گوگل پیکسل واچ را می توان بهترین ساعت هوشمند اندرویدی حال حاضر دنیا دانست. این ساعت هوشمند علاوه بر ظاهر جذاب و مدرن، فوق العاده کاربردی است و به یک تاج دیجیتال و چندین دکمه سخت افزاری در کناره های بدنه مجهز شده است. با این حال اگر می خواهید تا از تمامی پتانسیل های این ساعت هوشمند رده بالا بهره مند شوید، باید حتماً آن را آپدیت کنید. این کار باگ های قبلی را نیز از بین می برد و باعث می شود تا پیکسل واچ شما جان تازه ای بگیرد.

آموزش آپدیت ساعت هوشمند Google Pixel Watch

چگونه پیکسل واچ خود را آپدیت کنیم؟

پیکسل واچ را می توان یک گوشی هوشمند کوچک و مینیاتوری بر روی مچ دست شما دانست! از این جهت برای آپدیت کردن آن کار سختی پیش رو ندارید و پیش نیازهای چندانی مورد احتیاجتان نخواهد بود. فقط کافی است تا پیش از شروع آپدیت، اقدامات روتین زیر را انجام دهید:

  • ساعت هوشمند خود را به شارژر متصل کنید.
  • مطمئن شوید شارژ باتری ساعت هوشمند شما حداقل 50 درصد است.
  • مطمئن شوید ساعت هوشمند شما به وای فای متصل است.

به عنوان یک قاعده کلی، ما به شما پیشنهاد می کنیم که پیش از آغاز آپدیت هر ساعت هوشمندی از هر برندی، آن را به شارژر متصل کنید. مسلماً دوست ندارید تا وسط انجام شدن آپدیت ساعت شما خاموش شود! در این حالت ممکن است تمام تنظیمات ساعت شما از دست برود و به دردسر بیفتید.

پس از انجام دادن مراحل بالا، حالا می توانید آپدیت پیکسل واچ خود را شروع کنید. برای این منظور مراحل زیر را دنبال نمایید:

1- انگشت خود را از بالای صفحه نمایش پیکسل واچ به سمت پایین بکشید (Swipe down) تا پنل Quick Settings نمایان شود.

2- بر روی دکمه Settingd با آیکون چرخ دنده ضربه بزنید.

3- به سمت پایین اسکرول کنید و بر روی System ضربه بزنید.

چگونه پیکسل واچ خود را آپدیت کنیم؟

4- بر روی System updates ضربه بزنید.

5- اگر برای ساعت هوشمند شما آپدیتی در دسترس باشد، باید چند دقیقه ای منتظر بمانید تا مراحل دانلود و نصب انجام شود.

آموزش آپدیت ساعت هوشمند Google Pixel Watch

در این حالت پیام آغاز فرآیند دانلود در قالب یک پیام به شما نمایش داده می شود. زمانی که دانلود به پایان برسد، پیکسل واچ به صورت اتوماتیک ریبوت می شود و عبارت “Installing update…” بر روی صفحه نمایش آن دیده خواهد شد.

در اینجا باید به شدت مراقب باشید که اتصال پیکسل واچ به شارژر تحت هیچ شرایطی قطع نشود. اگر ساعت هوشمند شما در حین نصب آپدیت خاموش شود، صدماتی جدی به دستگاه وارد می شود. زمانی که نصب به پایان برسد، پیکسل واچ مجدداً ریبوت می شود و شما می توانید دوباره واچ فیس خود را مشاهده کنید. فراموش نکنید که به دلیل مسائل امنیتی بهتر است تا همیشه پیکسل واچ خود را در حالت آپدیت شده نگه دارید و هر چند وقت یک بار مراحل ارائه شده در این آموزش را انجام دهید. ضمن اینکه با آپدیت کردن پیکسل واچ می توانید از جدیدترین فناوری های گوگل بهره مند شوید.

منبع: 9to5google