شرکت KOSPET به تازگی از ساعت هوشمند راگد Tank X1 رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند با ساختار ضد آب بی نظیر خود، به طور اختصاصی برای مقاومت در برابر چالش های ناشی از نفوذ آب طراحی شده است. در همین راستا این گجت موفق به دریافت استاندارد 10 ATM و درجه حفاظتی IP69K شده است. پس ساعت هوشمند کازپت Tank X1 حتی در عمق 100 متری آب هم به عملکرد خود ادامه می دهد و به شما اجازه می دهد تا آزادانه در استخر شنا کنید، بدون ترس با هوای طوفانی روبرو شوید یا وسعت دریاها و اقیانوس ها را تسخیر کنید!

بررسی ساعت هوشمند راگد Tank X1

با وجود اینکه ساعت هوشمند KOSPET Tank X1 یکی از مقاومت ترین مدل های دنیا در برابر نفوذ آب است، اما توصیه شده است تا از آن در سونا استفاده نشود. چرا که بخار موجود در سونا می تواند آب بندی بدنه ساعت را با مشکلاتی مواجه کند.

ساعت هوشمند کازپت Tank X1 به یک باتری 230 میلی آمپر ساعتی از جنس کبالت خالص مجهز است. زمانی که شارژ این باتری کامل است، ساعت هوشمند شما می تواند تا 50 روز در حالت استند بای باقی بماند. همچنین در صورت استفاده روزانه و معمولی از این گجت، شارژ باتری آن بین 12 تا 15 ساعت دوام خواهد داشت. پس این امکان را دارید تا بدون نگرانی بابت ایجاد وقفه در تمرینات، تایم جلسات تمرین ورزشی خود را تا هر زمان که دوست داشتید طولانی تر کنید! البته ذکر این نکته ضروری است که میزان شارژدهی باتری ساعت هوشمند به عوامل مختلفی مانند تنظیمات شخصی اعمال شده توسط کاربر، شرایط محیطی و فاکتورهای دیگر بستگی دارد و مقدار ثابتی نیست.

بررسی ساعت هوشمند راگد Tank X1

می توان ساعت هوشمند کازپت Tank X1 را یکی از بهترین مدل های موجود در بازار از لحاظ استحکام و قدرت عملکرد دانست. این گجت پوشیدنی اساساً برای استفاده در شرایط محیطی سخت طراحی شده و بالاترین استانداردها در ساخت آن به کار رفته است. در همین راستا این ساعت هوشمند موفق به دریافت آخرین استاندارد ارتشی MIL-STD-810H در زمینه مقاومت در برابر عوامل آسیب زا شده است. پس هیچ مشکلی برای استفاده از این ساعت هوشمند در صحراهای سوزان، جنگل های بارانی استوایی و حتی قطب جنوب نخواهید داشت!

ساعت هوشمند KOSPET Tank X1 به یک صفحه نمایش مستطیلی با سایز 1.47 اینچ مجهز است. این صفحه نمایش از نوع امولد است و از قابلیت همیشه روشن (always-on) بهره می برد. همچنین این صفحه نمایش از رزولوشن 198x368 پیکسل برخوردار است و یک تصویر کریستالی و شفاف را به شما ارائه می دهد. فرقی نمی کند که در فضای داخلی هستید یا فضای باز در زیر نور خورشید، در هر صورت می توانید اطلاعات در حال نمایش بر روی ساعت هوشمند Tank X1 را با بهترین کیفیت مشاهده کنید.

بررسی ساعت هوشمند راگد Tank X1

صفحه نمایش ساعت هوشمند کازپت Tank X1 با روکش مستحکم کورنینگ گوریلا گلس 3 محافظت می شود. تکنولوژی به کار رفته در ساخت این گلس باعث شده تا مقاومت آن در برابر ضربه و خراشیدگی، در مقایسه با گلس های معمولیِ آلمینیو سیلیکات تا 4 برابر بیشتر باشد. پس اگر ساعت هوشمند Tank X1 به طور اتفاقی از دستتان رها شد و به زمین برخورد کرد، اصلاً نگران آسیب دیدن صفحه نمایش آن نباشید.

با توجه به مشخصاتی که در بالا ذکر شد، شما می توانید ساعت هوشمند کازپت Tank X1 را هر جایی که خواستید، با خود ببرید و آن را حتی در سخت ترین شرایط محیطی و آب و هوایی به همراه داشته باشید.

منبع: gizmochina