هواوی به تازگی یک رویداد بزرگ در بارسلونای اسپانیا برگزار کرده و از چند محصول جدید خود رونمایی کرده است. از جمله این محصولات می توان به ساعت هوشمند Watch Ultimate (نسخه طلایی)، ایربادز Freebuds Pro 3 و عینک هوشمند Eyewear 2 اشاره کرد. همچنین این شرکت نسخۀ جدید PaperMatte از تبلت MatePad 11.5 را معرفی کرده است که با سلامت چشمان شما سازگارتر است. این تبلت به صفحه نمایش LCD با سایز 11.5 اینچ مجهز است که از رزولوشن 2.2K و نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که تبلت جدید هواوی از تبلت اسنپدراگون 7 نسل 1 قدرت می گیرد. در ادامه با تبلت هواوی MatePad 11.5 نسخه PaperMatte بیشتر آشنا می شوید.

مجهز شدن تبلت هواوی MatePad 11.5 به چیپست اسنپدراگون7

کناره های صفحه نمایش تبلت جدید هواوی MatePad 11.5 با فناوری نانو برش خورده و یک روکش جدید با قابلیت شبیه سازی حس کاغذ بر روی آن کشیده است. این روکش بازتاب نور را کاهش می دهد و باعث می شود تا چشم کاربر کمتر اذیت شود. از آنجایی که صفحه نمایش این تبلت حس کاغذ را شبیه سازی می کند، تجربه طبیعی تری از نوشتن با قلم لمسی را به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که این تبلت با نسل دوم قلم لمسی M-Pencil سازگاری دارد.

صفحه نمایش تبلت هواوی MatePad 11.5 PaperMatte Edition از پنل ال سی دی با سایز 11.5 اینچ قدرت می گیرد و از رزولوشن 2.2K پشتیبانی می کند. نرخ تازه سازی تصویر این صفحه نمایش بین 60 تا 120 هرتز متغیر است و بهترین کیفیت تصویر را متناسب با نوع محتوای در حال نمایش ارائه می دهد. لازم به ذکر است که تبلت جدید هواوی تنها 6.85 میلی متر ضخامت دارد و 499 گرم وزن دارد.

مجهز شدن تبلت هواوی MatePad 11.5 به چیپست اسنپدراگون7

علاوه بر مشخصات ذکر شده در بالا، تبلت هواوی MatePad 11.5 PaperMatte Edition تفاوت چندان دیگری با مدل استاندارد آن ندارد. در این تبلت نیز از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 (نسخۀ 4G) به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی استفاده شده است. لازم به ذکر است که تبلت جدید هواوی از سیستم عامل HarmonyOS 3.1 بهره می برد و از ویژگی هایی مانند استفادۀ گروهی (به صورت تیمی و مشارکتی) پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های نرم افزاری تبلت میتپد 11.5 می توان به نمایش چند پنجره ایِ هوشمند و پشتیبانی از SuperHub برای به اشتراک گذاری آسان اطلاعات اشاره کرد.

در رابطه با دوربین باید گفت که هواوی تبلت میتپد 11.5 نسخه PaperMatte را به یک شوتر 13 مگاپیکسل در پشت و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسل مجهز کرده است. باتری به کار رفته در این تبلت نیز از ظرفیت 7700 میلی آمپر ساعت برخوردار است و می توانید آن را از طریق پورت USB-C با سرعت 22.5 وات شارژ نمایید.

مجهز شدن تبلت هواوی MatePad 11.5 به چیپست اسنپدراگون7

در نهایت باید به این نکته هم اشاره کنیم که قیمت تبلت هواوی MatePad 11.5 PaperMatte Edition برای عرضه در بازار چین حدود 427 دلار اعلام شده است. این تبلت فقط در رنگ خاکستری عرضه شده و کاربران چینی برای خرید آن باید به وب سایت رسمی هواوی مراجعه کنند. زمان عرضه این گجت جدید به بازارهای جهانی هنوز مشخص نیست.

منبع: gizmochina