برند Honor به تازگی از گوشی های جدید سری 90 خود رونمایی کرده است. این گوشی ها از مشخصات رده بالا و جذابی بهره می برند و از هم اکنون می توان آنها را جزء مدل های پر طرفدار سال دسته بندی کرد! در همین راستا مشخصات گوشی های آنر سری 90 اخیراً بر روی پایگاه داده چینی 3C درج شده است. این اطلاعات نکات قابل توجهی را با خود به همراه دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

گوشی آنر 90 پرو با شارژ سریع 100 وات

بر اساس اطلاعات منتشر شده در پایگاه داده 3C، گوشی آنر 90 با مدل نامبر REA-AN00 و گوشی آنر 90 پرو با مدل نامبر REP-AN00 راهی بازار شده است. هر دوی این گوشی های موبایل در زمینه سرعت شارژ حرف های زیادی برای گفتن دارند و مدل پرو از این سری، از شارژ 100 وات پشتیبانی می کنند. به این ترتیب کاربران می توانند با خرید این گوشی ها از بالاترین سرعت شارژ بهره مند شوند.

یکی از افشاگران مشهور دنیای تکنولوژی، DigitalChatStation، نیز به تازگی یک سری اطلاعات جدید را درباره گوشی های آنر سری 90 منتشر کرده است. بر مبنای این اطلاعات، گوشی Honor 90 Pro از پروتکل توربو شارژ 20V 4.5A (90) پشتیبانی می کند. این پروتکل باعث می شود تا گوشی با سرعت خارق العاده ای شارژ شود و زمان شارژ این مدل در مقایسه با مدل های معمولی فوق العاده کوتاه تر باشد.

در میان اطلاعات درج شده در پایگاه 3C به این نکته هم اشاره شده است که شارژر همراه گوشی آنر 90 پرو از مدل HN-200500C05/C06 برخوردار است و توانایی ارائه سرعت شارژ بی نظیر 100 وات را دارد. در طرف مقابل، مدل شارژر گوشی آنر 90 به صورت HN-110600C00/C01/C02 اعلام شده است. این شارژر سرعت حداکثر 66 وات را ارائه می دهد.

گوشی آنر 90 پرو با شارژ سریع 100 وات

مشخصات فنی گوشی آنر 90 پرو

مشخصات رده بالای گوشی های آنر سری 90 صرفاً به سرعت شارژ و باتری آنها مربوط نمی شوند. هر دو گوشی Honor 90 و Honor 90 Pro به یک صفحه نمایش با کیفیت با رزولوشن 1.5K+ مجهزند. همچنین این گوشی ها از جدیدترین تراشه فایو جی کوالکام، مدل اسنپدراگون 8 نسل 2، قدرت می گیرند که از توان پردازشی بالایی برخوردار است. این تراشه در اکثر گوشی های پرچم دار اندرویدی مورد استفاده قرار گرفته است و امتحان خود را به خوبی پس داده است.

اما شاید هیجان انگیز ترین ویژگی گوشی آنر 90 پرو به دوربین 200 مگاپیکسلی آن متعلق باشد! این شرکت از لنز HP3 ISOCELL ساخت سامسونگ در این گوشی استفاده کرده است و کیفیت دوربین گوشی های خود را چندین سطح نسبت به مدل های نسل قبل ارتقا داده است. بد نیست بدانید که دوربین پرچم دار قبلی آنر 160 مگاپیکسل رزولوشن داشت. با این حال هنوز مشخص نیست که آنر از چه تکنولوژی هایی برای استفاده بهینه از پتانسیل های متعدد دوربین 200 مگاپیکسل بهره برده است.

گوشی آنر 90 پرو با شارژ سریع 100 وات

در حال حاضر قیمت گوشی آنر 90 پرو و آنر 90 مشخص نیست. با توجه به اینکه این گوشی ها به تازگی به بازار عرضه شده اند، احتمالاً ظرف هفته های آتی اطلاعات کامل تری از آنها در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: gizmochina