رویداد 2023 اپل برگزار شد و بالاخره انتظار علاقه مندان برای دیدن آیفون 15 به پایان رسید! این سری از گوشی های آیفون 15 از بسیاری جهات مورد ارتقا قرار گرفته اند و به همین دلیل برخی از کارشناسان معتقدند که آیفون 15 بهترین آیفونی است که تا به حال از جانب اپل معرفی شده است! این گوشی از یک چیپست جدید قدرت می گیرد که در مقایسه با مدل های قبلی سریع تر است. همچنین در مدل های پرو شاهد ارتقای دوربین و حتی Dynamic Island بوده ایم.

قابلیت پشتیبانی آیفون 15 از رنگ های بیشتر

طبعاً آیفون های جدید در رنگ های مختلفی عرضه شده اند و هر یک از این رنگ ها سلیقۀ متفاوتی را راضی می کند. جالب اینجا است که گوشی آیفون 15 رنگ بندی متنوع، لطیف و درخشانی دارد و رویکرد اپل در این زمینه در مقایسه با سال های پیش کمی تغییر کرده است! به عنوان مثال طرفداران این شرکت اکنون می توانند صاحب یک آیفون صورتی یا زرد شوند! سایر رنگ های این گوشی شامل گزینه های مشکی، سبز و آبی می شود. به این ترتیب با رنگ های رسمی و کلاسیک آیفون 14 خداحافظی کنید و تجربه ای نو از کار کردن با آیفون های شاد و رنگارنگ را برای خود رقم بزنید!

البته توجه داشته باشید که این رنگ بندی فقط مربوط به زمان عرضه آیفون 15 به بازار است. چند سالی هست که اپل چند ماه پس از عرضۀ اولیه آیفون های خود، رنگ های جدیدی را به آن اضافه می کند. مثلاً امسال دیدیم که چند ماه پس از به بازار آمدن آیفون 14، اپل رنگ زرد آن را هم تولید کرد. هنوز مشخص نیست اپل برای آیفون 15 چه برنامه ای دارد و می خواهد چه رنگی را در آینده به آن اضافه کند! آیا باید منتظر رنگی باشیم که تا به حال ندیده ایم، یا اپل به سراغ رنگ های سال گذشته که اکنون حذف شده اند (مثلاً استار لایت) خواهد رفت؟

در ادامه تمام رنگ های آیفون 15 را به شما معرفی می کنیم.

آیفون 15 مشکی

قابلیت پشتیبانی آیفون 15 از رنگ های بیشتر

رنگ دوست داشتنی و تیرۀ مشکی. اگر نمی خواهید آیفون شما بیش از اندازه توی چشم باشد، آن وقت می توانید به سراغ رنگ شیک مشکی بروید. آیفون 15 مشکی از ساختاری فلزی بهره می برد و پنل پشتی آن از شیشه ساخته شده است. آیفون 15 مشکی نسبت به رنگ Midnight که در سری آیفون 14 دیده بودیم، دارک تر است و می توان آن را به مشکی/ خاکستری نزدیک دانست.

آیفون 15 صورتی

قابلیت پشتیبانی آیفون 15 از رنگ های بیشتر

معمولاً اپل رنگ صورتی را به شکلی ملایم و کمرنگ در آیفون های خود به کار می برد و در آیفون 15 نیز شرایط به همین منوال بوده است! آیفون 15 صورتی فوق العاده دوست داشتنی و دلپذیر به نظر می رسد و اصلاً توی ذوق نمی زند. در مجموع می توان این آیفون برای طرفداران و عاشقان واقعی رنگ صورتی یک موهبت الهی دانست!

آیفون 15 سبز

قابلیت پشتیبانی آیفون 15 از رنگ های بیشتر

یک سبز پاستلی دوست داشتنی اینجاست! رنگ سبز به کار رفته در آیفون 15 روشن تر و ملایم تر از سبزهایی است که در سایر گجت های موجود می بینیم و همین موضوع یک زیبایی خاص به گوشی جدید اپل بخشیده است. تا اینجا رنگ سبز آیفون 15 به دلیل آرامش بخشی منحصر به فردی که با خود به همراه دارد، بیشتر مورد توجه طرفداران اپل قرار گرفته است.

آیفون 15 زرد

قابلیت پشتیبانی آیفون 15 از رنگ های بیشتر

قبلاً هم شاهد عرضۀ چند آیفون زرد به بازار بوده ایم، اما رنگ زرد با طعم موزی که سال گذشته اپل از آن در آیفون 14 استفاده کرد بیشتر طرفدار پیدا کرد. با تمام این حرف ها آیفون زرد امسال اپل منظره ای زیباتر را پیش چشم ما قرار داده است، یک رنگ زرد چشم نواز با سایه ای ملایم تر از آفتاب!

آیفون 15 آبی

قابلیت پشتیبانی آیفون 15 از رنگ های بیشتر

آبی امسال اپل کمی سرد و یخ است و ممکن است حس سرما و رخوت را به شما منتقل کند! آیفون 15 آبی در مقایسه با دیگر مدل های پاستلی موجود در این سری کمی متفاوت است و لبه های بدنه آن تیزتر طراحی شده اند. البته نگران نباشید، تیزی لبه های این گوشی طوری نیست که دستتان را ببرد!

حالا که رنگ های مختلف آیفون 15 را دیدید، کدام را بیشتر پسندیدید؟ دوست دارید کدام رنگ آیفون 15 را در دستتان بگیرید؟!

منبع: imore