اگر قصد خرید یک پروژکتور کلاسی/ اداری را دارید و به دنبال مدلی هستید که هم کیفیت تصویر مناسبی داشته باشد و هم قیمت آن چندان بالا نباشد، ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-WX3042WN می تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد. می توان گفت که این پروژکتور دارای مشخصات استانداردی برای استفاده در کلاس های مدارس، آموزشگاه ها و دانشگاه ها است و حتی می توان از آن در جلسات کاری در ادارات و شرکت ها هم استفاده کرد. از جمله مشخصات این پروژکتور می توان به فناوری 3LCD، روشنایی 3000 لومن، رزولوشن WXGA و نسبت کنتراست 10000:1 اشاره کرد. اگر قصد خرید پروژکتور هیتاچی CP-WX3042WN را دارید، در این مقاله می توانید با قابلیت های آن بیشتر آشنا شوید.

پروژکتور هیتاچی CP-WX3042WN

فناوری نمایش 3LCD

این تکنولوژی به مرور زمان جای خود را در دنیای پروژکتورها باز کرده و این روزها بسیاری از شرکت ها از آن در محصولات خود استفاده می کنند. در فناوری 3LCD، برای تولید هر یک از رنگ های اصلی (قرمز، سبز و آبی) یک چیپ LCD مجزا به کار گرفته می شود و در نتیجه شفافیت رنگ های باز تولید شده توسط آن نسبت به مدل های تک چیپ تا 3 برابر بهتر است. ویدئو پروژکتور Hitachi CP-WX3042WN با بهره بردن از این فناوری تصاویری درخشان و نزدیک به واقعیت را برای شما به ارمغان می آورد.

فیلتر هیبریدی

فیلتر هیبریدی نسبت به فیلترهای رایج طول عمر بالاتری دارد و در بازه زمانی طولانی تری به تعویض پیدا می کند. این ویژگی باعث شده تا هزینه های نگهداری ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-WX3042WN کاهش پیدا کند و این دستگاه به انتخابی مقرون به صرفه برای شما تبدیل شود.

حالت های نمایش Blackboard و Whiteboard

ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-WX3042WN انعطاف بالایی برای نمایش تصویر بر روی سطوحی با رنگ های مختلف دارد. اگر قصد دارید تا تصاویر این پروژکتور را بر روی سطوحی با رنگ مشکی یا سبز نمایش دهید، می توانید آن را در حالت Blackboard قرار دهید تا رنگ های تولید شده توسط آن بهینه شوند. همچنین برای نمایش بر روی پرده نمایش های سفید یا وایت بردهای براق، می توانید ویدیو پروژکتور هیتاچی CP-WX3042WN را در حالت Whiteboard قرار دهید.

پروژکتور هیتاچی CP-WX3042WN

امکانات پیشرفته در بستر شبکه

شما می توانید چند عدد ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-WX3042WN را از طریق شبکه LAN کنترل و مدیریت کنید. در این حالت امکاناتی مانند روشن و خاموش کردن پروژکتور، زمان بندی ارسال ایمیل های یادآوری و بررسی وضعیت عملکرد دستگاه در اختیار شما خواهد بود.

پشتیبانی از اتصال وایرلس (آپشنال)

با خرید دانگل USB سازگار با ویدئو پروژکتور Hitachi CP-WX3042WN به صورت جداگانه، می توانید این دستگاه را به قابلیت اتصال وایرلس مجهز کنید. در این حالت راه اندازی پروژکتور و اتصال دستگاه های منبع پخش به آن با سهولت و سرعت بالاتری انجام می شود. همچنین در این حالت می توانید از طریق مرورگر و در بستر شبکه های بی سیم به پروژکتور دسترسی داشته باشید و تنظیمات مورد نرظتان را بر روی آن اعمال کنید.

حالت نمایش Daytime

به طور کلی وضوح تصاویر یک پروژکتور معمولی زمانی که نور خورشید در حال تابیدن است و فضای اتاق را پر کرده، با افت مواجه می شود. اما ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-WX3042WN با بهره بردن از حالت نمایش Daytime این مشکل را برطرف کرده است. در این حالت شفافیت و غلظت رنگ های پروژکتور به گونه ای بهینه می شوند که وضوح کلی تصویر در محیط های پر نور افت پیدا نکند.

پروژکتور هیتاچی CP-WX3042WN

نام گذاری منبع پخش ورودی

ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-WX3042WN به شما این امکان را می دهد تا دستگاه های ورودی را نام گذاری و محیط کاربری آن را شخصی سازی کنید. مثلاً می توانید لپ تاپ متصل به پروژکتور را با نام شخصی کاربر مشخص کنید تا شناسایی آن آسان تر شود.

قابلیت پخش صدا بدون تصویر

ممکن است در بین مطالب شما محتوای صوتی (بدون تصویر) هم قرار داشته باشد. در این شرایط ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-WX3042WN این امکان را به شما می دهد تا فقط صدا را پخش کنید و نمایش تصویر را متوقف نمایید. به این ترتیب مصرف برق دستگاه کاهش و طول عمر آن افزایش می یابد.

دو پورت HDMI با پشتیبانی از MHL

بر روی پنل پشتی پروژکتور هیتاچی CP-WX3042WN دو پورت HDMI قرار دارد که برای اتصال لپ تاپ و دستگاه های دیجیتال کاربرد دارند. نکته قابل توجه در این رابطه این است که یکی از این پورت ها (HDMI2) با فناوری MHL یا Mobile High-Definition Link هم سازگاری دارد. این فناوری به شما اجازه می دهد تا گوشی هوشمند خود را از طریق کابل MHL به پروژکتور متصل کنید و از قابلیت میرورینگ بهره ببرید.

ویژگی های بالا در کنار مواردی مانند سایز تصویر حداکثر 300 اینچ، زوم 1.2 برابر و نصب آسان باعث شده تا ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-WX3042WN به انتخابی ایده آل برای استفاده در کلاس های درس و جلسات اداری تبدیل شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید این دستگاه با قیمتی ایده آل با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: hitachi