برند Beyerdynamic اولین هدست گیمینگ وایرلس خود را راهی بازار کرده است. با وجود اینکه این شرکت با تولید هدست گیمینگ چندان هم بیگانه نیست، اما مدل MMX 200 اولین مدل بدون سیم این برند به حساب می آید. بیرداینامیک پیش از این در زمینه تولید هدست های معمولی با سیم تجربه هایی داشته است و اکنون قصد دارد تا ماجراجویی خود در یک بازار جدید را آغاز کند! اگر دوست دارید با هدست گیمینگ بی سیم بیرداینامیک Beyerdynamic MMX 200 بیشتر آشنا شوید، ادامۀ متن را از دست ندهید!

آشنایی با هدست بی سیم گیمینگ بیرداینامیک مدل MMX 200

مشخصات فنی هدست بی سیم بیرداینامیک Beyerdynamic MMX 200

مشخصات و ویژگی های قابل توجه هدست بیرداینامیک MMX 200 صرفاً به حذف کابل از آن محدود نمی شود. برای کسانی که با Beyerdynamic آشنایی کمتری دارند باید بگوییم که این برند بیشتر در زمینه تولید هدست های با سیم فعالیت دارد و محصولات آن اغلب در رویدادهای گیمینگ اصلی مورد استفاده قرار می گیرند. اما جدیدترین هدست این شرکت به صورت بدون سیم عرضه شده و آغازگر یک ماجراجویی تازه برای بیرداینامیک است!

هدست MMX 200 به درایورهای رده بالای 40 میلی متری مجهزند که بر اساس ادعای بیرداینامیک، «تجربۀ گیمینگ حرفه ای» را برای شما رقم می زنند. اما برای گیمرهای حرفه ای، کیفیت صدا تنها یکی از جنبه های قابل اعتنا است و فاکتورهای دیگری مانند «قابلیت های برقراری ارتباط» هم برای آنها اهمیت زیادی دارد. در همین راستا هدست گیمینگ MMX 200 به یک میکروفون داخلی ویژه مجهز شده است. این مدل، اولین هدست وایرلس در دنیا است که به بوم میکروفون قابل جدا شدن به همراه یک کپسول کندانسور 9 میلی متری مجهز شده است. ادعاها در مورد کیفیت صدای این میکروفون ها تمام فضای اینترنت را پر کرده است! ظاهراً این میکروفون ها به گونه ای عمل می کنند که مثلاً اگر در حال ضبط یک پادکست در استودیو باشید و دوستانتان در کنار شما در مورد آب و هوا صحبت کنند، ضبط پادکست شما با مشکل مواجه نخواهد شد!

آشنایی با هدست بی سیم گیمینگ بیرداینامیک مدل MMX 200

این مدل از هدست بیرداینامیک از طریق بلوتوث 5.3 به دستگاه مورد نظر شما متصل می شود و طول عمر باتری آن بین 35 تا 50 ساعت اعلام شده است. لازم به ذکر است که تمام قطعات به کار رفته در ساخت این هدست کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند و پد فومی به کار رفته در ایرپدز آن از قابلیت خود ترمیمی برخوردار است. شما می توانید به راحتی قطعات مختلف این هدست را تعویض کنید. این ویژگی طول عمر نهایی هدست را تا چندین سال ارتقا می دهد.

با اینکه بیرداینامیک اعلام کرده که هدست MMX 200 برای استفادۀ گیمرها طراحی شده است، اما جالب است که این مدل فاقد قابلیت نورپردازی RGB است! به هر حال نورپردازی RGB برای گیمرها فاکتور مهمی است و به همین دلیل اغلب مدل های گیمینگ موجود در بازار از این قابلیت بهره می برد.

آشنایی با هدست بی سیم گیمینگ بیرداینامیک مدل MMX 200

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که هدست وایرلس بیرداینامیک Beyerdynamic MMX 200 هم اکنون با قیمت 250 دلار برای خرید عمومی در بازارهای جهانی در دسترس قرار گرفته است. فروش این هدست از طریق وب سایت آمازون انجام می شود.

منبع: gizmochina