هواوی در راستای تقویت جایگاه خود در بازارهای خارج از کشور چین، اقدام به عرضه ساعت هوشمند Huawei Watch Ultimate در اروپا کرده است. همان طور که می دانید، این شرکت چینی با تحریم های سخت گیرانه ای از جانب آمریکا مواجه شده و این امر باعث منزوی شدن این شرکت در دنیا شده بود. حالا هواوی امیدوار است تا با عرضه محصولاتی رده بالا و جذاب، گذشته درخشان خود در خارج از چین را احیا کند و اعتبار از دست رفته خود را بازیابد. یکی از محصولاتی که می تواند در این مسیر به هواوی کمک زیادی کند، ساعت هوشمند Watch Ultimate است که انتظار می رود به فروش قابل توجهی در اروپا دست پیدا کند. بیایید به مشخصات و امکانات این گجت پوشیدنی نگاهی بیندازیم.

از ساعت هوشمند هواوی واچ اولتیمیت حدود چند هفته پیش در چین رونمایی شده بود. با این حال نسخه جهانی این گجت با نسخه ای که در بازارهای چین توزیع شده است تفاوت هایی دارد. یکی از این تفاوت ها این است که نسخه جهانی ساعت هوشمند Huawei Watch Ultimate (بر خلاف نسخه چینی) فاقد قابلیت ارسال و دریافت پیام های ماهواره است. در سایر موارد، این دو نسخه تقریباً به هم شباهت دارند.

ساعت هوشمند Huawei Watch Ultimate با برچسب قیمت 749 یورو وارد بازارهای اروپا شد

مشخصات فنی ساعت هوشمند هواوی واچ اولتیمیت

بله، هواوی سرانجام جدیدترین ساعت هوشمند خود را به اروپا آورده است! این گجت به امکانات رده بالایی مجهز است که از میان آنها می توان به روکش با کیفیت صفحه نمایش از جنس کریستال یاقوت کبود اشاره کرد. همچنین بدنه پشتی Huawei Watch Ultimate از سرامیک، بند آن از تیتانیوم و محفظه آن از فلز ضد خش ساخته شده است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ساعت هوشمند هواوی واچ اولتیمیت موفق به اخذ استانداردهای EN 13319 و ISO 22810 در زمینه مقاومت در برابر نفوذ آب شده است و یک مدل کاملاً ضد آب به شمار می آید. از این جهت می توان آن را برای شناگران کاملاً مناسب دانست. ضمن اینکه هواوی چندین اپلیکیشن کاربردی در زمینه شنا و ورزش های آبی را در واچ اولتیمیت به کار برده است.

صفحه نمایش ساعت هوشمند هواوی Watch Ultimate دارای فرم دایره ای است و 1.5 اینچ سایز دارد. این صفحه نمایش از نوع AMOLED است و رزولوشن  است و رزولوشن 450x450 پیکسل را به ارمغان می آورد. همچنین صفحه نمایش این ساعت هوشمند از نرخ نوسازی تصویر متغیر (بین 1 تا 60 هرتز) برخوردار است و در این راستا از تکنولوژی LTPO در آن استفاده شده است.

مشخصات فنی ساعت هوشمند هواوی واچ اولتیمیت

باید گفت که هواوی واچ اولتیمیت یک ساعت بزرگ و سنگین است و شاید برای تمامی افراد (مثلاً سالمندان) مناسب نباشد! این ساعت هوشمند به بدنه ای 48.5 میلی متری مجهز است و ضخامت آن 13 میلی متر اعلام شده است. همچنین این گجت بدون احتساب بند، از وزنی معادل با 76 گرم بهره می برد. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند Huawei Watch Ultimate در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه شده است.

هواوی اعلام کرده است که باتری به کار رفته در ساعت هوشمند واچ اولتیمیت از ظرفیت 530 میلی آمپر ساعت بهره می برد. شارژدهی این باتری در حالت استفاده عادی از گجت تا 14 روز و در حالت استفاده سنگین از آن تا 8 روز خواهد بود. این ساعت هوشمند به مجموعه ای از برنامه های ورزشی و اپلیکیشن های سلامتی مجهز است و می توان آن را یکی از کامل ترین مدل های موجود در بازار دانست. همچنین Watch Ultimate از تکنولوژی های NFC و ECG هم پشتیبانی می کند.

ساعت هوشمند Huawei Watch Ultimate با برچسب قیمت 749 یورو وارد بازارهای اروپا شد

قیمت ساعت هوشمند هواوی Watch Ultimate

قیمت ساعت هوشمند هواوی واچ اولتیمیت، رنگ مشکی، برای عرضه در بازار کشورهای اروپایی 749 یورو اعلام شده است. همچنین قیمت مدل نقره ای رنگ این گجت 899 یورو است. کاربرانی که تا پیش از تاریخ 23 آوریل نسبت به خرید این گجت اقدام کرده اند، یک جفت ایربادز FreeBuds Pro 2 به صورت رایگان تحویل گرفته اند.

منبع: gizmochina