شرکت HP به مانیتورهای گیمینگ سری Omen خود یک عضو جدید اضافه کرده است. این مانیتور جدید با نام Omen 27qs عرضه شده و به طور اختصاصی برای گیمرها کاربرد دارد. از میان مشخصات رده بالا و مدرن مانیتور جدید اچ پی می توان به پنل IPS و نرخ نوسازی تصویر بی نظیر 240 هرتز اشاره کرد که لذت یک گیم پلی روان و سریع را به شما هدیه می دهند. بیایید با مشخصات مانیتور HP Omen 27qs بیشتر آشنا شوید.

رونمایی شرکت اچ پی از مانیتور جدید Omen 27QS

مشخصات فنی مانیتور گیمینگ HP Omen 27qs

مانیتور گیمینگ اچ پی Omen 27qs با سایز 27 اینچ (68.47 سانتی متر) عرضه شده و رزولوشن طبیعی QHD (معادل با 2560x1440 پیکسل) را ارائه می دهد. این مانیتور از پنل IPS قدرت می گیرد و می توانید از آن انتظار رنگ هایی دقیق و طبیعی داشته باشید. همچنین زاویه دید این مانیتور به اندازه ای وسیع است که به راحتی می توانید از هر سمتی که در مقابل آن قرار دارید، تصاویر را با بالاترین وضوح بر روی آن مشاهده کنید.

از دیگر ویژگی های مانیتور HP Omen 27qs می توان به عمق رنگ 8 بیت، توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ، کنتراست پایه 1000:1 و کنتراست داینامیک 10000000:1 اشاره کرد. نرخ نوسازی تصویر این مانیتور نیز 240 هرتز است که یک تجربه گیمینگ سریع و با کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد.

رونمایی شرکت اچ پی از مانیتور جدید Omen 27QS

شرکت اچ پی در مانیتور Omen 27qs از تکنولوژی Eye Ease بهره برده است که نور آبی مضر صفحه نمایش را کاهش می دهد و از خستگی و ناراحتی چشم کاربر جلوگیری می کند. تکنولوژی Flicker-Free نیز از مات شدن و چشمک زدن تصویر جلوگیری می کند و تجربه کار کردن با این مدل مانیتور HP را برای شما ارتقا می دهد.

مانیتور HP Omen 27qs به مجموعه ای امکانات کاربردی مجهز شده است. از جمله این امکانات می توان به منوی کنترل بر روی صفحه، قابلیت نمایش تصویر به صورت عمودی و امکان تنظیم ارتفاع پایه اشاره کرد. به این ترتیب این مانیتور با طراحی ارگونومیک خود به راحتی هر چه بیشتر شما کمک می کند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که مانیتور جدید اچ پی با فناوری های AMD FreeSync Premium و انویدیا G-Sync سازگاری دارد و بهترین عملکرد را در کنار کارت گرافیک های روز دنیا ارائه می دهد.

امکانات ارتباطی متعدد مانیتور اچ پی Omen 27qs شامل پورت های USB-A و USB-B، پورت های خروجی صدا، دیسپلی پورت و HDMI می شود. این مانیتور دارای دو اسپیکر داخلی 3 وات نیزهست و صدای با کیفیتی را ارائه می دهد. قابلیت نصب بر روی دیوار نیز امکانات این مانیتور را تکمیل کرده است.

از دیگر ویژگی های مانیتور اچ پی Omen 27qs می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی بدون قاب در سه سمت به منظور ارتقای تجربه بصری کاربر
  • قابلیت تنظیم شیب عمودی پایه به اندازه 5- تا 20+ درجه
  • قابلیت تنظیم ارتفاع پایه تا 100 میلی متر
  • وزن 7.9 کیلوگرم

رونمایی شرکت اچ پی از مانیتور جدید Omen 27QS

در نهایت باید این نکته را خاطر نشان کنیم که بسته بندی مانیتور HP Omen 27qs علاوه بر دستگاه اصلی حاوی یک کابل دیسپلی پورت، کابل تبدیل USB-A به USB-B، کابل برق AC، ضمانت نامه و دفترچه راهنما می شود. این محصول جدید هم اکنون با قیمت 479 یورو در کشورهای اروپایی مانند آلمان به فروش می رسد.

منبع: gizmochina