ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-EX251N یکی از مدل های مقرون به صرفه و با دوام موجود در بازار است که از کلاس های درسی گرفته تا اتاق های جلسه و کنفرانس کاربرد دارد. این پروژکتور تلفیقی از کیفیت تصویر استاندارد، قیمت مناسب و طول عمر بالا را به صورت یکجا در خود جای داده است و تمام نیازهای شما برای ارائه محتوا در محیط های آموزشی و اداری را برطرف می کند. رنگ های طبیعی، متن های کاملاً واضح و شکل های گرافیکی بولد شدۀ ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-EX251N به شما کمک می کنند تا مطالب درسی یا کاری مورد نظر خود را به خوبی به مخاطبان خود ارائه دهید. این پروژکتور مصرف انرژی کاملاً بهینه شده ای نیز دارد و در این راستا از یک سری فناوری های اختصاصی در آن استفاده شده است. بیایید به مشخصات این پروژکتور نگاه دقیق تری بیندازیم.

ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-EX251N

مشخصات فنی ویدئو پروژکتور Hitachi CP-EX251N شامل رزولوشن XGA (1024x768)، روشنایی 2700 لومن و کنتراست 2000:1 می شود. با توجه به این مشخصات می توان گفت که این پروژکتور کیفیت تصویر معمولی و استانداردی را ارائه می دهد که برای دستگاهی در این محدوده قیمت مناسب به نظر می رسد. چنانچه به دنبال کیفیت تصویر بالاتر هستید، می توانید به سراغ مدل های گران قیمت ترِ WXGA، Full HD یا WUXGA بروید.

ویدیو پروژکتور هیتاچی CP-EX251N به منظور ارتقای امنیت به یک قفل PIN مجهز شده است. این قفل دسترسی افراد غیر مجاز به پروژکتور را محدود می کند. لازم به ذکر است که سوییچ های چند منظوره MS-1 (با سیم) و MS-1WL (بی سیم) به عنوان لوازم جانبی برای این پروژکتور در دسترس هستند. این سوییچ ها با گیرنده دستگاه کاملاً هماهنگ هستند و باعث می شوند تا بتوانید طیف وسیع تری از دستگاه های منبع پخش را به پروژکتور متصل کرده و با سرعت و دقت بیشتری بین آنها سوییچ کنید.

اما همان طور که اشاره شد، ویدئو پروژکتور هیتاچی مدل CP-EX251N مصرف برق بهینه شده ای دارد و در آن از یک سری فناوری های اختصاصی بهره برده شده است. این فناوری ها بدون اینکه بر روی کیفیت تصویر تأثیر منفی بگذارند، باعث می شوند تا مصرف انرژی دستگاه به بهترین شکل مدیریت شود. از جمله این تکنولوژی ها می توان به ImageCare، Intelligent Eco و Saver Mode اشاره کرد که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم.

ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-EX251N

تکنولوژی ImageCare

این تکنولوژی در واقع یک قابلیت برای کنترل مصرف برق لامپ است. به طور دقیق تر باید گفت که فناوری ImageCare با ارتقای نسبت کنتراست و کاهش مصرف برق باعث می شود تا طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-EX251N افزایش یابد. به این ترتیب در هزینه های نگهداری و استفاده از این دستگاه صرفه جویی می شود.

حالت های Intelligent Eco و Saver

فناوری Intelligent Eco روشنایی خروجی لامپ ویدئو پروژکتور Hitachi CP-EX251N را متناسب با سطح روشنایی محیط تغییر می دهد. حالت Saver نیز سبب می شود که روشنایی دستگاه در صورت دریافت نکردن سیگنال ورودی برای مدت زمان مشخص، به صورت اتوماتیک کاهش پیدا کند. این فناوری ها نقشی اساسی در افزایش طول عمر لامپ و بهینه شدن مصرف انرژی ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-EX251N ایفا می کنند.

پس می توانید از دوام و طول عمر ایده آل ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-EX251N اطمینان داشته باشید و با خیال راحت از آن در محیط های آموزشی و اداری استفاده نمایید. این پروژکتور توانایی نمایش تصویر در سایز بین 30 تا 300 اینچ را دارد و از قابلیت تصحیح کیستون عمودی به میزان 30 درجه بهره می برد. همچنین خروجی اسپیکر این پروژکتور 16 وات اعلام شده است که عالی به نظر می رسد! در واقع شما می توانید بدون نیاز به صرف هزینه برای خرید اسپیکرهای رومیزی، ویدئوهای همراه با صدا را با ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-EX251N نمایش دهید.

ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-EX251N

البته ویدیو پروژکتور هیتاچی CP-EX251N به پورت های ورودی و خروجی صدا (از نوع مینی جک استریوی 3.5 میلی متری) مجهز است و از اتصال به انواع اسپیکر رومیزی پشتیبانی می کند. دیگر پورت های این پروژکتور شامل HDMI، دو ورودی کامپیوتر (از نوع مینی D-sub پانزده پین)، خروجی مانیتور، ورودی ویدئو (جک RCA)، پورت شبکه (RJ-45)، USB Type B (برای کنترل ماوس) و RS-232 می شود. پس محدودیتی برای اتصال دستگاه های دیجیتال و آنالوگ به آن نخواهید داشت.

اگر قصد دریافت قیمت و خرید ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-EX251N را دارید، کافی است با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

منبع: projectorcentral