به نظر می رسد شرکت هواوی در حال برخاستن از خاکسترهای خود است! این شرکت چینی که در سال های اخیر با تحریم های سنگین ایالات متحده مواجه شده و ضررهای هنگفتی را تجربه کرده بود، امسال با معرفی گوشی های سری Mate 60 بازگشت شکوهمندانه ای را برای خود رقم زد. در ادامه، هواوی با برگزاری یک مراسم در چین، از چندین گجت جدید و رده بالا رونمایی کرده است که هر یک از آنها می توانند به تنهایی غوغایی در بازارهای دنیا به پا کنند! از میان این محصولات جدید می توان به ساعت هوشمند Huawei Watch Ultimate Gold Edition، ساخته شده از طلای 18 عیار، تلویزیون هوشمند Smart Screen V5 Pro و البته ایربادز FreeBuds Pro 3 اشاره کرد. این ایربادز با بهره بردن از چیپ Kirin A2 و پشتیبانی از کیفیت صدای Ultra Lossless، نیامده به یکی از گزینه های محبوب در میان دوست داران موزیک تبدیل شده است! بیایید با آن بیشتر آشنا شویم.

قابلیت پشتیبانی ایربادز Huawei FreeBuds Pro 3 از کیفیت صدای Ultra Lossless

هواوی با رونمایی از ایربادز FreeBuds Pro 3 استانداردهای جدیدی را از لحاظ کیفیت صدا وضع کرده است

جدیدترین ایرفون وایرلس هواوی از نسل سوم فناوری ANC (حذف نویز فعال) پشتیبانی می کند و بنا بر ادعای این شرکت، طول عمر باتری آن 30 ساعت است. ایربادز FreeBuds Pro 3 از قابلیت اتصال هم زمان به دو دستگاه برخوردار است و به منظور راحتی بیشتر، تغییراتی در طراحی آن نسبت به قبل ایجاد شده است.

اما یکی از ویژگی های قابل توجه هندزفری بی سیم هواوی FreeBuds Pro 3، مجهز بودن به چیپ Kirin A2 است. این چیپ از تکنولوژی قطبی (Polar) بهره می برد و از قابلیت انتقال صدای Lossless (بدون هیچ گونه افت کیفیت) با پهنای باند 1.5 مگابیت در ثانیه برخوردار است. از این بابت ایربادز هواوی در مقایسه با اپل ایرپادز پرو 4 برابر سریع تر است! این مشخصات بدین معنا هستند که FreeBuds Pro 3 قادر است تا صدای Lossless را با کوچکترین جزئیات به گوش کاربر انتقال دهد و کیفیت صدای اورجینال را برای او به ارمغان آورد. به عبارت دیگر این فناوری از افت کیفیت صدا در فرآیند انتقال از دستگاه منبع پخش به ایربادز، به طور کامل جلوگیری به عمل می آورد.

قابلیت پشتیبانی ایربادز Huawei FreeBuds Pro 3 از کیفیت صدای Ultra Lossless

علاوه بر ارتقای چشمگیر از لحاظ کیفیت صدا، ایربادز هواوی FreeBuds Pro 3 از لحاظ قابلیت کاهش نویز، طول عمر باتری و چند جنبۀ دیگر نیز بهبود پیدا کرده است. در زمینه کاهش نویز، این ایربادز از فناوری QuietCall 2.0 بهره می برد و یک مکالمۀ شفاف را برای شما به ارمغان می آورد؛ به طوری که حتی در محیط های شلوغ و پر ازدحام نیز می توانید یک مکالمۀ با کیفیت را تجربه کنید. طول عمر باتری این ایربادز نیز در صورت استفادۀ تکی 7 ساعت و در صورت استفاده در کنار کیس شارژر 30 ساعت خواهد بود.

قابلیت پشتیبانی ایربادز Huawei FreeBuds Pro 3 از کیفیت صدای Ultra Lossless

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت ایربادز هواوی FreeBuds Pro 3 برای عرضه در کشور چین 164 دلار اعلام شده است. با توجه به کیفیت صدای بی نظیر، طراحی منحصر به فرد و امکانات متعدد، پیش بینی می شود استقبال قابل توجهی از این هدفون بی سیم در بازار به عمل آید.

منبع: gizmochina