شرکت iQOO طی رویدادی که اخیراً در کشور چین برگزار شده، از محصولات جدید خود رونمایی کرده است. گوشی های سری Neo 8 و تبلت iQOO Pad از مهم ترین دستگاه های معرفی شده در این رویداد بوده است. با این حال شرکت iQOO که به عنوان زیر شاخه ای از برند Vivo فعالیت می کند، در این رویداد یک سری تجهیزات صوتی را نیز معرفی کرده است که از میان آنها قصد داریم به ایربادز TWS Air Pro بپردازیم. این ایربادز از قابلیت حذف نویز فعال یا ANC پشتیبانی می کند و کیفیت صدای ایده آلی را نیز ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات و قابلیت های ایربادز iQOO TWS Air Pro با ما تا انتهای متن همراه باشید.

بررسی ایربادز iQOO TWS Air Pro

مشخصات فنی و ویژگی های ایربادز iQOO TWS Air Pro

ایربادز iQOO TWS Air Pro به صورت تو گوشی یا in-ear طراحی شده و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به ایرپادز اپل دارد. این ایربادز از قابلیت تشخیص قرار گرفتن در گوش و خارج شدن از آن برخوردار است و انعطاف پذیری بالایی در هنگام استفاده دارد. کاربران می توانند تنها با ضربه زدن بر روی ساقه این ایربادز، تنظیمات دلخواهشان را بر روی آن اعمال و پخش موزیک و تماس هایشان را کنترل کنند. لازم به ذکر است که این گجت جدید دارای درجه حفاظتی IP54 است و مقاومت مناسبی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارد.

در زمینه عملکرد صوتی، ایربادز iQOO TWS Air Pro به درایورهای داینامیک 14.2 میلی متری با دیافراگم فول رنج مجهز است و صدا را به طور کامل و بدون تغییر به حفره گوش هدایت می کند. این ایربادز از قابلیت حذف نویز فعال یا ANC هم برخوردار است و قادر است تا سروصدای اضافی موجود در محیط را (تا شدت حداکثر 30 دسی بل) شناسایی و حذف کند.

بررسی ایربادز iQOO TWS Air Pro

ایربادز iQOO TWS Air Pro دارای دو میکروفون با قابلیت حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی نیز هست. این ایرفون وایرلس از فناوری رده بالای اختصاصی Monster Sound بهره می برد و زمان تأخیر آن در حدود 88 میلی ثانیه اعلام شده است. با توجه به این مشخصات، می توان این ایربادز را برای گیمینگ در سطح متوسط نیز مناسب دانست.

اتصال ایربادز iQOO TWS Air Pro به دستگاه مورد نظر شما از طریق بلوتوث 5.3 برقرار می شود. توجه داشته باشید که برد این گجت در هنگام اتصال بلوتوثی 10 متر است و در صورت اینکه فاصله آن با دستگاه منبع پخش بیشتر از این مقدار شود، احتمال قطعی اتصال میان آن دو وجود دارد. لازم به ذکر است که زمانی که درب کیس این ایربادز را باز می کنید، اتصال آن به سرعت با گوشی برقرار می شود.

بررسی ایربادز iQOO TWS Air Pro

شرکت iQOO عنوان کرده است که طول عمر باتری ایربادز Air Pro در هنگام استفاده در کنار کیس شارژ برابر با 30 ساعت خواهد بود. هر یک از ایربادهای این گجت، تا 6 ساعت به صورت مستقل و بدون نیاز به شارژ قابل استفاده خواهند بود.

قیمت ایربادز iQOO TWS Air Pro برای عرضه در کشور چین 42 دلار اعلام شده است. این گجت جدید در رنگ های سفید و مشکی در این کشور آسیایی عرضه شده و هنوز مشخص نیست که در کشورهای دیگر نیز توزیع می شود یا نه! برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه باید چند هفته ای منتظر بمانیم.

منبع: gizmochina