ماوس گیمینگ Pulsefire Dart از نمونه ماوس های رده بالا و حرفه ای بازار محسوب می شود که برای انجام بازی های ویدئویی مختلف می تواند یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها باشد. این مدل ماوس گیمینگ توسط شرکت هایپرایکس طراحی و به بازارهای جهانی عرضه شده است! هایپرایکس در ساخت Pulsefire Dart از قابلیت اتصال به صورت بی سیم استفاده کرده تا کاربر از چالش هایی همچون آزادی عمل کم تر و از کار افتادگی زود هنگام خلاص شود! جهت تامین انرژی ماوس نیز از باتری قدرتمند که دارای قابلیت پشتیبانی از گواهی شارژ بی سیم (Qi) است استفاده شده تا کاربر بدون متصل کردن ماوس به کابل از قابلیت شارژ بهره مند شود! سنسور پیشرفته و سوئیچ مقاوم نیز در طراحی Pulsefire Dart استفاده شده تا علاوه بر سرعت و دقت بالا از عمر بالایی نیز برخوردار شود! شرکت هایپرایکس جهت امکان استفاده طولانی مدت بدون خستگی و افزایش تسلط از سطح چرمی در کناره های ماوس استفاده کرده است! نورپردازی نیز از دیگر ویژگی های مهم و مثبت این مدل ماوس محسوب شده که به منظور بالا بردن میزان جذابیت سیستم گیمینگ و افزایش میزان هیجان کاربر اضافه شده است! با وجود نرم افزار اختصاصی شرکت هایپراکیس نیز می توان به تنظیم نوع نورپردازی و عملکرد کلیدهای ماوس پرداخت. در ادامه مطلب قصد بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از ماوس شرکت هایپرایکس را داریم، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی ماوس هایپرایکس Pulsefire Dart

طراحی کلاسیک ماوس بی سیم!

شکل ظاهری شیک و کلاسیک از نمونه ویژگی های مثبت ماوس گیمینگ بی سیم Pulsefire Dart محسوب می شود. این ویژگی باعث می شود تا ماوس برای پوشش سلیقه های متعدد بهترین و مناسب ترین گزینه باشد! گول ظاهر ساده و کلاسیک این ماوس را نخورده و با در دست گرفتن آن متوجه راحتی و افزایش توانایی های خود خواهید شد! از مشخصات طراحی Pulsefire Dart که باعث می شود تا سرعت و دقت کاربر با افزایش چند برابری روبرو شود می توان به کناره های ماوس اشاره کرد که از چرم مخصوص استفاده شده و کاربر با تکیه دادن انگشتان خود می تواند به این امر دست پیدا کند! به دلیل وزن 108 گرمی این مدل ماوس می توان گفت که با یکی از استانداردترین ماوس های شرکت هایپرایکس روبرو هستیم. وزن مناسب ماوس این امکان را به کاربر می دهد تا میزان تسلط خود را افزایش داده و نسبت به نابودسازی دشمنان و حریفان بپردازد! از دیگر ویژگی های مهم و مثبتی که طراحان و مهندسان شرکت هایپرایکس در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم Pulsefire Dart استفاده کرده اند می توان به قابلیت مقاومت ضربات احتمالی و سقوط از ازتفاع اشاره کرد که به دلیل بهره مندی از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه به دست آمده است! نورپردازی و برخورداری از 6 کلید مختلف نیز از دیگر مشخصات ظاهری این ماوس محسوب می شود. نورپردازی را می توان در دو منطقه از ماوس (اسکرول و لوگوی سری محصولات هاپیر ایکس در قسمت انتهای ماوس) مشاهده کرد! در ضمن جهت شارژ شدن باتری ماوس نیز از یک پایه شارژ مغناطیسی جداگانه استفاده شده که به کاربر این امکان را می دهد تا با قرار دادن ماوس بر روی آن اقدام به شارژ بی سیم (مغناطیسی) باتری آن کنند!

بررسی ماوس هایپرایکس Pulsefire Dart

مجهز به سنسور پیشرفته و سیستم بی سیم!

از ویژگی های مهم و مثبتی که شرکت HyperX در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ بی سیم Pulsefire Dart مورد استفاده قرار داده می توان به سوئیچ های مستحکم از نوع Omron اشاره کرد. این نوع سوئیچ با توجه به برخورداری از قابلیت هایی همچون کارکردی سنگین نسبت به دیگر سوئیچ ها طول عمر و حساسیت بالا به همراه قابلیت مقاومت در برابر عوامل محیطی می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای باشد! در ضمن سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس می توانند طول عمری تا 50 میلیون کلیک را به ارمغان آورده و با توجه به عمر بالایی که در اختیار دارد می تواند برای استفاده تا سالیان سال مناسب باشد! شرکت هایپرایکس به منظور بالا بردن دقت ماوس و عملکرد بازیکن هنگام انجام بازی از حسگر نوری استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در ماوس گیمینگ بی سیم Pulsefire Dart از نوع PWM3389 بوده که توسط شرکت معتبر PIXART طراحی شده است.

سنسور نوری استفاده شده در این مدل ماوس از دقتی بالا و حساسیتی برابر با 16000 DPI بوده تا به بازیکن این امکان را بدهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! از ویژگی های سنسور استفاده شده در این مدل ماوس می توان به عملکرد هوشمند آن اشاره کرد باعث می شود تا دقت موجود در این ماوس بیش از پیش افزایش یابد! سنسور پیشرفته ای که در ساخت این مدل ماوس به کار رفته باعث شده تا سرعت ردیابی آن به عدد 450 IPS رسیده است! در ضمن با توجه به شتاب مناسب (50G) که در اختیار دارد نیز می تواند گیمرها را یک قدم جلوتر از رقیبان خود قرار دهد! این شرکت جهت حذف و از بین بردن لگ هنگام انجام بازی های ویدئویی از نرخ نمونه برداری 1000 Hz استفاده کرده تا دستورات کاربر در سریع ترین زمان ممکن اجرا شده تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر کارهای روزمره هیچ گونه لگ و یا تاخیری احساس نکنید! در ضمن با توجه به قابلیت تعویض دقت ماوس به وسیله یکی از کلیدهای تعبیه شده این امکان به کاربر داده می شود تا دقت ماوس را بین 800 تا 6400 DPI تنظیم کرده و به دقت ایده آل خود هنگام انجام بازی های ویدئویی برسد.

بررسی ماوس هایپرایکس Pulsefire Dart

دارای استاندارد تایید شده شارژ بی سیم Qi و سیستم بی سیم 2.4 گیگاهرتز!

بهره مندی از استاندارد تایید شده شارژ بی سیم Qi یکی دیگر از مشخصات رده بالای ماوس گیمینگ بی سیم Pulsefire Dart محسوب می شود. شرکت هایپر ایکس با اضافه کردن قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم باتری تعبیه شده در داخل ماوس این امکان را به کاربران می دهد تا بدون متصل کردن رابط به ماوس و یا تعویض باتری اقدام به شارژ آن با استفاده از پدهای شارژ کنند! همانطور که از عنوان این مدل ماوس پیداست قابلیت برقراری ارتباط از طریق سیستم بی سیم انجام می گیرد. مهندسان و طراحان شرکت هایپرایکس جهت حرفه ای تر کردن ماوس از قدرتمندترین سیستم بی سیم در ساخت Pulsefire Dart استفاده کرده اند. سیستم بی سیم استفاده شده در این مدل ماوس از نوع 2.4 گیگاهرتزی بوده و با توجه به قدرت بالایی که در اختیار دارد می تواند دستورات کاربر را به صورت آنی منتقل کند. با متصل کردن دانگل USB به دستگاه مورد نظر خود می توانید از حالت وایرلس بهره مند شده و با توجه به برخورداری از تکنولوژی 2.4 GHz می توانید به عملکردی با کم ترین تاخیر و یکپارچه دست پیدا کنید.

بررسی ماوس هایپرایکس Pulsefire Dart

ماوس هایی که از شبکه بی سیم به منظور برقراری ارتباط استفاده می کنند به دلیل راحتی استفاده، از استقبال بیشتری نیر برخوردار شده اند! از قابلیت های دانگل می توان به اتصالی بی نقص و امن در میان ماوس و دستگاه های دیگر برای کاربر اشاره کرد. لازم به ذکر است که سیستم بی سیم استفاده شده در ماوس گیمینگ بی سیم Pulsefire Dart قابلیت پوشش دادن محدوده بیشتری را در اختیار داشته و می تواند آزادی عمل را برای کاربر به وجود آورد! در ضمن به دلیل قابلیت Plug & Play دانگل موجود این امکان به کاربر داده می شود تا بدون نصب نرم افزار و یا تنظیمات خاص اقدام به استفاده از ماوس کند! لازم به ذکر است که هایپرایکس به منظور استفاده بی سیم در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم Pulsefire Dart از یک باتری قدرتمند نیز استفاده کرده است. باتری تعبیه شده در این ماوس با توجه به قدرتی که در اختیار دارد می تواند تا 50 ساعت شارژدهی را فراهم کند! در ضمن جهت دسترسی به تنظیمات کلی (تنظیم نورپردازی، کلیدهای تعبیه شده و ...)، این مدل ماوس را سازگار با نرم افزار اختصاصی شرکت هایپرایکس (HyperX NGENUITY) طراحی کرده اند. کاربر با استفاده از نرم افزار اختصاصی (HyperX NGENUITY) قادر خواهد بود نورپردازی موجود را به صورت حرفه ای و تنها با چند کلیک تنظیم کرده حس هیجان را هنگام انجام بازی های ویدئویی تا چندین برابر بیشتر کند. در ضمن با توجه به برخورداری از حافظه آنبرد نیز می توان تنظیمات خود را در 1 پروفایل ذخیره کرد تا مجبور به انجام دوباره تنظیمات نشوید!

منبع: rtings