برند Keychron که در زمینه ساخت کیبوردهای بدون سیم حرف های زیادی برای گفتن دارد، به تازگی از ماوس جدید مدل M2 رونمایی کرده است. این ماوس کامپیوتر به عنوان جانشین مدل M1 عرضه شده که در سال 2021 به بازار آمده بود. در این مقاله قصد داریم تا ویژگی ها، مشخصات فنی و قیمت ماوس کیکرون M2 را مورد بررسی قرار دهیم؛ با ما همراه باشید.

معرفی ماوس بدون سیم کیکرون Keychron M2

مشخصات فنی ماوس کیکرون Keychron M2

از لحاظ مشخصات فنی ماوس های M2 و M1 از برند کیکرون شباهت زیادی به یکدیگر دارند. با این حال از لحاظ طراحی ظاهری تفاوت هایی میان این دو مدل دیده می شود. ماوس M2 کمی سبک تر است و فقط 53 گرم وزن دارد. این در حالی است که مدل M1 با وزن حدود 73 گرم راهی بازار شده بود. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که ماوس کیکرون M2 فاقد بریدگی های قرصی شکل در بخش بالایی بدنه است. در مدل M1 چنین بریدگی های بر روی بدنه ماوس دیده می شود. به این ترتیب می توان گفت که ماوس M2 از ظاهری معمولی تر در مقایسه با مدل M1 برخوردار است. البته هر دو ماوس کیکرون کاملاً راحت هستند و برای استفادۀ افراد راست دست طراحی شده اند.

معرفی ماوس بدون سیم کیکرون Keychron M2

در ماوس کیکرون M2 از چیپ سنسور پرچم دار PAW3395 استفاده شده است که دقت بی نظیر 26000dpi را به ارمغان می آورد. از دیگر ویژگی های این ماوس باید به سرعت ردیابی 650IPS و نرخ شتاب 50G اشاره کرد که عملکرد دقیق آن را حتی در هنگام جابجایی های سریع تضمین می کند.

برای اتصال ماوس Keychron M2 به دستگاه مورد نظر خود سه روش در اختیار دارید: دانگل وایرلس 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث 5.1 و کابل. در حالیکه حالت وایرلس 2.4 گیگاهرتز یک اتصال پایدار و کم تأخیر را فراهم می آورد، اتصال بلوتوثی انعطاف پذیرتر است و می تواند برای اتصال هم زمان به چند دستگاه مختلف مورد استفاده قرار گیرد. حالت اتصال از طریق کابل نیز برای کاربرانی در نظر گرفته شده که کلاً به اتصال بدون سیم علاقه ای ندارند!

معرفی ماوس بدون سیم کیکرون Keychron M2

ماوس بدون سیم M2 از درایور انحصاری کیکرون پشتیبانی می کند که به شما اجازه می دهد تا عملکرد دکمه های ماوس، میزان DPI و نرخ نمونه برداری آن را شخصی سازی کنید. این درایور به مجموعه ای از امکانات دیگر هم مجهز است که از میان آنها می توان به قابلیت عملکرد زاویه دار و هماهنگ سازی حرکات ماوس اشاره کرد.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه ماوس کیکرون M2، طول عمر باتری 70 ساعته آن است که در هنگام اتصال وایرلس، دغدغۀ شما را بابت شارژ چند بارۀ آن برطرف می کند. این ماوس به قابلیت نورپردازی RGB با 16.8 میلیون رنگ مختلف مجهز است و از سوئیچ اختصاصی برای تغییر DPI بهره می برد. این مشخصات باعث شده تا این ماوس انعطاف پذیری بالاتری پیدا کند و برای استفاده در سناریوهای مختلف کاربرد داشته باشد.

قیمت ماوس کیکرون Keychron M2

ماوس جدید برند کیکرون 49 دلار قیمت دارد و برای خرید عمومی در لیست محصولات وب سایت رسمی این برند قرار گرفته است. این ماوس در رنگ های مشکی و سفید عرضه شده و می توان آیندۀ درخشانی را برای آن متصور بود.

منبع: gizmochina