در این مقاله با بررسی یکی دیگر از هدست های مناسب جهت انجام بازی های ویدئویی در کنار شما خواهیم بود. هدست های زیادی با انواع مختلف قابلیت و امکانات در بازارهای جهانی وجود دارند که می توانند به نوعی نیاز کاربران عادی و کاربران حرفه ای را بی نیاز کنند. هدست هایی نیز وجود دارند که به دلیل برخورداری از ویژگی ها و قابلیت های متنوع مخصوص کاربران حرفه ای ساخته شده تا با استفاده از آن به انجام بازی های ویدئویی، گوش دادن به موسیقی و یا تماشای فیلم بپردازند. هدست مد نظر ما جهت بررسی نیز از قابلیت های و ویژگی های متعددی ساخته شده تا کاربران با استفاده از آن نیازهای خود را به طور کامل برطرف کنند. این هدست با عنوان Cloud Stinger Core توسط مهندسان و طراحان شرکت HyperX ساخته شده است. طراحی شیک و لوکسی که این مدل از هدست شرکت هایپر ایکس در اختیار دارد توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند.

متریال های استفاده شده با توجه به کیفیت بالا و وزن سبکی که در اختیار دارند می توانند راحتی بی نظیری را برای کاربران در هنگام استفاده از هدست به وجود آورند. در ضمن جهت راحتی استفاده کاربران و به وجود آمدن آزادی عمل بیشتر از سیستم بی سیم به عنوان رابط استفاده شده است. از مهم ترین ویژگی های استفاده شده در Cloud Stinger Core نیز می توان به قابلیت پخش صدای فضایی (Spatial Audio)، قابلیت پشتیبانی صدای فراگیر 7.1 کاناله، درایورهای 40 میلی متری و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از هدست شرکت HyperX خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

هدست گیمینگ بی سیم HyperX Cloud Stinger Core

مجهز به فناوری های پیشرفته و درایورهای باکیفیت!

قابلیت سازگاری با Spatial Audio از ویژگی های مهم هدست گیمینگ بی سیم Cloud Stinger Core محسوب می شود. این مدل هدست هایپرایکس با توجه به برخورداری از این ویژگی می تواند ریزترین و جزئی ترین صداهای موجود در گیم پلی بازی به گوش گیمر رسانده و همیشه آن ها را یک قدم جلوتر از دشمنانشان قرار دهد. به همین جهت این قابلیت می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهایی که بیشتر مشغول بازی های شوتر هستند باشد. فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله نیز از دیگر قابلیت های مهم هدست گیمینگ Cloud Stinger Core هایپر ایکس محسوب می شود. این فناوری به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال پخش اضافه شده و با فعال شدن این فناوری می توانید به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! در ضمن این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید.

هدست گیمینگ بی سیم HyperX Cloud Stinger Core

شرکت هایپر ایکس در طراحی هدست گیمینگ بی سیم Cloud Stinger Core از درایورهای 40 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 40 میلی متری استفاده شده از نوع Neodymium بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان به کاربر می دهد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شود. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت -40dBV و فرکانس پاسخ گویی از 10 تا 21 کیلوهرتز اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود!

دارای میکروفون حساس و باتری قدرتمند!

هدست گیمینگ بی سیم Cloud Stinger Core با توجه به برخورداری از میکروفون حساس و باکیفیت بر روی کاپ چپ می توان گفت که قادر است یک سر و گردن از بقیه هدست های بازار بالاتر باشد. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست با توجه به قابلیت جابجایی که در اختیار دارد می تواند به شما این امکان را بدهد تا در صورت عدم نیاز اقدام به جابجایی آن کنید! لازم به ذکر است که با حرکت دادن میکروفون به سمت بالا می توان اقدام به قطع میکروفون کرد! از ویژگی های مهم دیگری که در ساخت میکروفون استفاده شده نیز می توان به قابلیت نویز کنسلینگ و الگوی قطبی تک جهته (uni-directional) اشاره کرد. قابلیت های ذکر شده با حذف صداهای اضافی محیط می توانند صحبت های کاربر را با دقت بالا منتقل کنند! میکروفون موجود در این هدست از حساسیت بالایی نیز برخوردار بوده و می تواند ریزترین صدا را نیز انتقال دهد. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به حساسیتی بالا و فرکانس پاسخگویی مناسب اشاره کرد. حساسیت -40dBV می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند.

هدست گیمینگ بی سیم HyperX Cloud Stinger Core

راحتی استفاده از هدست نمونه امکاناتی است که شرکت HyperX در طراحی و ساخت هدست گیمینگ بی سیم Cloud Stinger Core استفاده کرده و با توجه به قابلیت اتصال بی سیم می توان گفت که کاربر از راحتی و آزادی عمل بیشتری بهره مند خواهد شد! HyperX از فناوری بی سیم 2.4 گیگاهرتزی جهت برقراری ارتباط در این مدل هدست استفاده کرده است! این مدل هدست به لطف بهره مندی از فناوری اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی می تواند عملکرد فوق العاده ای را برای کاربر ارائه کند! در واقع این فناوری قابلیت ارائه اتصال پایدارتری نسبت به دیگر اتصالات مانند بلوتوث داشته و می تواند محتوا را به صورت آنی به هدست منتقل کند. تحت پوشش قرار دادن فضای بیشتر از ویژگی های این نوع اتصال بوده و این امکان را به کاربر می دهد تا آزادی عمل بیشتری را به دست آورده و بدون نگرانی بابت قطع شدن میز خود را ترک کنند! در ضمن این قابلیت قادر به پوشش دادن تمامی سلیقه ها بوده و به کاربر این امکان را می دهد تا از سازگاری بیشتری برخوردار شود. با وجود این فناوری کاربر می تواند برای متصل شدن به کنسول و کامپیوتر شخصی اقدام کند. در ضمن جهت استفاده به صورت بی سیم و بدون دخالت کابل، جهت تامین انرژی مورد نیاز هدست از یک باتری قدرتمند استفاده شده است. باتری تعبیه شده با توجه به قدرتی که در اختیار دارد می تواند شارژدهی تا 17 ساعت را فراهم کرده و برای شارژ کامل نیز 3 ساعت زمان نیاز خواهد داشت! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هدست گیمینگ بی سیم Cloud Stinger Core از کلیدهای میان بر نیز برخوردار بوده تا کاربر بدون نیاز به حرکات اضافی و حواس پرتی اقدام به خاموش/روشن و تنظیم میزان صدا کند.

منبع: soundguys