از کلاس های آموزشی گرفته تا اتاق های کنفرانس، ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-X2541WN عملکرد مناسبی را به شما ارائه می دهد! این پروژکتور در کنار کیفیت تصویر ایده آل، هزینه های جانبی پایینی هم دارد و تا چند سال به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد. تکنولوژی های به کار رفته در پروژکتور هیتاچی CP-X2541WN باعث می شوند تا متن ها کاملاً شارپ و تصاویر گرافیکی بولد و واضح نمایش داده شوند. ضمن اینکه این پروژکتور مراحل نصب و راه اندازی آسانی دارد و شما می توانید تنظیمات آن را از طریق یک فلش مموری USB به یک دستگاه دیگر از همین مدل کپی کنید. به طور کلی می توان مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور Hitachi CP-X2541WN را به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • رزولوشن XGA، معادل با 1024x768 پیکسل
  • روشنایی خروجی 2700 لومن، یکسان برای نور سفید و نورهای رنگی
  • خروجی صدای قدرتمند با بهره بردن از 2 اسپیکر داخلی 8 وات
  • نسبت کنتراست 10000:1
  • دو پورت ورودی HDMI
  • طول عمر فیلتر 5000 ساعته
  • طول عمر لامپ 10000 ساعته (در حالت اکو)
  • فناوری های HDCR و Accentualizer

پروژکتور هیتاچی CP-X2541WN از فناوری های اختصاصی مانند HDCR بهره می برد

مجهز به تکنولوژی های اختصاصی هیتاچی

یکی از مزیت های خرید پروژکتور CP-X2541WN بهره بردن این دستگاه از فناوری های اختصاصی هیتاچی است. از جمله این فناوری ها می توان به Accentualizer اشاره کرد که نقشی اساسی در طبیعی تر شدن تصویر دارد. همچنین این ویدئو پروژکتور از فناوری HDCR یا High Dynamic Contrast Range بهره می برد و نسبت کنتراست آن به صورت داینامیک تغییر می کند. به خصوص در محیط های روشن، این فناوری از افت وضوح تصویر جلوگیری می کند. ویدیو پروژکتور هیتاچی CP-X2541WN از تکنولوژی ImageCare هم برخوردار است که مصرف انرژی دستگاه را بدون افت وضوح تصویر بهینه می کند.

طول عمر بالا با بهره بردن از قابلیت اکوی هوشمند

ویدئو پروژکتور Hitachi CP-X2541WN به طور اتوماتیک روشنایی خروجی تصویر را متناسب با سطح نور محیط تغییر می دهد. همچنین اگر برای مدتی سیگنال ورودی تغییر نکند و تصویر ثابت بماند، روشنایی تصویر به صورت خودکار کاهش می یابد. این ویژگی ها طول عمر لامپ پروژکتور را افزایش و هزینه های جانبی استفاده از دستگاه را کاهش می دهد.

پروژکتور هیتاچی CP-X2541WN از فناوری های اختصاصی مانند HDCR بهره می برد

نصب و راه اندازی آسان

شرکت هیتاچی در ویدئو پروژکتور CP-X2541WN از فناوری Perfect Fit 2 استفاده کرده است. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا گوشه ها و کناره های تصویر را متناسب با نوع سطح نمایش تنظیم کنید. همچنین این ویژگی امکان تنظیم زاویه عمودی و افقی تصویر و تنظیم هندسی قاب تصویر را به شما می دهد و یک قاب مستطیلی و صاف را به ارمغان می آورد.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور هیتاچی مدل CP-X2541WN از اتصال وایرلس پشتیبانی می کند و با اپلیکیشن Projector Quick Connection (سازگار با iOS) سازگاری دارد. البته توجه داشته باشید که برای این منظور باید دانگل وایرلس USBWL11N را به صورت جداگانه تهیه و اپلیکیشن بالا را بر روی دستگاه خود نصب کنید. در این حالت می توانید محتوای مورد نظر خود را از طریق آیپد یا آیفون خود به صورت وایرلس به نمایش بگذارید.

نمایش محتوا بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر

با استفاده از یک فلش مموری USB یا دیگر حافظه های ذخیره سازی اکسترنال، دیگر نیازی به اتصال ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-X2541WN به کامپیوتر نخواهید داشت. در این حالت پس از اتصال فلش مموری به پروژکتور، فایل های موجود بر روی آن به صورت thumbnail ظاهر می شوند و شما می توانید آنها را انتخاب کنید. سپس پروژکتور با بهره بردن از قابلیت اسلایدشو، فایل مورد نظر را به صورت مستقیم به نمایش می گذارد. توجه داشته باشید که ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-X2541WN از فرمت های JPG، PNG، BMP، GIF، AVI و MOV پشتیبانی می کند و رزولوشن آن در این حالت 640x480 پیکسل با فریم ریت 12fps خواهد بود.

پروژکتور هیتاچی CP-X2541WN از فناوری های اختصاصی مانند HDCR بهره می برد

سایر ویژگی ها

ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-X2541WN امکانات دیگری مانند نام گذاری دستگاه های ورودی، تنظیم قفل PIN و ارسال پیام های متنی (PJMessenger) را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این پروژکتور در بستر شبکه LAN کارایی بالایی دارد و امکان نمایش محتوا تحت شبکه یا کنترل دستگاه را فراهم می آورد. این پروژکتور دارای ورودی میکروفون نیز هست و می توانید با بهره بردن از این قابلیت توجه مخاطبان را بیشتر به خود جلب کنید!

این ویژگی ها در کنار قیمت ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-X2541WN باعث شده تا این دستگاه به یک گزینه مقرون به صرفه و کاربردی برای استفاده در محیط های آموزشی و اداری تبدیل شود. اگر شما هم قصد خرید این دستگاه را دارید فقط کافی است با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: bhphotovideo