برند نام آشنای هایسنس یک تلویزیون جدید را با مدل Vidda S85 به بازار تلویزیون های گیمینگ اضافه کرده است. این محصول جدید هم اکنون با قیمت 742 دلار برای خرید عمومی در بازارهای جهانی در دسترس قرار گرفته است و یک پکیج کامل از امکانات کاربردی را در دل خود جای داده است. رزولوشن 4K، نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و پنل شفاف 85 اینچ تنها برخی از ویژگی های تلویزیون گیمینگ هایسنس Vidda S85 به شمار می آیند. اگر دوست دارید با این محصول جدید و جذاب بیشتر آشنا شوید، ادامۀ متن را از دست ندهید!

ویژگی های کلیدی تلویزیون هایسنس Hisense Vidda S85

تلویزیون هایسنس Vidda S85 یک مدل رده بالای گیمینگ است و از یک بدنۀ فلزی شیک و با کیفیت بهره می برد. شما می توانید این تلویزیون را در هر نوع دکوراسیون استفاده کرده و سیستم گیمینگ خود را با آن ارتقا دهید. پنل 85 اینچی این تلویزیون توانایی ارائه رزولوشن 4K را دارد و از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و فناوری MEMC پشتیبانی می کند. همچنین این تلویزیون با محتوای HDR سازگاری دارد. این مشخصات قطعاً برای گیمرها جذابیت زیادی دارد!

از لحاظ طبیعی بودن رنگ ها نیز تلویزیون هایسنس Vidda S85 حرف های زیادی برای گفتن دارد! چرا که این دستگاه 96 درصد از محدوده رنگ وسع DCI-P3 را پوشش می دهد و در مجموع توانایی نمایش 1.07 میلیارد ترکیب رنگ مختلف را دارد. این ویژگی به تصاویر بازی یا فیلم مورد علاقه شما حس زندگی می بخشد و اوج لذت بصری را به شما هدیه می دهد!

آشنایی با تلویزین گیمینگ هایسنس Vidda S85

در زمینه ویژگی های فنی باید گفت که تلویزیون هایسنس Vidda S85 از یک پردازندۀ 4 هسته ای A55 قدرت می گیرد و در آن از 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی استفاده شده است. به این ترتیب در هنگام گیمینگ و استریم ویدئو می توانید از عملکرد سریع و روان این تلویزیون بهره مند شوید. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به وای فای دو بانده اشاره کرد که یک اتصال سریع و پایدار به اینترنت را در هنگام انجام بازی آنلاین یا استریم محتوا فراهم می آورد.

در زمینه کیفیت صدا باید گفت که تلویزیون هایسنس Vidda S85 از سیستم صوتی 2.1 کاناله برخوردار است و به دو اسپیکر قدرتمند 18 واتی و یک ساب ووفر اضافی 25 واتی مجهز شده است. این تلویزیون از صدای پانوراماییِ دالبی اتموس پشتیبانی می کند و صدایی حجیم همراه با عمق و بیس زیاد را ارائه می دهد.

آشنایی با تلویزین گیمینگ هایسنس Vidda S85

تلویزیون هایسنس Vidda S85 موفق به دریافت استاندارد TÜV در زمینه حفاظت از چشم کاربر شده است. همچنین این دستگاه از فناوری های کاهش نور آبی و حذف پرش تصویر بهره می برد و چنانچه برای چند ساعت متوالی به صفحه نمایش آن نگاه کنید، چشم هایتان دچار احساس خستگی و ناراحتی نمی شود.

ویژگی «به اشتراک گذاری صفحه نمایش» به شما اجازه می دهد تا گوشی هوشمند، تبلت یا لپ تاپ خود را به طور وایرلس به تلویزیون هایسنس Vidda S85 متصل کنید. این دستگاه از قابلیت تشخیص صدا با هوش مصنوعی نیز بهره می برد و امکان کنترل بدون دخالت دست را به شما می دهد. در مجموع می توان این تلویزیون را برای تمامی گروه های سنی، از جمله کودکان و نوجوانان، گزینه ای ایده آل دانست.

در ماه آگوست 2023، هایسنس و برند زیر مجموعه اش Vidda، موفق شد با کنار زدن شیائومی به پر فروش ترین برند تلویزیون در چین تبدیل شود. در این ماه حدود 600000 دستگاه از تلویزیون های هایسنس در چین به فروش رفته است که یک رکورد عالی برای آن به حساب می آید. بنابراین می توان از هم اکنون از فروش بالای مدل Vidda S85 نیز مطمئن بود!

منبع: gizmochina