گوشی W10 جدیدترین نسل از گوشی های ضد ضربه برند HOTWAY است که از ویژگی های منحصر به فردی بهره می برد. این گوشی جزء گوشی های اندرویدی مستحکم و با دوام در بازارهای جهانی که با قیمت حدود 200 دلار به فروش می رسد و اخیراً یک تخفیف بزرگ دریافت کرده است! به همین مناسبت به مشخصات این گوشی نگاهی انداخته ایم. با ما همراه باشید.

از گوشی ضد ضربه HOTWAY W10 چه می دانید؟

گوشی HOTWAY W10 در دسته گوشی های ضد ضربه یا rugged قرار دارد و به طور کامل در برابر آسیب های محیطی مقاوم سازی شده است. صفحه نمایش این گوشی از رزولوشن HD+ (معادل با 720x1600 پیکسل) و نسبت تصویر 20:9 برخوردار است و در سایز 6.53 اینچ طراحی شده است. در این گوشی از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده شده تا تصاویری که ارائه می دهد کاملاً طبیعی به نظر برسد؛ به طوری که در هر فریم از تصاویر، شاهد رنگ هایی شاداب، زنده و باور پذیر خواهید بود. به این ترتیب کار با این گوشی تجربه بصری فراموش نشدنی را برای کاربر رقم می زند!

این مدل گوشی HOTWAY به عنوان یک گوشی ضد ضربه از درجه حفاظتی IP68 برخوردار است و به طور کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. به این ترتیب با خیال راحت می توان از آن در فضاهای باز، سفر، کمپینگ و شرایط محیطی سخت استفاده کرد. همچنین این گوشی موفق به اخذ گواهینامه نظامی MIL-STD-810H شده است و در اثر شوک و ضربه به هیچ عنوان آسیب نمی بیند.

از گوشی ضد ضربه HOTWAY W10 چه می دانید؟

اما یکی از ویژگی های منحصر به فرد گوشی HOTWAY W10 باتری فوق قدرتمند به کار رفته در آن است! باتری این گوشی از ظرفیت فوق العاده 15000 میلی آمپر ساعت بهره می برد و قادر است تا شارژ مورد نیاز گوشی را در هنگام استفاده استاندارد از آن تا 5 روز تأمین کند! همچنین شارژ کامل باتری این گوشی برای 55 ساعت پلی بک بدون وقفه، 28 ساعت نمایش ویدئو و 74 ساعت مکالمه تلفنی کفایت می کند. لازم به ذکر است که گوشی HOTWAY W10 با فناوری فست شارژ با توان 18 وات سازگاری دارد و باتری آن با سرعت مناسبی شارژ می شود. البته ممکن است به دلیل ظرفیت فوق العاده بالای باتری این گوشی، مجبور شوید برای تکمیل شدن شارژ باتری آن مدت زمان زیادی را منتظر بمانید. جالب اینجا است که این گوشی از قابلیت شارژدهی معکوس هم برخوردار است و می توان از آن برای شارژ کردن سایر دستگاه ها هم استفاده کرد! پس شما می توانید بر روی این گوشی rugged با ظرفیت باتری شگفت انگیز به عنوان یک مینی پاوربانک هم حساب باز کنید و در مواقع اضطراری، شارژ مورد نیاز سایر دستگاه های دیجیتال را با آن تأمین نمایید!

از گوشی ضد ضربه HOTWAY W10 چه می دانید؟

مشخصات سخت افزاری گوشی HOTWAY W10 شامل تراشه مدیاتک Helio A22 با پردازنده چهار هسته ای، حافظه رم با ظرفیت 4 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت می شود. ضمن اینکه امکان ارتقای ظرفیت حافظه داخلی این گوشی تا 512 گیگابایت هم فراهم است. در زمینه عکاسی و تصویربرداری، این گوشی دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور 5 مگاپیکسل در پنل جلویی برای ثبت سلفی است. دیگر ویژگی های جذاب این گوشی شامل مجهز بودن به سیستم های ناوبری جهانی، آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید 12، حسگر اثر انگشت بر روی پنل پشتی و امکان آنلاک کردن گوشی با تشخیص چهره (Face ID) می شود.

از گوشی ضد ضربه HOTWAY W10 چه می دانید؟

همان طور که اشاره شد، گوشی ضد ضربه HOTWAY W10 با قیمت 200 دلار در بازارهای جهانی به فروش می رسد.

منبع: gizmochina