این سنسور عملکرد روان و دقیقی را ارائه می دهد و باعث می شود تا ماوس در هنگام بازی به شکلی شناور و سبکبال به حرکت درآید. لازم به ذکر است که ماوس جدید لنوو از دقت حداکثر 8000dpi پشتیبانی می کند و شما می توانید دقت عملکرد آن را در 5 سطح مختلف تنظیم کنید. به این ترتیب این ماوس با طیف وسیعی از بازی ها در سبک های مختلف سازگار خواهد بود. نرخ نمونه برداری ماوس لنوو Legion M3 نیز برابر با 1000 هرتز اعلام شده است؛ پس از زمان پاسخ دهی فوق العاده سریع آن اطمینان داشته باشید و با خیال راحت با استفاده از آن در بازی های مسابقه ای و حساس شرکت کنید.

در طراحی ماوس لنوو Legion M3 اصول ارگونومی به خوبی رعایت شده است. این ماوس فضای داخلی حفره دست را به خوبی پوشش می دهد و در حین انجام واکنش های سریع، از دست شما رها نمی شود. سطح خارجی بدنه این ماوس با پوشش سازگار با پوست انسان احاطه شده و به همین دلیل در هنگام کار کردن با آن حس خوبی به شما القا می شود.

ماوس لنوو مدل Legion M3 کمتر از 112 گرم وزن دارد و یکی از سبک ترین مدل های گیمینگ بازار است. به این ترتیب بدون نیاز به صرف نیروی بیش از حد، می توانید از حرکت سبکبال و روان این ماوس بهره مند شوید. همچنین طول کابل ماوس جدید لنوو 1.8 متر است و فضای کافی برای کار کردن را در اختیار شما قرار می دهد.

ساختار مستحکم و دوام فوق العاده یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه ماوس لنوو Legion M3 است. این ماوس به سوئیچ های میکرو مکانیکال مجهز است که عمر ضربه پذیری آنها به بیش از 2 میلیون کلیک می رسد.

رونمایی شرکت لنوو از ماوس گیمینگ جدید Legion M3

این مدل از ماوس لنوو دارای 5 دکمه قابل برنامه ریزی است و شما می توانید متناسب با نوع بازی، عملکرد مورد نظر خود را به هر یک از آنها اختصاص دهید. برای این منظور باید از نرم افزار ارائه شده همراه با ماوس استفاده کنید. این گجت از قابلیت نورپردازی RGB هم برخوردار است و جذابیت های سیستم گیمینگ شما را دو چندان می کند. نورپردازی RGB این ماوس به صورت نیم دایره از بخش پشتی آن انجام می شود و از چند افکت مختلف پشتیبانی می کند.

رونمایی شرکت لنوو از ماوس گیمینگ جدید Legion M3

رنگ بندی ماوس گیمینگ لنوو Legion M3 شامل رنگ های مشکی و سفید می شود. این محصول جدید هم اکنون با برچسب قیمت تنها 12 دلار برای خرید عمومی در کشور چین در دسترس قرار گرفته است. جزئیات مربوط به توزیع جهانی این ماوس متعاقباً بر روی وب سایت رسمی لنوو اعلام خواهد شد.

منبع: gizmochina