برند جی بی ال، این نام شناخته شده و با سابقه در بازار تجهیزات صوتی، از اسپیکرهای ستونی جدید خود با نام کامل JBL COL Series Slim Column Speakers رونمایی کرده است. این بلندگوهای ستونی از طراحی مدرن و کاملاً کارشناسی شده ای بهره می برند و در قالب سناریوهای مختلف قابل استفاده اند. اسپیکرهای جی بی ال COL کیفیت صدای بی نظیری را ارائه می دهند و استانداردهای جدیدی را در این زمینه وضع کرده اند! بیایید با این محصولات جذاب بهتر آشنا شویم!

آشنایی با اسپیکرهای JBL COL

بدنه اسپیکر ستونی JBL COL Slim دارای یک شیب 10 درجه از بالا به پایین است و در هنگام نصب بر روی دیوار حالت اریب به خود می گیرد. به این ترتیب نیازی به استفاده از پایه های دیواری با قابلیت تنظیم زاویه نخواهید داشت و می توانید در کوتاه ترین زمان این اسپیکرها را نصب کنید. لازم به ذکر است که ووفر این اسپیکرها به طرز هوشمندانه ای در قسمت پایینی بدنه و توییترهای آن در بخش بالایی بدنه قرار گرفته اند. این نوع طراحی باعث می شود تا صدای اسپیکر محدوده بزرگتری را پوشش دهد و تأثیرگذاری صدا بر روی شنونده بیشتر شود.

همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید، اسپیکرهای ستونی سری JBL COL Slim در چهار نسخه با مدل های COL600-BK، COL800-BK، COL600-WH و COL800-WH عرضه شده اند. این اسپیکرها در مکان های مختلفی کاربرد دارند که از میان آنها می توان به اتاق کنفرانس ادارات و شرکت ها، سالن های آموزشی در دانشگاه ها و مدارس، فروشگاه های خرده فروشی، تالار عروسی یا پایانه های شلوغ حمل و نقل اشاره کرد.

آشنایی با اسپیکرهای JBL COL

بلندگوهای ستونی سری JBL Col Slim به مبدل های چند ضربه ای مجهزند. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد تا بدون زحمت بین خطوط توزیع شدۀ 70/100 ولت یا عملکرد مستقیم 8 اهم جابجا شوند و تنها با چند لمس ساده حالت عملکرد اسپیکر را تغییر دهند. به این ترتیب متناسب با محل مورد استفاده از اسپیکر و نیازهای خود، می توانید تنظیمات صوتی آن را به سادگی شخصی سازی کنید.

کیفیت صدای بلندگوی ستونی جی بی ال سری Col Slim به طور کامل رضایت شما را جلب می کند. این اسپیکرها محدوده فرکانسی 85 هرتز تا 20000 هرتز را پوشش می دهند و تعادلی بی نظیر بین صداهای بلند و کم را به ارمغان می آورند. همچنین صدای این بلندگوها وضوح و شفافیت قابل توجهی دارد و حتی در محیط های پر ازدحام نیز از کیفیت آن کاسته نمی شود. لازم به ذکر است که محدوده پوشش دهی این اسپیکرها به این صورت اعلام شده است: 110/60 درجه عمودی، 10 درجه به صورت از بالا به پایین (پوشش دهی +45/-65 درجه) و 160 درجه افقی.

آشنایی با اسپیکرهای JBL COL

در نهایت باید به کیفیت ساخت عالی اسپیکرهای JBL Col Slim اشاره کرد که استفاده از آنها را در فضاهای باز نیز امکان پذیر کرده است. این اسپیکرها به یک لایه محافظ در برابر باران مجهزند و در هر نوع آب و هوایی می توان از آنها استفاده کرد. علاوه بر این پورت های ورودی این مدل از اسپیکر جی بی ال دارای محافظ هستند و طول عمر بالایی دارند. قیمت اسپیکر ستونی JBL Col slim متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: gizmochina