شرکت هواوی به توسعه محصولات خود ادامه می دهد و در همین راستا از یک نمایشگر هوشمند از سری S3 Pro رونمایی کرده است. این دستگاه با سایز 86 اینچ عرضه شده و بزرگترین مدل از سری S3 Pro به شمار می آید. پیش از این هواوی نسخه های 65 اینچ و 75 اینچ از این نمایشگرهای هوشمند را نیز به بازار فرستاده بود و اکنون با عرضه نسخه 86 اینچ، این خانواده را بزرگتر از قبل کرده است. در ادامه با مشخصات اسمارت اسکرین S3 Pro نسخه 86 اینچ بیشتر آشنا می شویم؛ با ما همراه باشید.

آشنایی با نمایشگر هوشمند 86 اینچ Huawei S3 Pro

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، نمایشگر هوشمند S3 Pro 86 از تاریخ 10 جولای (19 تیر 1402) برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. این دستگاه جدید در پی موفقیت گوشی های سری Nova 11 و دیگر محصولات بهارۀ هواوی به بازار عرضه شده است و انتظار می رود تا با استقبال خوبی مواجه شود. همان طور که اشاره کردیم، پیش از این هواوی نسخه های 65 و 75 اینچ از نمایشگرهای هوشمند سری S3 Pro را با قیمت های 827 و 1102 دلار را نیز به بازار معرفی کرده بود.

نمایشگر هوشمند S3 Pro 86 در واقع یک اسمارت تی وی قدرتمند است و به مجموعه ای از تکنولوژی های به روز و مدرن مجهز شده است. این مدل تلویزیون هوشمند هواوی توانایی نمایش تصاویر با رزولوشن 4K را دارد و در آن از یک پردازنده چهار هسته ای (با هسته های A73) استفاده شده است. نکته قابل توجه در مورد این دستگاه، مجهز بودن آن به واحد پردازش عصبی (NPU) با توان 1.6T است که امکان تشخیص و بهینه سازی تصویر را با بهره بردن از فناوری های هوش مصنوعی فراهم آورده است.

آشنایی با نمایشگر هوشمند 86 اینچ Huawei S3 Pro

از دیگر قابلیت های نمایشگر هوشمند S3 Pro می توان به یک چیپ اختصاصی AI Vision با توان 1.0T اشاره کرد که از ویژگی های متعددی بهره می برد. این تلویزیون با بهره بردن از این چیپ، قادر است تا حضور کودک در مقابل پنل را تشخیص داده و در صورت نزدیک شدن بیش از اندازه، به او هشدار دهد. همچنین این تلویزیون از بازی ها و تمرینات ورزشیِ مبتنی بر واقعیت افزوده پشتیبانی می کند و با مدرن ترین تجهیزات سازگاری دارد.

علاوه بر قابلیت های هوش مصنوعی، تلویزیون هوشمند هواوی S3 Pro از لحاظ عملکرد صوتی و بصری نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و بهترین عملکرد را ارائه می دهد. این تلویزیون از رزولوشن 4K با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز پشتیبانی می کند و طیف وسیعی از رنگ ها را پوشش می دهد. همچنین این دستگاه به 4 اسپیکر داخلی مجهزی است و لذت غوطه ور شدن در صدا را برایتان به ارمغان می آورد. به این ترتیب در هنگام تماشای فیلم با این تلویزیون می توانید خود را در دنیای تصاویر احساس کنید.

آشنایی با نمایشگر هوشمند 86 اینچ Huawei S3 Pro

تلویزیون هوشمند 86 اینچ هواوی S3 Pro به پورت های HDMI (با پشتیبانی از پهنای باند 48 گیگابیت در ثانیه)، وای فای 6 و بلوتوث 5.2 مجهز است. به این ترتیب شما می توانید انواع کنسول های بازی، دستگاه های ست آپ باکس و بلوری پلیر را بدون هیچ محدودیتی به آن متصل کنید. این ویژگی های جذاب باعث شده تا تلویزیون S3 Pro به یک گزینه هیجان انگیز برای طرفداران هواوی تبدیل شود و کارشناسان پیش بینی فروش خوبی را برای آن داشته باشند.

منبع: gizmochina