برند Keychron در زمینه تولید کیبورد سابقه درخشانی دارد و محصولات متنوع و جذابی را در این رابطه راهی بازار کرده است. از جمله کیبوردهای جالب این برند می توان به مدل Q11 اشاره کرد که می توان آن را از وسط به دو نیم تقسیم کرد! این شرکت در ادامه تولید کیبوردهای منحصر به فرد خود، این بار به سراغ یک کیبورد مکانیکال با مدل K14 Pro رفته است که می توان عملکرد دکمه های آن را شخصی سازی کرد! کیبورد Keychron K14 Pro از نورپردازی رنگی RGB پشتیبانی می کند و به یک باتری داخلیِ 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژدهی 3 تا 5 هفته ای مجهز است. در ادامه با جزئیات بیشتری در مورد این محصول جدید با شما همراه هستیم.

رونمایی برند Keychron از کیبورد K14 Pro

مشخصات فنی و قیمت کیبورد Keychron K14 Pro

کیبورد K14 Pro از برند Keychron در دسته مدل های 70 درصدی جای دارد و ابعاد آن از مدل های فول سایز کوچکتر است. به این ترتیب اگر به دنبال یک کیبورد کوچک با قابلیت حمل و جابجایی آسان هستید، این مدل برایتان مناسب خواهد بود. همچنین استفاده از این کیبورد باعث می شود تا فضای بیشتری بر روی میز کامپیوتر خود در اختیار داشته باشید. به طور کلی کیبورد کیکرون K14 Pro دارای 72 کلید است که به صورت دو رنگ طراحی شده اند. کلیدهای Esc و Enter نیز بر روی این مدل کیبورد Keychron با رنگ قرمز مشخص شده اند.

رونمایی برند Keychron از کیبورد K14 Pro

برای اتصال کیبورد Keychron K14 Pro به دستگاه مورد نظر خود دو روش پیش روی شما است: یکی استفاده از کابل و دیگری اتصال بلوتوثی. این گجت با هر دو سیستم عامل ویندوز و مک سازگاری دارد و می توان آن را به صورت هم زمان به سه دستگاه مختلف متصل کرد. کاربران می توانند از طریق کلیدهای میانبر بین دستگاه های متصل به این کیبورد سوییچ کنند. لازم به ذکر است که Keychron K14 Pro از برنامه نویسی اوپن سورس QMK/VIA پشتیبانی می کند و شما می توانید عملکرد تک تک کلیدهای آن را به دلخواه خود سفارشی سازی کنید.

نکته قابل توجه دیگر در مورد کیبورد Keychron K14 Pro این است که سوئیچ های آن به صورت هات سواپ طراحی شده اند. به این معنا که در همان زمان که کیبورد به کامپیوتر متصل است، می توانید کلیدهای آن را جدا و تعویض کنید، بدون اینکه اختلالی در عملکرد آن ایجاد شود. کیبورد جدید Keychron کاملاً ارگونومیک است و به گونه ای طراحی شده تا مچ دست کاربر کمتر خسته شود.

رونمایی برند Keychron از کیبورد K14 Pro

همان طور که اشاره شد، کیبورد Keychron K14 Pro به یک باتری داخلی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت مجهز است. شارژ کامل این باتری برای استفاده از کیبورد به مدت 3 تا 5 هفته کفایت می کند. لازم به ذکر است که این باتری در عرض 6 ساعت به طور کامل شارژ می شود.

کیبورد Keychron K14 Pro هم اکنون با قیمت 57 دلار برای خرید عمومی در کشور چین در دسترس قرار گرفته است. هنوز تاریخ دقیق این محصول جدید به بازارهای جهانی اعلام نشده است.

منبع: gizmochina