شرکت معتبر و شناخته شدۀ JLab از جدیدترین هدفون بی سیم خود با نام JBuds Mini رونمایی کرده است. این گجت در حدود هشت ماه قبل و در اواخر سال 2022 معرفی شده بود و اکنون برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. هدفون بی سیم جی لب JBuds Mini یک مدل جیبی و فوق العاده کوچک است و شما می توانید کیس آن را حتی به جا کلیدی خود متصل کنید! بیایید با این محصول جذاب بیشتر آشنا شویم.

معرفی ایربادز کوچک JBuds Mini

چندین سال است که JLab به تولید هدفون های وایرلس مشغول است و به خصوص برای عرضه مدل های مقرو به صرفه اما با کیفیت، توانسته طرفداران زیادی پیدا کند. با اینکه پیش از این هم JLab چند ایربادز جمع و جور را راهی بازار کرده بود، اما مدل جدید JBuds Mini کوچکترین ایربادز وایرلس این شرکت تا به اینجا است.

مشخصات فنی هدفون بی سیم JLab JBuds Mini

ایربادز JBuds Mini به طرز شگفت انگیزی کوچک است! این گجت حتی از مدل Go Air Pop که یکی از کوچکترین مدل های JLab است نیز 30 درصد کوچکتر است! کیس شارژر این ایربادز دارای یک بند آویز کوچک پارچه ای است که امکان اتصال آن به جا کلیدی یا جا سوییچی را فراهم می آورد. به این ترتیب شما می توانید در تمام طول روز این ایربادز را با خود به همراه داشته باشید.

معرفی ایربادز کوچک JBuds Mini

هر یک از ایربادهای هدفون بی سیم JLab JBuds Mini تنها 3.3 گرم و کیس شارژر آن تنها 18.5 گرم وزن دارد. اما این ابعاد بسیار کوچک باعث نشده تا این ایربادز طول عمر باتری پایینی داشته باشد! هر یک از ایربادهای این گجت به باتری داخلی 25 میلی آمپر ساعت مجهزند و توانایی 5 ساعت پلی بک مداوم را دارند. همچنین کیس شارژر این هدفون بی سیم از یک باتری 250 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که 15 ساعت به تایم پلی بک این ایربادها اضافه می کند. باتری به کار رفته در ایربادز JBuds Mini از نوع لیتیوم پلیمری با چگالی بالا است و به همین دلیل امکان استفاده از آن در گجت های کوچک وجود دارد.

هدفون بی سیم JLab JBuds Mini هر چیزی را که از یک ایربادز وایرلس مدرن انتظار دارید، در اختیارتان قرار می دهد! این گجت از قابلیت Google Fast Pair پشتیبانی می کند، دارای درجه حفاظتی IP55 (مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) است و قابلیت اتصال آن به چند دستگاه به صورت هم زمان وجود ندارد. شما می توانید هر یک از ایربادهای این هدفون را به طور جداگانه و مجزا مورد استفاده قرار دهید.

معرفی ایربادز کوچک JBuds Mini

از دیگر امکانات هدفون وایرلس JLab JBuds Mini می توان به دکمه های کنترلی لمسی آن اشاره کرد. به این ترتیب تنها با یک لمس ساده می توانید صدای در حال پخش را pause یا resume کنید، به تماس دریافتی تان پاسخ دهید، قابلیت Be Aware را فعال کنید یا حالت اکولایزر را تغییر دهید. این امکان برای شما وجود دارد تا عملکرد دکمه های کنترلی لمسی و تنظیمات اکولایزر این هدفون را از طریق اپلیکیشن JLab شخصی سازی کند. همراه با هدفون بی سیم JLab JBuds Mini سه سری با سایزهای مختلف نیز ارائه می شود تا در هنگام در گوش گذاشتن آن نهایت آسایش را تجربه کنید.

هدفون بی سیم JBuds Mini، کوچکترین ایربادز ارائه شده از جانب JLab، از طریق وب سایت رسمی این شرکت و سایت آمازون برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. این هدفون در رنگ های نعنایی، سبز، صورتی، فیروزه ای و مشکی عرضه شده و 40 دلار قیمت دارد.

منبع: gizmochina