شرکت هایسنس به تازگی دو نسخه از تلویزیون لیزری L9H را راهی بازار کشورهای اروپایی و استرالیا کرده است. این دستگاه ها توانایی نمایش تصویر در سایزهای 100 و 120 اینچ را دارند و برای مصارف سرگرمی و خانگی کاربرد دارند. هر دوی این مدل ها از فناوری لیزری TriChroma برخوردارند و روشنایی حداکثر 3000 انسی لومن را به ارمغان می آورند.

معرفی تلویزیون Hisense L9H در رویداد CES 2023

لیزر تی وی هایسنس L9H برای اولین بار در رویداد CES 2023 معرفی شد و اکنون برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. این دستگاه که در واقع یک ویدئو پروژکتور اولترا شورت ترو (برد فوق العاده کوتاه) است، 107 درصد از محدوده رنگ BT 2020 را پوشش می دهد و خروجی تصویر 4K را به ارمغان می آورد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که منبع نوری به کار رفته در این تلویزیون لیزری تا 25000 ساعت به عملکرد بی نقص خود ادامه می دهد و طول عمر بالایی دارد. به این ترتیب برای چندین سال می توانید بر روی استفاده از ویدئو پروژکتور لیزری هایسنس حساب باز کنید.

هر دو مدل 100 و 120 اینچ لیزر تی وی هایسنس L9H از حالت اختصاصی Filmmaker Mode برخوردارند. چنانچه ویدئو پروژکتور خود را در این حالت قرار دهید، می توانید از بالاترین کیفیت تصویر در هنگام تماشای فیلم های سینمایی بهره مند شوید. لازم به ذکر است که این تلویزیون لیزری از فناوری های دالبی اتموس و دالبی ویژن HDR نیز پشتیبانی می کند و یک تجربه صوتی/ تصویری ایده آل را ارائه می دهد.

ویدئو پروژکتورهای جدید هایسنس از قابلیت ALR (جلوگیری از بازتاب نور محیطی) برخوردار است و در محیط های روشن نیز از وضوح تصویر آن کاسته نمی شود. شما همچنین می توانید ویدئوهای مورد نظرتان را با این دستگاه استریم کنید یا محتوای دلخواهتان را از دستگاه های موبایل به آن ارسال نمایید. برای این منظور می توانید از ابزارهای VIDAA U6، اپل ایر پلی و Anyview Cast استفاده کنید.

لمعرفی تلویزیون Hisense L9H در رویداد CES 2023

پورت های ارتباطی ویدئو پروژکتور هایسنس L9H شامل HDMI 2.0 و USB 3.0 می شود. هر دو مدل از این دستگاه دارای اسپیکرهای داخلی 40 وات هستند و از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می کنند. همچنین این پروژکتورها از قابلیت های ALLM و MEMC بهره می برند که باعث نمایش سریع تر و روان تر تصاویر متحرک می شوند. لازم به ذکر است که شما می توانید ویدئو پروژکتور لیزری هایسنس L9H را از طریق فرمان های صوتی کنترل کنید.

قیمت تلویزیون لیزری هایسنس L9H

در حال حاضر لیزر تی وی هایسنس L9H در کشورهای اروپایی و استرالیا برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. همچنین اعلام شده است که این محصول جدید تا اواسط فصل تابستان 2023 در آمریکا نیز توزیع خواهد داشت. لازم به ذکر است که نسخه 100 اینچ ویدئو پروژکتور هایسنس L9H با قیمت 5449 دلار و نسخه 120 اینچ آن با قیمت 6541 دلار به بازار کشورهای اروپایی عرضه شده اند. هنوز برنامه های هایسنس برای توزیع تلویزیون لیزری جدید L9H در کشورهای آسیایی اعلام نشده است.

معرفی تلویزیون Hisense L9H در رویداد CES 2023

منبع: gizmochina