شرکت شناخته شده HyperX به تازگی یک جفت ایرباد وایرلس را با هدف استفادۀ گیمرها به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید با نام کامل HyperX Cirro Buds Pro True Wireless Earbuds عرضه شده و از ویژگی هایی مانند حذف نویز بهره می برد. همچنین این مدل هدفون بی سیم هایپرایکس از قابلیت صدای محیطی پشتیبانی می کند و طول عمر باتری آن تا 35 ساعت هم می رسد. در ادامه با مشخصات هدفون بی سیم هایپر ایکس Cirro Buds Pro بیشتر آشنا خواهید شد.

عرضه هدفون بی سیم Cirro Buds Pro توسط شرکت هایپرایکس

اتصال ایربادز هایپر ایکس Cirro Buds Pro به دستگاه منبع پخش از طریق بلوتوث 5.2 انجام می شود. این گجت از درجه حفاظتی IPX4 برخوردار است و در مقابل نفوذ آب مقاومت قابل قبولی دارد. لازم به ذکر است که هدفون جدید هایپر ایکس هم اکنون از طریق وب سایت رسمی این شرکت قابل تهیه است و قیمت آن 99.99 دلار اعلام شده است.

درست است که هایپر ایکس هدفون بی سیم Cirro Buds Pro را برای گیمرها طراحی کرده است، اما شما می توانید از آن برای مصارف روزمره مانند گوش دادن به موسیقی و مکالمه هم استفاده کنید. این موضوع انعطاف پذیری این محصول را بالاتر برده و دست شما را برای استفاده از آن در قالب سناریوهای مختلف باز گذاشته است.

همانند اکثر هدفون های دیگر، همراه با ایربادز HyperX Cirro Buds Pro یک کیس شارژ نیز ارائه می شود. چنانچه از این هدفون در کنار کیس شارژ استفاده کنید، طول عمر باتری آن به 35 ساعت می رسد. توجه داشته باشید که طول عمر باتری هر یک از ایربادهای این گجت به صورت مستقل، برابر با 7 ساعت اعلام شده است.

عرضه هدفون بی سیم Cirro Buds Pro توسط شرکت هایپرایکس

رنگ بندی هدفون وایرلس هایپر ایکس Cirro Buds Pro شامل رنگ های برنزی، مشکی و آبی می شود. مدیر بخش گیمینگ PC شرکت هایپر ایکس، Marcus Hermann، در مورد این محصول جدید خاطر نشان کرده است: «هدفون جدید Cirro Buds Pro هم برای گیمرها و هم برای کاربران عادی قابل استفاده است و در طراحی آن به ویژگی انعطاف پذیر بودن توجه ویژه ای شده است. این گجت تجربه ای راحت و بی نظیر را برای طیف وسیعی از نیازهای صوتی کاربر به ارمغان می آورد. با توجه به اینکه به فصل تابستان نزدیک می شویم، گیمرها می توانند با خرید این هدفون بی سیم، بازی های روز را با کیفیت بالاتری تجربه کنند و از بازی کردن لذت بیشتری ببرند. همچنین شما می توانید از ایربادز Cirro Buds Pro برای گوش دادن به موسیقی یا پادکست استفاده کنید».

در مجموع می توان مشخصات هدفون بی سیم HyperX Cirro Buds Pro را در موارد زیر جمع بندی کرد:

  • وایرلس واقعی (TWS) با قابلیت ANC هیبریدی
  • زمان تأخیر بسیار پایین در پخش صدا
  • استحکام و دوام عالی
  • پشتیبانی از فست شارژ
  • پشتیبانی از حالت صدای محیطی (Ambient Sound Mode)
  • اتصال پایدار از طریق بلوتوث 5.2
  • شارژدهی ایده آل باتری
  • راحت و ارگونومیک

عرضه هدفون بی سیم Cirro Buds Pro توسط شرکت هایپرایکس

در نهایت باید به این اشاره کنیم که بر روی هر یک از ایربادهای هدفون هایپر ایکس Cirro Buds Pro دو میکروفون با قابلیت حذف نویز فعال تعبیه شده است. این میکروفون ها سروصداهای اضافی در محیط و حتی صدای وزش باد را به حداقل میزان ممکن می رسانند و یک مکالمه شفاف و واضح را برای شما به ارمغان می آورند. این ویژگی در کنار سایر قابلیت های هدفون Cirro Buds Pro می تواند به محبوبیت این محصول جدید در بین کاربران کمک زیادی کند.

منبع: windows central