یکی از مشکلاتی که در هنگام ارائه مطالب با ویدئو پروژکتور در کلاس های آموزشی وجود دارد، افتادن سایه شخص ارائه دهنده بر روی پرده نمایش است. این موضوع به دلیل نصب پروژکتور در فاصله زیاد نسبت به پرده نمایش رخ می دهد و بر روی کیفیت ارائه مطالب تأثیر منفی می گذارد. حتی این شرایط می تواند به عدم یادگیری دانش آموزان منجر شود و بازدهی کلاس درسی شما را کاهش دهد! برای اینکه چنین شرایطی برای شما ایجاد نشوید، می توانید نسبت به خرید پروژکتور هیتاچی CP-AW2505 اقدام نمایید! ویدیو پروژکتور هیتاچی CP-AW2505 به لنز اولترا شورت ترو مجهز است و از رخ دادن چنین مشکلی جلوگیری می کند. اما «اولترا شورت ترو» بودن این ویدئو پروژکتور پروژکتور به چه معناست و چه کاربردی دارد؟

مزیت خرید پروژکتور هیتاچی CP-AW2505 با لنز اولترا شورت ترو چیست؟

با سایه ها و بازتاب ها خداحافظی کنید!

یکی از بزرگترین مزیت های خرید ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AW2505، اولترا شورت ترو بودن آن است. لنز به کار رفته در این پروژکتور از نسبت پرتاب فوق العاده کوتاه 0.30:1 برخوردار است و قادر است تا از فاصله ای بسیار کوتاه نسبت به پرده نمایش، تصاویری در سایز بزرگ را به ارمغان آورد. به طور دقیق تر باید گفت که این پروژکتور می تواند از فاصله فقط 54.9 میلی متری، سایز تصویر 80 اینچ (2 متر) را ارائه دهد! شما می توانید از این پروژکتور برای نمایش تصویر بر روی پرده نمایش های استاندارد، وایت برد و حتی دیوار استفاده کنید.

این ویژگی مزایای زیادی با خود به همراه دارد و باعث می شود تا ویدئو پروژکتور Hitachi CP-AW2505 جلوتر از لامپ و فرد ارائه دهنده نسبت به پرده پروژکتور قرار گیرد. به این ترتیب سایه فرد ارائه دهنده و انعکاس نور بر روی پرده نمایش دیده نمی شود و کیفیت تصویر در محیط های روشن با افت مواجه نخواهد شد. همچنین در این حالت اگر فردی از حاضرین در کلاس از جایش بلند شود و به بیرون رود، سایه اش بر روی پرده نمایش نمی افتد و مزاحمتی برای سایرین ایجاد نمی شود.

فوکوس برقی و قابلیت Perfect fit

ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AW2505 مراحل نصب و تنظیم تصویر را نیز برای شما آسان می کند و به امکانات مناسبی در این زمینه مجهز شده است. این پروژکتور از قابلیت فوکوس برقی برخوردار است و در آن از فناوری Perfect fit استفاده شده است. این فناوری موقعیت چهار گوشه و چهار کناره تصویر را تصحیح می کند و یک قاب مستطیلی و مستقیم را به شما ارائه می دهند. برای اینکه از قابلیت ها بهره مند شوید، می توانید از ریموت کنترل ارائه شده همراه با ویدئو پروژکتور Hitachi CP-AW2505 استفاده کنید! پس به سادگی از همان جایی که حضور دارید، می توانید فوکوس و پوزیشن تصویر را با ریموت کنترل تغییر دهید.

مزیت خرید پروژکتور هیتاچی CP-AW2505 با لنز اولترا شورت ترو چیست؟

امکان نمایش تصویر روی میز!

به طور استاندارد ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AW2505 بر روی دیوار و بالای پرده نمایش نصب می شود. اما هیتاچی یک پایه نصب اختصاصی نیز برای این ویدئو پروژکتور عرضه کرده است که امکان نصب پروژکتور در کنار میز و نمایش تصویر بر روی سطح میز را فراهم می آورد! این کیت نصب رومیزی با مدل TT-03 عرضه شده است و پروژکتور را به صورت عمودی نگه می دارد. با استفاده از این کیت می توانید به تصاویری در سایز 60 اینچ بر روی میز دست پیدا کنید! این ویژگی به خصوص در کلاس های آموزشی که حالت عملی و آزمایشگاهی دارند کارایی بالایی دارد و باعث ایجاد حس نزدیک تری بین دانش آموزان و مطالب درسی می شود.

مزیت خرید پروژکتور هیتاچی CP-AW2505 با لنز اولترا شورت ترو چیست؟

مجهز به اسپیکر 16 وات

ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AW2505 دارای اسپیکر داخلی 16 وات نیز هست و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید محتوای تصویری و صوتی را بدون هیچ مشکلی ارائه دهید. حتی این پروژکتور دارای پورت ورودی میکروفون نیز هست. پس اگر قصد ارائه مطالب در سالن های بزرگ را دارید، می توانید از میکروفون هم در کنار آن بهره ببرید.

شما می توانید برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AW2505 و خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: hitachi