شرکت HP به صورت رسمی لپ تاپ های سری ProBook 400 G10 را به بازار عرضه کرده است. این لپ تاپ ها برای کاربران حرفه ای و استفاده در محیط های کاری هیبریدی و چند منظوره طراحی شده اند. اچ پی اعلام کرده است که نوت بوک های ProBook 400 G10 به تکنولوژی های مدرن و پیشرفته مجهز شده اند و سطح همکاری و احاطه افراد به پروژه های کاری را ارتقا می دهند. همچنین این لپ تاپ های اچ پی از لحاظ ویژگی های امنیتی نسبت به گذشته ارتقا یافته اند. در ادامه می توانید با جزئیات این خبر همراه باشید.

نوت بوک های سری ProBook 400 G10 برند HP به صورت رسمی عرضه شدند

لپ تاپ های سری HP ProBook 400 G10: یک راه حل کاری چند منظوره برای حرفه ای ها

این لپ تاپ ها در کانفیگ های مختلفی عرضه شده اند و از سخت افزار متنوعی در آنها بهره برده شده است. از این جهت می توان لپ تاپ های سری HP ProBook 400 G10 را در طیف وسیعی از کسب و کارها مورد استفاده قرار داد.

لپ تاپ های HP ProBook 440 G10 و HP ProBook 450 G10 به ترتیب دارای سایزهای 14 و 15.6 اینچ هستند و از لحاظ رزولوشن و نوع صفحه نمایش، در نسخه های مختلفی عرضه شده اند. این نسخه ها شامل صفحه نمایش های HD، FHD با زاویه دید فوق عریض و FHD لمسی می شود. لازم به ذکر است که تمامی این نسخه ها از فناوری Low Blue Light برخوردارند که در زمینه محافظت از چشم کاربر کاربرد دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که در این دو لپ تاپ از آخرین نسل پردازنده های اینتل به همراه گرافیک مجتمع Intel UHD Graphics یا کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 2050 استفاده شده است. در مجموع می توان این دو مدل را برای مصارف کاری معمولی و روزمره کاملاً مناسب دانست.

لپ تاپ های سری HP ProBook 400 G10: یک راه حل کاری چند منظوره برای حرفه ای ها

افرادی که دستگاه های قدرت گرفته از فناوری های AMD را ترجیح می دهند، می توانند به سراغ خرید لپ تاپ HP ProBook 445 G10 یا HP ProBook 455 G10 بروند. این لپ تاپ ها از پردازنده های سری AMD Ryzen 7000 و گرافیک مجتمع AMD Radeon قدرت می گیرند و مشخصات صفحه نمایش آنها با مدل های 440 و 450 یکسان است.

اما می توان لپ تاپ HP Pro x360 435 G10 را منحصر به فرد ترین مدل در میان سری ProBook 400 G10 دانست. این لپ تاپ از مشخصاتی مانند سیستم عامل ویندوز 11 پرو، پردازنده سری AMD Ryzen 7000 و صفحه نمایش لمسی IPS با رزولوشن FHD و روکش کورنینگ گوریلا گلس 5 بهره می برد. همچنین این لپ تاپ به 32 گیگابایت رم DDR4-3200، یک دوربین 720p HD (برای ثبت چهره کاربر) و یک دوربین 5 مگاپیکسلی ثانویه (برای ثبت تصاویر محیط اطراف) مجهز شده است. توجه نمایید که دوربین ثانویه این لپ تاپ از قابلیت فوکوس خودکار برخوردار است و به صورت آپشنال و با سفارش مشتری بر روی لپ تاپ تعبیه می شود. در مجموع لپ تاپ HP Pro x360 435 G10 برای کارهای حرفه ای و رده بالا از بهترین انتخاب ها است.

لپ تاپ های سری HP ProBook 400 G10: یک راه حل کاری چند منظوره برای حرفه ای ها

اچ پی برای کاربرانی که به دنبال یک نسخه اقتصادی تر و ارزان قیمت تر هستند، مدل HP ProBook 430 G10 را پیشنهاد داده است. این لپ تاپ طراحی ظاهری قابل قبولی دارد و برای کارهای گروهی و مدیریتی مناسب است. لازم به ذکر است که این لپ تاپ هم با پردازنده های نسل 13 اینتل و هم با پردازنده های نسل جدید AMD در دسترس قرار گرفته است.

در نهایت باید به دو لپ تاپ HP ProBook 400 G10 و HP ProBook 405 G10 اشاره کنیم که برای استفاده مدیران IT در محیط های کاری هیبریدی و کارمندانی که به صورت روزانه با سرور سروکار دارند، طراحی شده اند. این لپ تاپ ها به مجموعه ای از ابزارهای مربوط به کار گروهی مجهز شده اند و از متدهای امنیتی چند لایه ای در آنها بهره برده شده است. همچنین بدنه و ساختار این لپ تاپ ها دوام و استحکام فوق العاده ای دارد. این دو مدل نیز در نسخه های مجهز به پردازنده های اینتل و AMD در دسترس قرار گرفته اند.

منبع: ebpnovin