اینستاگرام در حال آزمایش یک رابط کاربری جدید است که آن را به صورت تمام صفحه نشان می دهد.

اینستاگرام در حال آزمایش ظاهر جدیدی است که برای طرفداران TikTok بسیار آشنا است!

اینستاگرام یکی از بهترین رسانه های اجتماعی است که محبوبیت بالایی در میان کاربران دارد. ویژگی های کاربردی اینستاگرام و بروزرسانی های متعدد آن را به یک برنامه بزرگ در سطح جهانی تبدیل شده است. در حال حاضر، اینستاگرام در حال آزمایش یک تغییر جدید در نحوه مشاهده عکس ‌ها و ویدیوها است که چیزی بیشتر از چهار چوب صفحه نمایش را اشغال می ‌کند.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا در رابطه با این تغییرات می ‌گوید: در حال حاضر، یک ظاهر جدید برای برخی از کاربران اینستاگرام در حال آزمایش است که باعث می ‌شود تصاویر و ویدیوها به ‌صورت تمام صفحه نمایش داده شوند. این ویژگی بسیار آشنا است و مشابه آن درست در برنامه دیگری با نام TikTok مشاهده می شود.

اینستاگرام در حال آزمایش ظاهر جدیدی است که برای طرفداران TikTok بسیار آشنا است!

مارک زاکربرگ می‌ گوید که «مسلما عکس ‌ها بخش مهمی از اینستاگرام هستند و ما در حال کار روی راهکار هایی برای بهبود نحوه نمایش آن ‌ها در یک فید تمام صفحه یا رابط کاربری جدید هستیم». این رابط کاربری شبیه به رابطی است که اینستاگرام قبلاً آزمایش کرده بود، البته به نظر می رسد که کمی دستکاری شده است و مانند قبل هیچ فضای سفیدی در آن وجود ندارد.

همچنین گفتنی است که اینستاگرام به TechCrunch گفت که تغییراتی را در نحوه عملکرد نوار ناوبری ایجاد خواهد کرد و دوباره با آزمایش چند ویژگی برای تعداد محدودی از کاربران، تغییراتی در نحوه عملکرد نوار ناوبری ارائه خواهد داد. این بدان معناست که ما می ‌توانیم مجددا شاهد این باشیم که دکمه Compose به جایی که قبلاً زندگی قرار داشته است بر می‌ گردد، هرچند که هنوز مشخص نیست.

در ادامه باید بگوییم که این شرکت گفت: از این آزمایش برای آزمایش تغییرات در نوار ناوبری در پایین برنامه اینستاگرام نیز استفاده خواهد کرد، جایی که به زودی میانبرهایی برای ایجاد پست و دسترسی به پیام‌ ها اضافه خواهد کرد.

اینستاگرام در حال آزمایش ظاهر جدیدی است که برای طرفداران TikTok بسیار آشنا است!

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که هیچ نشانه ای از تعداد افرادی که در این آزمایش اینستاگرام شرکت دارند، وجود ندارد. و همچنین نمی توانیم انتظار داشته باشیم که این ظاهر جدید چه زمانی برای کاربران عرضه می شود و در دسترس همگان قرار می گیرد.

اینستاگرام مدت ‌هاست که یکی از بهترین برنامه‌ های آیفون برای اشتراک ‌گذاری عکس ‌ها و ویدیو ها بوده است، اما این اپلیکیشن به دلیل تمرکز بیشتر بر روی مورد دوم و به دنبال اطمینان از این که می ‌تواند به رقابت با برنامه پربازدید TikTok بپردازد، بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است. با این حال، این آزمایش نشان می دهد که ممکن است این اپلیکیشن محبوب یک بار دیگر به سمت عکس ها متمایل شود و تمرکز خود را به سمت آن ها معطوف کند.

به نظر شما آیا تغییرات جدید می تواند محبوبیت اینستاگرام را بیشتر کند؟ آیا این رابط کاربری مشابه تیک تاک می تواند کاربران را هیجان زده کند؟

منبع: imore