برند Keychron در زمینه تولید کیبوردهای مکانیکال وایرلس سابقه درخشانی دارد و محصولاتی زیبا و قدرتمند را راهی بازار کرده است. کیبوردهای این برند تنوع زیادی دارند و نیازهای طیف وسیعی از کاربران را پوشش می دهند. از گیمینگ گرفته تا تایپ حرفه ای، کیبوردهای کیکرون برای شما کارایی بالایی خواهند داشت. طراحی ظاهری شیک و جذاب، طول عمر باتری عالی و عملکرد کراس پلتفرم بدون نقص بخشی از ویژگی های کلیدی کیبوردهای کیکرون هستند. این شرکت چندی پیش با رونمایی از کیبورد Lemokey ماجراجویی خود در حوزه گیمینگ را نیز آغاز کرد و اکنون نسل سوم از این سری را با نام Lemokey L3 معرفی کرده است. این کیبورد به عنوان اولین کیبورد گیمینگ مکانیکال شرکت Keychron شناخته می شود و به یک بدنه مستحکم آلومینیومی با قابلیت شخصی سازی مجهز است.

بررسی کیبورد مکانیکال کیکرون Lemokey L3

کیبورد گیمینگ Keychron Lemokey L3 با بهره بردن از قابلیت اتصال وایرلس 2.4 گیگاهرتز و نرخ نمونه برداری بی نظیر 1000 هرتز خود را از سایر مدل های موجود در بازار جدا کرده است! با این حال نقطه قوت اصلی این کیبورد را می توان به استحکام عالی و ویژگی های سفارشی سازی متعدد مربوط دانست. کیبورد L3 به خریداران این اجازه را می دهد تا تم رنگ کلیدها را از میان 3 گزینه مختلف انتخاب کنند. همچنین کاربران می توانند عملکرد تک تک کلیدهای این کیبورد را تغییر دهند و ماکروهای دلخواهشان را برای هر یک از این کلیدها تعریف نمایند. حتی می توان یک ستون از کلیدها را به طور اختصاصی برای یک ماکرو در نظر گرفت.

قابلیت های سفارشی سازی کیبورد کیکرون Lemokey L3 به مشخصات فیزیکی آن نیز توسعه پیدا کرده است. تک تک کلیدهای این کیبورد قابل جدا شدن و جایگزینی هستند و به این ترتیب دست گیمرها برای ایجاد تغییرات دلخواه در چینش کلیدها کاملاً باز خواهد بود.

بررسی کیبورد مکانیکال کیکرون Lemokey L3

امکانات ارتباطی کاربردی نیز یکی دیگر از مشخصات قابل توجه کیبورد Keychron Lemokey L3 است. این کیبورد می تواند از طریق بلوتوث 5.1 به طور هم زمان به سه دستگاه مختلف متصل شود! همچنین گیمرهایی که پایین بودن زمان تأخیر برایشان اولویت دارد، می توانند این کیبورد را از طریق کابل به دستگاه مورد نظرشان متصل کنند.

بررسی کیبورد مکانیکال کیکرون Lemokey L3

کیکرون امیدوار است کیبورد Lemokey L3 را در اوایل فصل پاییز به بازار بفرستد. نسخه خام (barebone) این کیبورد با قیمت 189 دلار به فروش خواهد رسید. این نسخه فاقد سوییچ و روکش کلیدها است و فقط شامل ساختار کلی و بدنه می شود. واحد اسمبل شدۀ کامل این کیبورد در حدود 209 دلار قیمت گذاری شده است.

با این حال کیبورد Lemokey L3 برای هر کسی مناسب نیست! به عبارت دیگر اگر کیبوردهایی با ابعاد 60 درصدِ مدل های فول سایز را ترجیح می دهید و به دنبال مدلی هستید که فضای زیادی از میز کامپیوتر شما را اشغال نکند، بهتر است به سراغ سایر مدل های بازار بروید. همچنین این کیبورد برای پلیرهای بازی های رده بالای eSports ممکن است کارایی پایینی داشته باشد. در کل می توان محصول جدید کیکرون را برای گیمرهای خانگی و معمولی تر و کسانی که امکانات سفارشی سازی برایشان به اندازه قدرت عملکرد کیبورد اهمیت دارد، مناسب دانست. باید ببینیم میزان استقبال از این گجت به چه میزان خواهد بود.

منبع: gizmochina