بسیاری از افراد تصور می کنند که به دلیل اینکه ابعاد اتاق جلسه یا کلاس درس کوچک است، نمی توان از پروژکتور در آنها استفاده کرد! به عبارت دیگر، در ذهن بسیاری از افراد جا افتاده که پروژکتور فقط در اتاق ها و سالن های بزرگ قابل استفاده است و در فضاهای کوچک کاربرد ندارد. اما واقعیت چیز دیگری است و پروژکتورهایی در بازار موجود هستند که حتی در کوچکترین اتاق ها هم می توان از آنها استفاده کرد. ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AX2505 یکی از همین دستگاه ها است که از فاصله فقط 60 سانتی متری نسبت به پرده پروژکتور، می تواند سایز تصویر 100 اینچ را به ارمغان آورد! این پروژکتور به مجموعه ای از امکانات پیشرفته و کاربردی دیگر هم مجهز است که در این مقاله می توانید با آنها آشنا شوید.

با ویژگی های منحصر به فرد پروژکتور هیتاچی CP-AX2505 بیشتر آشنا شوید

ویژگی های منحصر به فرد ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AX2505

ویدئو پروژکتور خانگی هیتاچی CP-AX2505 به یک سری ویژگی های منحصر به فرد و اختصاصی مجهز است که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار داده ایم.

فناوری Accentualizer

این فناوری به طور اختصاصی توسط هیتاچی معرفی شده است و تصاویر را طبیعی تر می کند. به طور دقیق تر باید گفت که Accentualizer باعث می شود تا میزان شارپ بودن، جلا و سایه روشن های تصویر ارتقا پیدا کند و حس تماشای تصویر بر روی یک نمایشگر فلت دیجیتال به شما دست دهد. شما همچنین می توانید این افکت را در 3 سطح مختلف تنظیم کنید و به بهترین کیفیت تصویر متناسب با شرایط محیطی دست یابید.

فناوری HDCR (High Dynamic Contrast Range)

فناوری HDCR به ارتقای کیفیت نمایش رنگ های تیره به خصوص در محیط های کاملاً روشن کمک می کند. ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AX2505 با بهره بردن از این فناوری، عملکردی به مراتب بهتر را در مقایسه با پروژکتورهای معمولی به ارمغان می آورد و باعث می شود تا جزئیات موجود در نواحی تاریک تصویر با وضوح ایده آلی دیده شوند.

فناوری HDCR (High Dynamic Contrast Range)

عملکرد Cloning

ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AX2505 به شما اجازه می دهد تا اطلاعات مربوط به تنظیمات دستگاه را بر روی فلش مموری USB کپی کنید و از آنها در یک ویدیو پروژکتور دیگر با همین مدل استفاده نمایید. این ویژگی مراحل سخت نصب و راه اندازی ویدئو پروژکتور را برای شما از بین می برد و باعث می شود تا در کمترین زمان ممکن بتوانید سیستم خود را برای ارائه مطالب آماده کنید.

تکنولوژی ImageCare

تکنولوژی ImageCare به کنترل برق مصرفی لامپ مربوط می شود. ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AX2505 با بهره بردن از این فناوری کیفیت تصویر بهینه شده ای را ارائه می دهد و در عین حال مصرف برق پایینی خواهد داشت. این فناوری در افزایش طول عمر لامپ پروژکتور نیز نقشی اساسی دارد و دوره سرویس دستگاه را افزایش می دهد.

حالت های اکوی هوشمند و Saver

ویدئو پروژکتور Hitachi CP-AX2505 این توانایی را دارد تا روشنایی لامپ را متناسب با سطح روشنایی محیط به صورت اتوماتیک تنظیم کند. همچنین اگر برای مدتی تصویر تغییر پیدا نکند و پروژکتور بدون استفاده باقی بماند، روشنایی لامپ به طور اتوماتیک تغییر می یابد. این فناوری ها با تکنولوژی ImageCare تلفیق می شود و از افت کیفیت تصویر در اثر کاهش روشنایی لامپ جلوگیری می کند.

با ویژگی های منحصر به فرد پروژکتور هیتاچی CP-AX2505 بیشتر آشنا شوید

تکنولوژی Perfect Fit 2

این فناوری به کاربر این امکان را می دهد تا گوشه ها و کناره های قاب تصویر را به دلخواه خود تنظیم کنید. ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AX2505 با بهره گیری از این فناوری از قابلیت تصحیح دیجیتال زاویه تصویر در راستای محورهای عمودی و افقی است و یک قاب مستطیلی را به شما تحویل می دهد. این ویژگی امکان تصحیح شکل هندسی قاب تصویر را فراهم می آورد و به شما کمک می کند تا سریع تر جلسه خود را آغاز کنید و درگیر مشکلات پیش پا افتاده ای مانند تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش نشوید.

قابلیت نمایش بر روی میز!

با خرید پروژکتور هیتاچی CP-AX2505 می توانید یک میز ساده را به پرده نمایش تبدیل کنید! برای این منظور باید پایه نصب اختصاصی هیتاچی را به صورت جداگانه تهیه نمایید. این پایه، پروژکتور را به صورت عمودی نگه می دارد و تصویر خروجی آن را بر روی میز می اندازد! این ویژگی به خصوص برای گروه های چند نفره عالی است و کار مشارکتی را ارتقا می دهد.

منبع: projectorcentral