شرکت iQOO اخیراً طی برگزاری یک مراسم در چین، از جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود رونمایی کرده است. در این مراسم گوشی های iQOO Neo 8 و Neo 8 Pro و ایربادز وایرلس Air Pro TWS معرفی شده است. علاوه بر این محصولات، این شرکت چینی اولین تبلت تاریخ خود را نیز در این مراسم به کاربران معرفی کرده است! تبلت iQOO Pad اکنون در لیست عرضه به فروشگاه های عمومی قرار دارد و مشخصات کانفیگ حافظه آن رسماً در دسترس قرار گرفته است. بیایید با هم به این مشخصات نگاهی بیندازیم.

رونمایی تبلت iQOO Pad در چهار نسخه مختلف

مطابق با اطلاعات منتشر شده، تبلت iQOO Pad در چهار نسخه مختلف از لحاظ کانفیگ حافظه عرضه شده است که شامل موارد زیر می شوند:

•    8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی
•    8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی
•    12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی
•    12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی

لازم به ذکر است که در حال حاضر در رابطه با قیمت هر یک از نسخه های تبلت iQOO Pad اطلاعاتی ارائه نشده است.

از لحاظ طراحی ظاهری، تبلت iQOO Pad به تبلت Vivo Pad 2 (که به تازگی در بازارهای کشور چین توزیع شده) شباهت زیادی دارد. حتی گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه این تبلت در واقع نسخه تغییر نام یافته Vivo Pad 2 است هم وجود دارد.

رونمایی تبلت iQOO Pad در چهار نسخه مختلف

بد نیست بدانید که تبلت Vivo Pad 2 به صفحه نمایش 12.1 اینچ با پنل IPS LCD مجهز است. این صفحه نمایش رزولوشن 1968x2800 پیکسل را ارائه می دهد و توانایی دستیابی به نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز را دارد. در این تبلت از تراشه دایمنسیتی 9000 به همراه 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 استفاده شده است. باتری تبلت ویوو پد 2 نیز از ظرفیتی معادل با 10000 میلی آمپر ساعت بهره می برد و از فست شارژ با سیمِ 44 وات پشتیبانی می کند.

دوربین جلوی تبلت ویوو پد 2 از رزولوشن 8 مگاپیکسل برخوردار است. ماژول دوربین پشت این تبلت نیز از دوربین اصلی 13 مگاپیکسل به همراه لنز ماکروی 2 مگاپیکسل تشکیل شده است. این دستگاه از سیستم عامل اندروید 13 و رابط OriginOS 3 بهره می برد و امکان نصب سیم کارت در آن وجود ندارد. با این حال ویوو پد 2 از بلوتوث 5.3 و وای فای 6 پشتیبانی می کند.

رونمایی تبلت iQOO Pad در چهار نسخه مختلف

به احتمال بسیار زیاد، تبلت iQOO Pad نیز از مشخصاتی شبیه به موارد بالا برخوردار خواهد بود. با این حال برای اطلاع دقیق از مشخصات فنی این تبلت، باید تا اعلام رسمی شرکت iQOO منتظر بمانیم. همان طور که می دانید، iQOO به عنوان یکی از زیر شاخه های تجاری برند Vivo شناخته می شود و بیشتر در زمینه تولید گوشی های هوشمند فعالیت دارد. اکنون این شرکت قصد دارد تا اولین تبلت ساخت خود را راهی بازار کند و ماجراجویی جدیدی را آغاز نماید. البته همان طور که گفتیم، احتمال این وجود دارد که iQOO Pad همان تبلت Vivo Pad 2 اما با یک نام تجاری جدید باشد! اطلاعات تکمیلی در این رابطه ظرف چند هفته آتی در وبسایت رسمی ویوو و iQOO منتشر خواهد شد.

منبع: gizmochina