شرکت آنر به تازگی از یک سری گجت جدید رونمایی کرده است که گل سرسبد آنها را می توان گوشی تاشوی Magic V2 دانست. این گوشی جدید با پشت سر گذاشتن Huawei Mate X3، به باریک ترین گوشی هوشمند دنیا تبدیل شده است و از مجموعه ای امکانات رده بالا بهره می برد. در کنار گوشی Magic V2، آنر از تبلت MagicPad 13 نیز رونمایی کرده است. این تبلت طراحی مدرن و پیشرفته ای دارد اما در کمال تعجب از تراشه نسبتاً قدیمیِ اسنپدراگون 888 در آن استفاده شده است. در ادامه نگاه دقیق تری به تبلت آنر مجیک پد 13 انداخته ایم.

رونمایی Honor از تبلت جدید MagicPad 13

قابلیت ها و مشخصات فنی تبلت Honor MagicPad 13

تبلت رده بالای جدید آنر MagicPad 13 از طراحی تقریباً مشابهی با گوشی های سری Honor 90 بهره می برد. مشخصات ماژول دوربین و قاب های باریک پنل جلویی بین این گجت ها یکسان است. با این حال موردی که تبلت مجیک پد 13 را متمایز می کند، صفحه نمایش پیشرفته و با کیفیت آن است.

صفحه نمایش تبلت آنر MagicPad 13 موفق به دریافت استاندارد IMAX Enhanced شده و رزولوشن 2.8K را ارائه می دهد. به این ترتیب شما می توانید کیفیت تصویر آیمکس را با آن تجربه کنید! علاوه بر این، دلتا E نمایشگر این تبلت از 1 کمتر است که این موضوع برای اولین بار است که برای یک پنل LCD رخ می دهد! با توجه به این قابلیت، می توان از کیفیت و دقت رنگ عالی صفحه نمایش تبلت جدید آنر اطمینان داشت.

سایر مشخصات نمایشگر تبلت Honor MagicPad 13 شامل رزولوشن 2880x1840 پیکسل، نرخ تازه سازی تطبیق پذیر 144 هرتز و روشنایی حداکثر 700 نیت می شود. همچنین لازم به ذکر است که صفحه نمایش این تبلت حدود 90 درصد از پنل جلویی دستگاه را پوشانده و ضخامت قاب های اطراف آن بسیار کم است. با توجه به اینکه این تبلت از فناوری HDR10 پشتیبانی می کند، می توانید یک تجربه مالتی مدیای عالی را با آن به دست آورید.

رونمایی Honor از تبلت جدید MagicPad 13

این مدل از تبلت آنر تنها 6.4 میلی متر ضخامت دارد و با وزن حدود 660 گرم راهی بازار شده است. درون بدنه این تبلت، شامل استفاده از تراشه اسنپدراگون 888 هستیم که خاطراتی از سال 2019 را برایمان زنده می کند! این تراشه 5 نانومتری توانایی اجرای تسک های مورد تقاضای شما دارد، اما باید خودتان را برای گرم شدن غیر عادی و گاه و بیگاه آن آماده کنید!

آنر تبلت MagicPad 13 را با 8، 12 یا 16 گیگابایت حافظه رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی راهی بازار کرده است. این تنوع در کانفیگ حافظه، دست کاربر را برای انتخاب مدل تبلت متناسب با نیازهای خود باز می گذارد.

برای اولین بار در تاریخ صنعت تولید تبلت، مدل MagicPad 13 به قابلیت پخش صدای فضایی سه بعدی مجهز شده است. در همین راستا 8 ساب ووفر در سطح اسپیکر در این دستگاه به کار رفته است که به شما این امکان را می دهند تا بدون نیاز به اتصال ایرفون، از صدای فضایی لذت ببرید!

در بخش نرم افزار، تبلت آنر مجیکپد 13 از سیستم عامل MagicOS 7.2 (توسعه یافته بر مبنای اندروید 13) بهره می برد. آنر مجموعه ای از اپلیکیشن های کاربردی خود را به صورت پیش فرض بر روی این تبلت در اختیار کاربران قرار داده که از میان آنها می توان به Honor Docs اشاره کرد. این اپلیکیشن کاربرد مشابهی با مجموعه مایکروسافت آفیس دارد.

رونمایی Honor از تبلت جدید MagicPad 13

قیمت تبلت آنر Honor MagicPad 13

جدیدترین تبلت آنر هم اکنون برای خرید عمومی در کشور چین در دسترس قرار گرفته است. قیمت تبلت آنر MagicPad 13 با کانفیگ های حافظه مختلف به صورت زیر اعلام شده است:

  • نسخه 8GB رم + 256GB حافظه ذخیره سازی: 449 دلار
  • نسخه 12GB رم + 256GB حافظه ذخیره سازی: 494 دلار
  • نسخه 16GB رم + 512GB حافظه ذخیره سازی: 554 دلار

منبع: gizmochina