ساعت هوشمند KESHUYOU GT5 به تازگی در بازارهای جهانی در دسترس قرار گرفته است. این ساعت هوشمند ابتدا در کشور چین عرضه شده و از ویژگی های کاربردی مانند سنجش فشار خون بهره می برد. همچنین این ساعت هوشمند مجهز به قابلیت مکالمه بلوتوثی، پلی بک موزیک و... است. به این ترتیب دیگر نیازی به در دست گرفتن گوشی برای پاسخ دادن به تماس های دریافتی نخواهید داشت و به خصوص در هنگام پیاده روی یا دوچرخه سواری آزادی عمل بیشتری خواهید داشت. در ادامه با این مشخصات بیشتر آشنا می شویم؛ با ما همراه باشید.

ساعت هوشمند جدید KESHUYOU GT5 از قابلیت مکالمه بلوتوثی و سنجش فشار خون برخوردار است

صفحه نمایش ساعت هوشمند GT5 از رزولوشن 240x240 پیکسل برخوردار است و 1.28 اینچ سایز دارد. این ساعت هوشمند دارای یک باتری با ظرفیت 150 میلی آمپر ساعت است که شارژ کامل آن تا سه روز دوام می آورد. همچنین این ساعت هوشمند قابلیت های متعددی را در زمینه سلامتی در اختیار کاربر قرار می دهد که از میان آنها می توان به سنجش ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و پایش وضعیت خواب اشاره کرد. ساعت هوشمند GT5 از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به گوشی هوشمند (با سیستم عامل اندروید 4.4 به بالا یا iOS 8.0 به بالا) متصل می شود. در این حالت کاربر می تواند تماس های دریافتی گوشی را به صورت مستقیم از طریق ساعت هوشمند خود پاسخ دهد. در حالیکه هنوز تعداد ساعت های هوشمند مجهز به قابلیت مانیتور فشار خون در بازار زیاد نیست، اما GT5 در این زمینه فوق العاده دقیق عمل می کند و از این بابت مورد توجه قرار گرفته است.

ساعت هوشمند جدید KESHUYOU GT5 از قابلیت مکالمه بلوتوثی و سنجش فشار خون برخوردار است

ساعت هوشمند KESHUYOU GT5 به چند واچ فیس قابل شخصی سازی، پنج حالت ورزشی مختلف و NFC داخلی برای باز کردن درها و قفل های هوشمند مجهز است. حالت های ورزشی موجود در این ساعت هوشمند شامل دویدن و دوچرخه سواری نیز هست که برای کاربران عادی تر کارایی بالایی دارند. از دیگر ویژگی های این گجت پوشیدنی می توان به قابلیت پیش بینی وضعیت آب و هوا، ابزار پیدا کردن ساعت (find-watch) و یادآور وضعیت بی تحرکی اشاره کرد.

باتری به کار رفته در ساعت هوشمند GT5 قابل شارژ شدن به صورت وایرلس است و زمان شارژ شدن آن حدود 3 ساعت اعلام شده است. لازم به ذکر است که بند این ساعت هوشمند با سایز 22 میلی متر طراحی شده و در گزینه های سیلیکونی، چرمی و فلزی عرضه شده است. به این ترتیب این ساعت هوشمند برای طیف وسیعی از افراد و در موقعیت های مختلف قابل استفاده است و انعطاف پذیری بالایی در این زمینه دارد.

ساعت هوشمند جدید KESHUYOU GT5 از قابلیت مکالمه بلوتوثی و سنجش فشار خون برخوردار است

در حال حاضر ساعت هوشمند KESHUYOU GT5 بر روی وب سایت AliExpress در دسترس قرار گرفته و قیمت آن تنها 28.23 دلار است. لازم به ذکر است که تحویل این ساعت هوشمند به خریداران از ماه دسامبر آغاز شده است. با توجه به مشخصات جذابی مانند اندازه گیری دقیق فشار خون و مکالمه بلوتوثی، پیش بینی می شود که از این ساعت هوشمند استقبال قابل توجهی در بازارهای جهانی به عمل آید.

منبع: gizmochina