برند HyperX که در بازار لوازم جانبی موبایل نام شناخته شده ای است، به تازگی از یک هندزفری جدید رونمایی کرده است. این هندزفری که با نام کامل HyperX Cloud Earbuds II معرفی شده، یک مدل با سیم است و با توجه به اینکه به جک 3.5 میلی متری مجهز است، می توان آن را به تقریباً هر دستگاهی متصل کرد. هایپر ایکس قیمت هندزفری Cloud Earbuds II را 39.99 دلار اعلام کرده است. در ادامه می توانید با مشخصات این محصول جدید بیشتر آشنا شوید.

هایپرایکس از هندزفری جدید Cloud Earbuds II رونمایی کرد

علی رغم اینکه Cloud Earbuds II در واقع یک هندزفری ظریف است و در دسته ایربادز جای می گیرد، اما در آن از درایورهای 14 میلی متری استفاده شده است. برای اینکه قابل توجه بودن این موضوع را بهتر درک کنید بد نیست بدانید که اکثر ایربادهای موجود در بازار دارای درایورهای بین 8 تا 12 میلی متر هستند. درایورهای 14 میلی متری به کار رفته در ایربادز هایپر ایکس باعث می شوند تا بیس صدای پخش شده با آن قوی تر باشد و حجم بیشتری از صدا به گوش کاربر هدایت شود.

هندزفری با سیم هایپر ایکس Cloud Earbuds II به میکروفون هم مجهز است و در هنگام بازی با دستگاه های موبایل کارایی بالایی دارد. زمانی که در حال تردد هستید، به همراه داشتن یک میکروفون مستقل عملاً غیر ممکن است و می توانید بر روی میکروفون ادغام شده با این هندزفری تکیه کنید.

هایپرایکس از هندزفری جدید Cloud Earbuds II رونمایی کرد

از آنجایی که این ایربادز به صورت با سیم طراحی شده است، همراه با آن کیس شارژر ارائه نشده است. با این حال این هندزفری دارای یک محفظه حمل است که در هنگام جابجایی از آن در برابر صدمات و آسیب های احتمالی محافظت می کند.

کانکتور 3.5 میلی متری هندزفری هایپر ایکس Cloud Earbuds II با زاویه 90 درجه طراحی شده است. این نوع طراحی باعث می شود تا کانکتور به شکل آسان تری به دستگاه مورد نظر شما متصل شود و طول عمر بالاتری پیدا کند.

مدیر بخش گیمینگ هایپر ایکس، Marcus Hermann، در مورد این محصول جدید خاطر نشان کرده است:

«هایپر ایکس همواره خود را به ارتقا و توسعه تجهیزات صوتی برای گیمرها متعهد می داند و تمام تلاش خود را برای عرضه محصولات متنوع به کار می گیرد. هدف شرکت ما این است که گجت های صوتی تولید شده توسط ما در تمامی پلتفرم های گیمینگ کارایی داشته باشند و قیمت گذاری آنها به گونه ای باشد تا تمامی گیمرها از هر قشری قادر به تهیه آنها باشند. در همین راستا هندزفری Cloud Earbuds II با یک قیمت منطقی و رقابتی راهی بازار شده و در عین حال کیفیت بالایی دارد. این هندزفری عملکرد صوتی مطابق با استانداردهای هایپر ایکس را ارائه می دهد و استفاده از آن حس راحتی را برای کاربر به ارمغان می آورد. به خصوص گیمرهایی که قصد بازی با دستگاه های موبایل را در حال تردد دارند، می توانند از صدای بی نظیر این هندزفری لذت ببرند!».

هایپرایکس از هندزفری جدید Cloud Earbuds II رونمایی کرد

در سال های اخیر جک 3.5 میلی متری از بسیاری گوشی های جدید حذف و با پورت USB-C یا اتصال بلوتوثی جایگزین شده است. با این حال بسیاری از کنسول های بازی پرتابل مانند ایسوس ROG Ally، استیم دک و نینتندو سوئیچ به این پورت مجهزند و شما می توانید از هندزفری هایپر ایکس Cloud Earbuds II در کنار آنها استفاده کنید.

منبع: windows central