لنوو به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در دنیای تکنولوژی، محصولات جدیدی را به دنیا معرفی کرده است. این برند نام آشنای چینی اخیراً در نمایشگاه IFA 2023 که به تازگی در برلین برگزار شده، حضور فعالی داشته است و به عنوان مثال از یک کامپیوتر دسکتاپ به نام ThinkCentre M90s Gen4 در جریان این نمایشگاه رونمایی کرده است. همچنین این شرکت در جریان رویداد IFA 2023 بالاخره از کنسول بازی دستی معروف و مورد انتظار خود، Legion Go، پرده برداری کرده است. اما ماجراجویی های لنوو در این نمایشگاه به همین جا ختم نشده است و این شرکت عینک واقعیت افزودۀ Legion Glasses را نیز در آن معرفی کرده است! این عینک به شما این امکان را می دهد تا در هر جایی که هستید و در هر لحظه ای که خواستید، یک صفحه نمایش بزرگ را در مقابل چشمان خود ببینید!

بررسی عینک واقعیت مجازی لنوو Legion Glasses

مشخصات فنی عینک لنوو Legion Glasses

فوق العاده نیست اگر بتوانید مانیتور کامپیوتر یا تلویزیون تان را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید، بدون اینکه وزن آن را احساس کنید؟! لنوو با رونمایی از عینک Legion Glasses این امکان را برای شما فراهم آورده است! این عینک با بهره بردن از امکانات فناوری واقعیت افزوده (AR)، به شما اجازه می دهد تا یک صفحه نمایش غول پیکر را با خود به هر جایی که خواستید حمل کنید! البته تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که فقط عینک آفتابی کوچک و سبک را با خود حمل نمایید!

بررسی عینک واقعیت مجازی لنوو Legion Glasses

عینک واقعیت افزودۀ لنوو Lenovo Legion Glasses به ازای هر یک از چشم های شما، به یک صفحه نمایش میکرو ال ای دی با رزولوشن 1920x1080 پیکسل مجهز شده است. این صفحه نمایش ها از نرخ تازه سازی تصویر 60 هرتز پشتیبانی می کنند و زاویه دید وسیع 100 درجه را به ارمغان می آورند. در کنار این صفحه نمایش ها یک دوربین، دو میکروفون و دو اسپیکر به کار رفته است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که عینک لنوو Legion Glasses به طور مستقل و مجزا کاربرد ندارد. به عبارت دیگر باید حتماً این عینک را از طریق یک کابل USB-C به یک دستگاه دیگر متصل کنید.

عینک AR جدید لنوو با اکثر نسخه های سیستم عامل های ویندوز، اندروید و macOS سازگاری دارد و به راحتی به دستگاه های مجهز به پورت تایپ سی متصل می شود. این گجت می تواند برای بازی کردن، تماشای ویدئو و دسترسی به اپلیکیشن ها مورد استفاده قرار گیرد. عینک Legion Glasses از قابلیت ردیابی حرکات سر و چشم های کاربر برخوردار است و به شما این امکان را می دهد تا از این طریق نشانگر را بر روی صفحه نمایش کنترل کرده یا بین منوها جابجا شوید.

بررسی عینک واقعیت مجازی لنوو Legion Glasses

قیمت عینک واقعیت افزوده لنوو Legion Glasses

قیمت عینک لنوو Lenovo Legion Glasses در حدود 499 دلار اعلام شده است. هنوز این شرکت چینی در رابطه با تاریخ دقیق این محصول جدید به بازار اطلاعاتی نداده است. به هر حال این عینک AR می تواند برای گیمرها گزینه جذابی باشد و تجربۀ جدیدی از بازی های روز را برای آنها به ارمغان آورد.

منبع: gizmochina